iherb.com Kokemuksia, mitä kandee tilaa?

"anneli"
iherbilla on huomattavasti halvemmat hinnat ku suomessa, kannattaa tarkistaa tullimaksut ensteks vaan. Iherbiin saattee muistaakseni vain ekasta tilauksesta 10 dollarin alennuksen alekoodilla. <a href="http://www.alennuskoodi.fm/tarjoukset/iherb/">Iherb 10 dollarin alekoodi</a> löytyy tuolta ja siellä myös tietoa tullista ja veroista tarkemmin.
 
terveysintoilija
Moi!

Tilasin toukokuussa 2014 iherbistä 50 eurolla d-vitamiineja ym. Paketti ei tullut ja rahoja eivät palauttaneet. Vieläkin näkyy nyt 5kk päästä seurantatiedoissa, että matkalla...
 
"sipi"
Hinnat on tosiaan paljon halvemmat tuolla kun suomessa. Etsin just piristävää rasvanpolttajaa ja iherbilta löytyy sama tuote kun f.tukulta, f.tukulla hinta 2x kalliimpi.Minulla ei ole paketteja hävinnyt ,ikävä kuulla että jollekin on käynyt näin.
Jos joku haluaa alennuskoodin , niin saa mielellään käyttää bod791.
 
mannananna
Merkeiltä Acure Organics, Giovanni, aubrey organics, Eco tools..hakukenttään kun kirjottaa niin löytyy. Kannattaa myös katsoa muiden käyttäjien arvosteluja ja top-listalta löytää myös hyviä tuotteita. Lisäravinteista ja vitaamiineistä olen tilannut omega3, melatoniini, d - vitamiini, countrylife maxi hair plus-hiusvitamiineja jne. Usein myös alennuksia ja hyviä tarjouksia. Nyt neljä kertaa tilannut itse kaikkea ja suosittelen! Kerran joutunut paketti tulliin.

Koodilla RRP261 ekasta iherb - tilauksesta -10 dollaria!
 
iherbtilaajat
Päivittelin blogiini tilausohjeet, sekä paljon muuta informaatiota liittyen tulli ja arvonlisäveroasioihin, toimitustapoihin- ja kuluihin. Blogista löytyy myös tietoa ongelmallisimmista lääkeluetteloon sisältyvistä tuotteista joita tilataan. Blogista löytyy myös tietoa tilauksen tullaamisesta yms.

http://iherbtilaajat.blogspot.fi

Alennuskoodini on GGV176 jos haluat käyttää hyväksesi ensitilaajan edun ja saada 10 dollarin alennuksen. Minun koodiani ei tietenkään ole pakko käyttää!
 
vierailija
Ehdottomasti suosittelen tilausta jenkeistä! Huomattavasti halvempaa ja aina on tullut perille niin kuin pitääkin.

Yhden kerran lähetys oli ottanut hieman osumaa niin reklamaation kautta hyvitys järjestyi välittömästi.

Koodilla PEK241 saat www.iherb.com 5 dollarin alennuksen ensimmäisestä tilauksesta!
 
vierailija
Moikka.

Elikkäs tuoltahan saa vaikka ja mitä ja 50-90% halvemmalla kun Suomesta.

Ne jotka ovat sieltä tilanneet, niin mitä tilasitte ja mitä tykkäsitte tuotteista?

Tähän saa laittaa listaa kempparituotteista joita sieltä kandee tilaa.

Ja muistakin hyväksi havaituista.
Suosittelen ww.iherb.com kaikkien lisäravinteiden, kosmetiikan ja ruokatarvikkeiden verkkokaupaksi. Tilaukset tulevat edullisesti ja varmasti Suomeen, tilauksen voi tehdä esim visa electronilla.
Erityisen edullisia ovat myös mm mausteet, kuivatut vihannekset ja exoottiset maustesekoitukset.
Ensimmäisestä tilauksesta 5 dollarin alennus koodilla PEK241.
Suosittelen lämpimästi :)
 

Yhteistyössä