Ihka ensimmäinen rööki minkä vetäsitte oli mitä merkkiä?

tapjakja
itsel oli ensimmäinen lm:n punanen jotka meni puoli henkeen, oksensin illala, seuraaval kerral opin vetää henkee mut vaa sätkil, ja maistoin pall mallin vihreet ( OLI TOSI pahAA SE VIHREE )
 
vieras
Punainen Yves Saint Laurent.
Poltin baarissa muutamia kertoja. Olen polttanut elämäni aikana ehkä noin yksi ja puoli askia tupakkaa. Sitten päätin että on ihan naurettavaa touhua alkaa polttamaan 20-vuotiaana. Ja en ole sen jälkeen polttanut. :)
 
Tenkkapoo
Muistan joskus 17-vuotiaana ja olin ammattikoulussa. Olin just päivän päätteeksi työhaalareita ottamassa pois ja kas kas, viereiseltä pukukaapin päältä löytyi vihreää Marlboroa. Totta kai se piti ottaa. Joku oli unohtanut sen sinne kaapin päälle. Kerkesin vielä nähdä, kun sama jätkä tuli sitä askia etsimään. Harmillisesti siellä askissa oli vain kolme tupakkaa. Myöhemmin sama iltana muistaakseni kävin polttamassa yhden tupakan. Kotimatkalla heitin loput kaksi röökiä roskiin.

Nykyään poltan joskus punaista Coltia. En polta kovin usein, mutta punainen Colt on silti suosikkini. En ole jäänyt nikotiini-koukkuun.
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
oranssiaskinen Form
Me opeteltiin vetämään henkeen Formilla, olikohan se valkoinen tai harmaa. Vuoristoilmaksi sitä kutsuttiin.
Belmontilla lähdettiin liikenteeseen ja siitä sitten punaiseen colttiin, ja koska piti olla rajuja mimmejä, vedeltiin punaista norttia :whistle:
 
minä
enpä ole vetäny vielä mut aattelin tässä lähipäivinä. 5-vuotiaasta asti olen hengittänyt satunnaisesti tupakinsavua kun iskä tuli joskus kessulle kun olin pihalla :)

onko suosituksia?
 
minä
joo tässä n. 45min sitte vetäsin iskän suosikkitupakkia eli punasta marlboroa. Ja suureksi yllätyksekseni se oli ihan hyvää. Henkeenkin vetäessä ei yskittänyt ku ihan vähä

ja ikää siis 13v
 

Yhteistyössä