Kaduttako teitä...

Eestlanna Savanna

Aktiivinen jäsen
01.11.2007
38 773
0
36
esim.mitä te teitte kun olitte nuoria :| esim.vaate tyyli,meikki mitä olitte laitaneet,mua kadutta,tein niin tyhmiä juttuja kavereiden kanssa,meikkiä oli aina liika,tekoripset myös hyj,sit mä kuntelin vielä Himiä ja mull oli melkein samanlainen tyyli kun hänellä puol vuotta,huhh,en halua edes muista :ashamed: voi,voi miten tyhmä olin :headwall: no ja vieläkin olen :D

mua tavallaan kaduttaa jotkut teinijutut, ja miks kaikki piti oppii kantapään kautta. ja ihmettelin suuresti, miks mun pikkusiskoni piti toistaa mun virheeni muutamaa vuotta myöhemmin. eniten mua kaduttaa se, kuin kauhee olin mun mutsia kohtaan, joka näin jälkeenpäin ajateltuna oli täysin hukassa mun kanssa. omituista, miten se voikin taas olla niin ylpeä musta (vaikkei siis mitään syytä olekaan).

no kaduttaa. kaikki yhen illan jutut ja se millane jakorasia olin. ei mitää itsekunnioitusta (ei sillä että aina kaikki yhen illan jutut olisi väärin). se oli sellasta eksyneen lapsen sekoilua. viinaa ja miehiä. olisi saanut jäädä väliin... olisimpa keskittynyt opiskeluun, kun päätäkin olis ollu vaikka mihin... huoh.

Alkuperäinen kirjoittaja katumus:
no kaduttaa. kaikki yhen illan jutut ja se millane jakorasia olin. ei mitää itsekunnioitusta (ei sillä että aina kaikki yhen illan jutut olisi väärin). se oli sellasta eksyneen lapsen sekoilua. viinaa ja miehiä. olisi saanut jäädä väliin... olisimpa keskittynyt opiskeluun, kun päätäkin olis ollu vaikka mihin... huoh.

oisin voinut tuon kirjoittaa