Ihka ensimmäinen rööki minkä vetäsitte oli mitä merkkiä?

Alkuperäinen kirjoittaja Von Teese:
Alkuperäinen kirjoittaja Henrietta:
Tais olla punainen colt...menin kaverin oven taakse ja sanoin,nyt mulla on sitä,mennään :D pöllin vanhemmiltani,oltiin pitkään puhuttu että koska maistetaan :xmas:

Niin ja sitten syötiin jotain hitin kuusenneulasia,kun niitten piti viedä se lemu :saint:
Mulla tais olla porukoilta pöllitty punainen mallu tai pallmal (ihan tarkkaan ei enään muista), mut tuon havujen pureskelun tosiaan muistan! Yks kaveri oli aina ihan peloissaan kun meni kotiin ja söi niitä kuusenneulasia, ettei äitinsä muka haista sitä. :LOL:
:LOL: :LOL:
 
IhanaValo
Alkuperäinen kirjoittaja pintelin:
Alkuperäinen kirjoittaja Von Teese:
Alkuperäinen kirjoittaja Henrietta:
Tais olla punainen colt...menin kaverin oven taakse ja sanoin,nyt mulla on sitä,mennään :D pöllin vanhemmiltani,oltiin pitkään puhuttu että koska maistetaan :xmas:

Niin ja sitten syötiin jotain hitin kuusenneulasia,kun niitten piti viedä se lemu :saint:
Mulla tais olla porukoilta pöllitty punainen mallu tai pallmal (ihan tarkkaan ei enään muista), mut tuon havujen pureskelun tosiaan muistan! Yks kaveri oli aina ihan peloissaan kun meni kotiin ja söi niitä kuusenneulasia, ettei äitinsä muka haista sitä. :LOL:
Me luotettiin kaverin kans purkkaan.Sitä jauhettiin aina paketillinen ennen kotiin menoa. :snotty:
Mie kans mut äiti oli ovelampi..se haistoikin kädet ennen kotiin menoa..siis sen jälkeen kun sai vihiä asiasta :kieh:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Henrietta:
Alkuperäinen kirjoittaja Von Teese:
Alkuperäinen kirjoittaja Henrietta:
Tais olla punainen colt...menin kaverin oven taakse ja sanoin,nyt mulla on sitä,mennään :D pöllin vanhemmiltani,oltiin pitkään puhuttu että koska maistetaan :xmas:

Niin ja sitten syötiin jotain hitin kuusenneulasia,kun niitten piti viedä se lemu :saint:
Mulla tais olla porukoilta pöllitty punainen mallu tai pallmal (ihan tarkkaan ei enään muista), mut tuon havujen pureskelun tosiaan muistan! Yks kaveri oli aina ihan peloissaan kun meni kotiin ja söi niitä kuusenneulasia, ettei äitinsä muka haista sitä. :LOL:
:LOL: :LOL:
Mun täytyy kyllä nyt perua sanani tuosta ekasta röökistä minkä poltin, sitä merkkiä en muista mutta sen muistan kun välitunnilla kaverit houkutteli maistamaan ja opettivat, että hengitä sisäänpäin ja sano samalla hevonen. :LOL: :LOL:
 
Niin ja se vielä täytyi lisätä, että just silloin kun vetelin niitä ihan ekoja sauhuja, tuli opettaja vastaan ja kärähdin. :D vähänkö jännitti mennä kotiin punainen lappu kädessä johon piti olla vanhempien allekirjoitus!
 
Alkuperäinen kirjoittaja Von Teese:
Alkuperäinen kirjoittaja Henrietta:
Alkuperäinen kirjoittaja Von Teese:
Alkuperäinen kirjoittaja Henrietta:
Tais olla punainen colt...menin kaverin oven taakse ja sanoin,nyt mulla on sitä,mennään :D pöllin vanhemmiltani,oltiin pitkään puhuttu että koska maistetaan :xmas:

Niin ja sitten syötiin jotain hitin kuusenneulasia,kun niitten piti viedä se lemu :saint:
Mulla tais olla porukoilta pöllitty punainen mallu tai pallmal (ihan tarkkaan ei enään muista), mut tuon havujen pureskelun tosiaan muistan! Yks kaveri oli aina ihan peloissaan kun meni kotiin ja söi niitä kuusenneulasia, ettei äitinsä muka haista sitä. :LOL:
:LOL: :LOL:
Mun täytyy kyllä nyt perua sanani tuosta ekasta röökistä minkä poltin, sitä merkkiä en muista mutta sen muistan kun välitunnilla kaverit houkutteli maistamaan ja opettivat, että hengitä sisäänpäin ja sano samalla hevonen. :LOL: :LOL:
Ihana neuvo. :LOL: :LOL:

 
Ne oli
Vogue:)röökejä ne sateenkaaren väriset ja ne oli kans mun ekat hatsit(äiti on laivalla duunissa)Nykyyään joskus poltan Slim Agendaa joten tikku mikä tikku:)
...ai niin ja joskus oli meidän ghetto porukoissa tapana pistää röökillä käteen just jätä jämä frendit ja arvatkaa onko se arpi vieläkin....voi elämä:):):)
 
Alkuperäinen kirjoittaja miljoonakala:
Punanen mallu..Äitiltä pihistin ja kasettikotelossa :ashamed: kuskasin puistoon missä poltin.
:D
Mä aina väijyin milloin oma äitini menee tupakalle että sain sillä välin pihistettyä sen askista yks tai kaks tupakkaa jotka sitten laitoin pieneen pussiin ja kävin piilottamassa yhden lähellä olevan metsätien varteen sammalen alle ja laitoin siihen vielä merkin risusta pystöön että muistan paikan. :D

 
Punanen L&M. Kaverin isoveljeltä pöllittiin ja mentiin mettään polttamaan. Kaveri oli aiemminki polttanu ja käski just vettää henkeen ja sanoa samalla "mikkihiirenpallokorvat"... Siitä se ajatus sitten lähti :snotty: Nyt menee sininen smart tai L&M.
 
En muista. Aloin seurustella ex-mieheni kanssa 19-v ja mua aina ärsytti se hänen tupakointinsa ja kerran ravintolassa ollessamme nappasin tupakan hänen kädestään ja kysyin, että miltäs näyttäis jos minä polttaisin. En ehtinyt vetää kuin parit savut ja yskin. Se oli eka ja vika kokemus tupakasta.
 
Paha sanoa kun se on vielä tässäkin iässä kokeilematta vaikka ei kyllä kavereilta ole yritystä puuttunut kun on suostuteltu, uhkailtu, pakotettu ym. .Totesin vaan kavereille et ei se mua miksikään muuta niin miks pitäs kokeilla. :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja pintelin:
Itellä perinteisesti punanen mallu.Vetelin askin melkeimpä putkeen ja oksensin.. :ashamed: :snotty:Ja kuka hommasi jos olitte alaikäisiä?Ite en edes muista.
Kääk, ihan sama juttu mulla :LOL:

Punaista Mallua, yli puoli askia meni, ja itse asiassa mä oksensinkin sitten seuraavana yönä :ashamed:

Itse ostin, koulun viereiseltä kioskilta, ja olin 13-14 v.
 

Yhteistyössä