V
vieras
Vieras
Oletko parisuhteesi aikana ihastunut vieraaseen mieheen? Ja ei tarkoita sitä, ettäkö olisi tehnyt jotain, mutta omassa mielessä miettinyt jatkuvasti jotain toista..?
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja -:kyllä, pari kertaa. nyt aika pahasti jo useatta vuotta! mielessä kokoajan, vaikkei enää nähdäkkään. paha olla välillä tämän tunteen kanssa.. jos olen ajattelematta häntä, näen unia hänestä.. ja asiaa häiritsee se, että ehkä hänkin on minuun.. ainakin niin toivoisi olevan![]()
Alkuperäinen kirjoittaja tt:Alkuperäinen kirjoittaja -:kyllä, pari kertaa. nyt aika pahasti jo useatta vuotta! mielessä kokoajan, vaikkei enää nähdäkkään. paha olla välillä tämän tunteen kanssa.. jos olen ajattelematta häntä, näen unia hänestä.. ja asiaa häiritsee se, että ehkä hänkin on minuun.. ainakin niin toivoisi olevan![]()
Melkein saman kanssa painin 10v!
Sitten otin härkää sarvista ja eron sekä pokasin tämän ihastukseni
Tosin oltiin koko ajan oltu ystävät ja hänellä samat tunteet joten siitä
kumpi pokas kenet ollaa erimieltä![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Rytkäätys:En koskaan, enkä yhtään kertaa. Olen kyllä tutustunut töiden kautta esimerkiksi paljonkin miehiin, mutta en katsele heitä sillä silmällä koska rakastan miestäni eikä muut kiinnosta muuta kuin ystävällisellä tasolla. Mielestäni se, että alkaa katsella muita tietyllä tavalla ja kiinnittää vieraisiin siinä mielessä huomiota, ruokkii sitä mahdollisuutta ihastua.
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Alkuperäinen kirjoittaja Rytkäätys:En koskaan, enkä yhtään kertaa. Olen kyllä tutustunut töiden kautta esimerkiksi paljonkin miehiin, mutta en katsele heitä sillä silmällä koska rakastan miestäni eikä muut kiinnosta muuta kuin ystävällisellä tasolla. Mielestäni se, että alkaa katsella muita tietyllä tavalla ja kiinnittää vieraisiin siinä mielessä huomiota, ruokkii sitä mahdollisuutta ihastua.
Mä oon sen verran samaa mieltä, että jos sattuukin ihastumaan, niin sillä on iso merkitys, miten siihen suhtautuu. Ei kannata jäädä tuijottelemaan ja elätellä jotain mielikuvia siitä ihmisestä, vaan keskittyä omaan puolisoon ja rakentaa ne mielikuvat hänen kanssa.
Alkuperäinen kirjoittaja Rytkäätys:Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Alkuperäinen kirjoittaja Rytkäätys:En koskaan, enkä yhtään kertaa. Olen kyllä tutustunut töiden kautta esimerkiksi paljonkin miehiin, mutta en katsele heitä sillä silmällä koska rakastan miestäni eikä muut kiinnosta muuta kuin ystävällisellä tasolla. Mielestäni se, että alkaa katsella muita tietyllä tavalla ja kiinnittää vieraisiin siinä mielessä huomiota, ruokkii sitä mahdollisuutta ihastua.
Mä oon sen verran samaa mieltä, että jos sattuukin ihastumaan, niin sillä on iso merkitys, miten siihen suhtautuu. Ei kannata jäädä tuijottelemaan ja elätellä jotain mielikuvia siitä ihmisestä, vaan keskittyä omaan puolisoon ja rakentaa ne mielikuvat hänen kanssa.
Sullahan on käsittääkseni hyvä suhde? Miten ja missä välissä ehtii ihastumaan muihin jos omaansa rakastaa?
Alkuperäinen kirjoittaja imperial:Mitäs ku teitin ukotki ihastuu toisiin.... :kieh:
Alkuperäinen kirjoittaja imperial:Mitäs ku teitin ukotki ihastuu toisiin.... :kieh:
Alkuperäinen kirjoittaja imperial:Jeah.... näkii seksikkäitä unia tästä ihastuksestaan ja aina kaikin keinoin yrittää nähdä hänet jossain.... totta. Se on reilua.