arvatkaa MITÄ:)?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Perhoinen84
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

Perhoinen84

Vieras
Mä pääsen koe ajaa uutta mazda2 tänään ja me tod näk ostetaan sitten sellainen jos se on hyvä ajettava. Mun elämäni ihka ensimmäinen täysin uusi auto ja itseasiassa elämässäni hienoin auto mitä olen omistanut :) Tällä hetkellä ajan vm85 Nissania joka on täys romu :ashamed: ja tää nissani oli mun ensimmäinen ikioma auto :D
pakko vähän hehkuttaa ku on kauhee autokuume ja nyt sitten rakastuin totaalisesti kun joku täällä vinkkas tuota mazda2 eilen. hurjaaa :D

Alkuperäinen kirjoittaja ilopilleri:
Onnea jo etukäteen, jos ostatte auton :flower: ! Kuinka kauan menee, että auto tulee tehtaalta? Ymmärsin, että ihan uuden ostatte :)

ei mitään hajua tuosta toimitus ajasta,mutta tänään hän tuo selviää kun mennään autokauppaan käymään kohta puoliin :)

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
no niitähän on vihreenä :D ostatteko vihreen? paljonko muuten maksaa?

toi vihree tuntuu kyllä nyt liian tummalta,mutta eihän sitä tiiä millainen on luonnossa,kuvien perusteella en haluaisi tuota virheetä.
Mutta sen näkee sitten.varmaan mustan puoleen kyllä kaatuu koska ei ole mahdollista saadaa vaaleampaa vihreen sävyä.

Alkuperäinen kirjoittaja FedWithGasoline:
:D :D :D Oliko se eilen kun vastasin sun johonkin ketjuun, et osta Mazda2? :D

Oli :) Mä sitten rakastuin siihen heti kun näin kuvat,sit ollaan eilis ilta ja tää aamu miehen kanssa ihmetelty tuota autoa ja varattiin koeajo :) kiitos muuten vinkistä :hug:

on muuten kiva kun auto on jotain muutakuin musta,punanen,tummansininen,valkoinen tai harmaa/hopea. löytyy parkkipaikaltakin paremmin ;) ja liikenteessä ihmiset huomaa helpommin.

Yhteistyössä