Ihka ensimmäinen rööki minkä vetäsitte oli mitä merkkiä?

SocialButterfly
Alkuperäinen kirjoittaja pintelin:
Alkuperäinen kirjoittaja SocialButterfly:
tää oli ihan kauheeta, muistan vieläkin..vastaus siis punanen nortti :$
Tästä tulikin mieleen kun kerran pölläsin mummultani punaisen nortin enkä uskaltanut vetäistä sitä edes keuhkoihin kun pelkäsin että se sattuu vahvaa kun on.. :ashamed: :LOL:
mä meinasin pyörtyä..oli vielä kesä istuin nurmikolla naama punasena ja oksennuksen partaalla,,hyi halvattu sitä nuoruusaikaa :D
 
PikkasenPyöree
Alkuperäinen kirjoittaja NannaIhana:
Joko sinistä belmontia tai morea. Kaverit pölli porukoiltaan :$ Ite aloin seiskalla polttamaan, valkosta mallua.
Saikos tota morea laivalta..vai muistanko ihan väärin?

Oli muuten pakko käydä tupakalla :whistle: Jotenkin tää keskustelu sai aikaan niksat.
 
SocialButterfly
Alkuperäinen kirjoittaja pintelin:
Alkuperäinen kirjoittaja SocialButterfly:
Alkuperäinen kirjoittaja Henrietta:
Muistatteko kun aina koulussa kyseltiin :jätä jämät!Jätä ees pienet ,pliis! :LOL: :LOL:
joo ja jätä hikee,hikiset.. :$
Joo ja kun jämät sai filtteri oli ihan kuolassa ja imetty linttaan.Saat nyt savut siitä sitten.. :headwall:
:$ :$ oli se rankkaa olla..nuori..vaikka en mä mikään vanhus ole vielkää
 
Ainomieli ei pääse kirj.
En tiedä merkkiä, joku antoi kun Kaivopuistossa juotiin Linda-siideriä :D Yritin näyttää siltä että olen polttanut aiemminkin, mutta kas kun yskittikin pirusti...
 
Alkuperäinen kirjoittaja Henrietta:
Tais olla punainen colt...menin kaverin oven taakse ja sanoin,nyt mulla on sitä,mennään :D pöllin vanhemmiltani,oltiin pitkään puhuttu että koska maistetaan :xmas:

Niin ja sitten syötiin jotain hitin kuusenneulasia,kun niitten piti viedä se lemu :saint:
Mulla tais olla porukoilta pöllitty punainen mallu tai pallmal (ihan tarkkaan ei enään muista), mut tuon havujen pureskelun tosiaan muistan! Yks kaveri oli aina ihan peloissaan kun meni kotiin ja söi niitä kuusenneulasia, ettei äitinsä muka haista sitä. :LOL:

 

Yhteistyössä