Ihka ensimmäinen rööki minkä vetäsitte oli mitä merkkiä?

hellsbells
Vähän on hataraa tuo muisti niin pitkälle mutta veikkaisin että joko lm punanen tai vanhempien sätkäkamoista (bonuksen ruskee) käännetty sätkä. Olin viidennellä luokalla kun ekaa kerran maistoin tupakkaa... Kuudennella luokalla polttelin joskus ja seiskaluokalla alotin oikeesti polttamahan...

Kyllähän sitä röökiä aina joku haki, yleensä kaverin isä tai sitten 'luukutettiin' kaupungilla. Vanhempien sätkäkamoista käänsin aina yöllä salaa.
Ja mummolla oli aina monta kartsaa vihreetä mallua tai ällämmää, niistä mie verotin ja.

Nuorenahan sitä on aloteltu ja kessua kulunu mutta nykyään menee onneks vaan muutama päivässä.
 
Punanen l&m, löydettiin kaverin kans puistosta täys avaamaton aski. Putkihan siitä lähti ja poltin ihan liian kauan. Kaveri, joka näytti aikuisemmalta, osti kioskilta, jossa ei kyselty papereita.

Jos tuo kioski ois vielä olemassa ilmiantaisin sen heti. Kaduttaa muutenki, että pilasin keuhkojani ja olin niin idiootti. Huoh.
 
Korsteeni
Hmm, ensimmäiset hatsit vetäisin 14-vuotiaana kaverin punaisesta L&M tupakasta. Olipa miehinen olo sen jälkeen, perkule soikoon. 15-vuotiaana poltin ensimmäisen kokonaisen tupakan joka oli mummon askista pihistetty sininen Belmont. Sen jälkeen olin että: "ei enää ikinä." Sen jälkeen ei tullut röökiä maisteltua reilusti yli vuoteen, mutta joskus 16-vuotiaana pihistin faijalta muutaman menthol-tupakan. Niiden jälkeen olin että: "jumalaut tämähän on hyvää." Siinä välissä oli taas parin kuukauden tupakkitauko, mutta kun olin juuri täyttänyt 17 vuotta sain ensimmäisen tupakka-askini, jonka eräs kaveri minulle haki. Oli punaista L&M:mää. Siitä lähtien olen poltellut aika aktiivisesti n. 1-2 tupakkia päivässä ja aina välillä parin päivän taukoja. Siinä minun tupakka-elämänkertani...
 
Punanen nortti:LOL: ei yhtään " köykääsemmällä " voinu alotella:D

kokeiltiin sit kans noita karvapersenortteja eli ilman filtteriä.

Oltiin ala-asteella. Yläasteella sit piti koittaa punasta LM:ää ja niit yo-tupakoita.

Sit tuliki parin vuoden tauko ja siirryin lukios jostain syystä vihreeseen. Sit takas punaseen.

Nyt menee punanen chesterfield silloin enää harvoin kun poltan
 
chesterfieldiä se oli mutta en musita minkä väristä ja ai että maistu kamalalta!
seiskaluokalla välitunnilla kovikse poltti puskassa ja pitihän sinne itsekin mennä :D

Onneks ei jäänyt tavaks sillon! Välillä tulee poltettua ja ollut pari pidempää pätkää mut ei koskaan oo tullut jäätyä koukkuun :)
 
"luppis"
olin varmaa 9-11 ku maistoin broidilta punast lämää siis lm ja vakkarii aloin polttaa 15 vuotiaana ja sillä tiellä ollaan vieläki.. kaikkee on kokeiltu vaan sillon mukelona muistan ku olin ekaa kertaa otilla ja poltin sinist smarttii ni oksensin sit sen verran rajusti et jäi smartit hetkeks kokonaa välii.. :D mut nykysin kyl tulee enimmäksee polteltua vihreitä..
 

Yhteistyössä