Ihka ensimmäinen rööki minkä vetäsitte oli mitä merkkiä?

olis saanu jäädä vetämättä
Mulla oli äidiltä nyysitty punainen colt tai keltainen blend. En muista varmaksi, mutta molempia äiti poltti. Eka ostettu aski oli punainen belmond.
 
pössyttelijä69
Eiku en oo varma, oliko se isältäni pöllitty vihreä smart. Saatto olla kaverin isältä otettu Pall mall vihreä, en ole kyllä varma. Nykyään menee Punaista Mallua.
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Vilinäiti:
Kyl se oli se joku menthol :D
Onneks jäi siihen askiin, mun isoveli osti pikkuaskin mulle ja kaverille puoliksi.
Jossain kotibileissä sitten poskurereita vedeltiin :LOL:
Kuin myös, mentholia, kun kuvittelin sen olevan jotenkin "kevyempää". :LOL: Ostin itse, koko askin, mutten tainnu koskaan sitä kokonaan polttaa. Enkä muutenkaan kuin satunnaisesti baarissa.
 
Mama the Strange
Ei mitään taivaan valtakunnan hajua...en varmaan edes tiedä, joku kaverilta saatu ala-asteella.
En vielä sillon alkanu polttamaan, myöhemmin kyllä ja jokaista merkkiä ja väriä on mennyt. Neljä vuotta sitten lopetin polttamisen, enää poltan hyvin satunnaisesti, juhliessa vain lähinnä.
Lapsi ei ole koskaan nähny mun polttavan.
 
Se ruskeassa paketissa oleva irtotupakka, missä punaista ja valkoista niinkö vyönä (jos muistan oikein)

Käärin siinä vaiheessa elämää sätkät porukoille ja ei ne sitte huomannu uupuvia :xmas:

Ja KOKEILIN puolisen vuotta, tossa 15v, en poltanut sen kauempaa, enkä polta vieläkään. B)
 

Yhteistyössä