Tältä tuntuu kolmenkympin kriisi

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja .
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja .:
Tähän mennessä:
On pari lasta, on mies, on uusi omakotitalo(lue:pirusti lainaa), on pari autoa, on koulutus. Kutakuinkin kaikki mitä tarvitsen tai haluan.

Mutta sisällä myllertää:
En tiedä mitä tahdon, en tiedä mikä minusta tulee isona mutta tuntuu että nyt pitäisi jo tietää. Rakastan miestäni ja olen (ollut ainakin ja kai edelleenkin? ) onnellinen. Mutta silti mietin esim. miltä tuntuisi seksi miehen nuoremman veljen kanssa jos kukaan ei saisi koskaan tietää enkä kokisi siitä syyllisyyttä. Haluaisin olla kauniimpi ja haluaisin käyttää aikaa itseeni edes joskus. Haluaisin edes hetkeksi sitä huolettomuutta ja riippumattomuutta millaista oli nuorempana. Haluaisin kokea olevani haluttava myös muiden kun mieheni mielestä. Haluaisin ostaa askin tupakkaa ja mennä johonkin istuskelemaan vaikka olen polttamisen lopettanut jo 10 vuotta sitten. Haluaisin hetken vain olla välittämättä muista.

Anteeksi.

Niin ja 30 tulee täyteen vasta vuoden päästä.

Vaikutat vain terveeltä ja tasapainoiselta. Musta on ihan normaalia tuntea välillä noin, mulla välillä saman kaltaisia ajatuksia ja ikää on jo 33!

Alkuperäinen kirjoittaja lamminsydan:
Juuri tuossa vaiheessa moni on löytänyt Jeesuksen ja yhteyden Jumalaan, kun huomaa, ettei onnea saa maailmasta :)

Onnea etsintään!

Juu tai sitten ei. Mä olen lopullisesti luopunut uskosta, siis edes tapauskosta. Itse me täällä elellään, ei kukaan suojele, turvaa eikä ohjaa.

V. A. Koskenniemeä lainaten:

Elegia

Yksin oot sinä, ihminen, kaiken keskellä yksin,
yksin syntynyt oot, yksin sa lähtevä oot.
Askelen, kaksi sa luulet kulkevas rinnalla toisen,
mutta jo eelläs hän on taikka jo jälkehes jäi,
hetken, kaksi sa itseäs vastaan painavas luulet
ihmisen, kaltaises - vierasta lämmititkin!
Silmää löytänyt et, joka vois sun katsehes kestää,
kättä sa et, joka ei liukunut luotasi pois.
Kylmä on ystävän mieli ja kylmä on armahan rinta.
Huulet liikkuvat vain, rinta on liikkumaton.
Leikkihin kumppanin löydät, et toden riemuhun, tuskaan.
Hiipua yksikseen tuntehes polttavin saa.
Ystävän, armaan vain oma kaipuus sulle on luonut,
houreen, jok' katoaa, kun sitä kohti sa käyt.
Niin olet yksin, sa ihminen, yksin keskellä kaiken,
yksin syntynyt oot, yksin sa lähtevä oot,
yksin erhees kätket ja yksin kyynelees itket.
Ainoa uskollinen on oma varjosi vain.

V.A. Koskenniemi

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Täällä kans yks jolla kriisiä pukkaa päälle.Jotenkin nyt tuntuu että pitäisi viimeistään olla selvillä loppuelämän suunnitelmat.Parisuhde on polkenu pitkään paikoillaan ja toisinaan tekis mieli ottaa ja lähteä.Toisinaan taas ajattelen että olisi nyt se viimenen hetki tehdä naljäs lapsi josta olemme haaveilleet.

"Jotenkin nyt tuntuu että pitäisi viimeistään olla selvillä loppuelämän suunnitelmat." -Juuri näin!! Mutta kirjoitettuna lause tuntuu typerälle onhan tässä elämää jäljellä vielä reippaasti :D

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Täällä kans yks jolla kriisiä pukkaa päälle.Jotenkin nyt tuntuu että pitäisi viimeistään olla selvillä loppuelämän suunnitelmat.Parisuhde on polkenu pitkään paikoillaan ja toisinaan tekis mieli ottaa ja lähteä.Toisinaan taas ajattelen että olisi nyt se viimenen hetki tehdä naljäs lapsi josta olemme haaveilleet.

"Jotenkin nyt tuntuu että pitäisi viimeistään olla selvillä loppuelämän suunnitelmat." -Juuri näin!! Mutta kirjoitettuna lause tuntuu typerälle onhan tässä elämää jäljellä vielä reippaasti :D

Onhan sitä mutta pitäis kai olla jokin suunnitelma mitä sitä aikoo tehdä sitten aikuisena.Toisaalta on niin tyhmää suunnitella tulevaa kun ei mikään mene niinkuin suunnittelee.Hirveä stressi vaikkei oikein tiedä itsekkään mistä pitäs niin stressata.

Onhan sitä mutta pitäis kai olla jokin suunnitelma mitä sitä aikoo tehdä sitten aikuisena.Toisaalta on niin tyhmää suunnitella tulevaa kun ei mikään mene niinkuin suunnittelee.Hirveä stressi vaikkei oikein tiedä itsekkään mistä pitäs niin stressata.

Juuri tämän suuren suunnitelman perässä minäkin olen! Olen miettinyt jo useamman kuukauden mutta vastausta ei vain tule.

Alkuperäinen kirjoittaja Cassyput:
Alkuperäinen kirjoittaja .:
Haluaisin ostaa askin tupakkaa ja mennä johonkin istuskelemaan vaikka olen polttamisen lopettanut jo 10 vuotta sitten.

No tämän toteuttaminen ei ainakaan ole kovin vaarallista!

No ei, mutta kai tuo on vähän kuvainnollisestikin ilmaistu. Luulen että se yksi aski ei sitten riittäisikään..

Juuri tämän suuren suunnitelman perässä minäkin olen! Olen miettinyt jo useamman kuukauden mutta vastausta ei vain tule.

Sama täällä.Ei ole suunnitelmaa eikä vastauksia mutta nykyinenkään elämä ei miellytä tämmöisenään.

Yhteistyössä