Ihastutko ikinä muihin miehiin?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
Oletko parisuhteesi aikana ihastunut vieraaseen mieheen? Ja ei tarkoita sitä, ettäkö olisi tehnyt jotain, mutta omassa mielessä miettinyt jatkuvasti jotain toista..?

Kyllä... olen ihastunut.. ja tällähetkellä pidän erittäin paljon yhdestä miehestä joka kanssani samalla kurssilla... olen itse naimisissa, ja meillä 3 vuotias tyttö.Mulla ja miehellä ei ole mennyt aikoihin hyvin... hän ei osaa arvostaa tekemisiäni, ja olen niin kypsä kun teen kotona kaikki kotityöt, opiskeluhommat jne...

Henkisesti olen hieman uupunut...

kyllä, pari kertaa. nyt aika pahasti jo useatta vuotta! mielessä kokoajan, vaikkei enää nähdäkkään. paha olla välillä tämän tunteen kanssa.. jos olen ajattelematta häntä, näen unia hänestä.. ja asiaa häiritsee se, että ehkä hänkin on minuun.. ainakin niin toivoisi olevan :)

Alkuperäinen kirjoittaja -:
kyllä, pari kertaa. nyt aika pahasti jo useatta vuotta! mielessä kokoajan, vaikkei enää nähdäkkään. paha olla välillä tämän tunteen kanssa.. jos olen ajattelematta häntä, näen unia hänestä.. ja asiaa häiritsee se, että ehkä hänkin on minuun.. ainakin niin toivoisi olevan :)

Melkein saman kanssa painin 10v!
Sitten otin härkää sarvista ja eron sekä pokasin tämän ihastukseni :)
Tosin oltiin koko ajan oltu ystävät ja hänellä samat tunteet joten siitä
kumpi pokas kenet ollaa erimieltä :D

Alkuperäinen kirjoittaja tt:
Alkuperäinen kirjoittaja -:

Melkein saman kanssa painin 10v!
Sitten otin härkää sarvista ja eron sekä pokasin tämän ihastukseni :)
Tosin oltiin koko ajan oltu ystävät ja hänellä samat tunteet joten siitä
kumpi pokas kenet ollaa erimieltä :D

onko tunne vieläkin vahva? välillä haluttaisi älyttömästi ottaa yhteyttä tähän mieheen, mutten voi.. ei olla ystäviä oltukkaan, ei edes tunneta kovin hyvin. asuttiin vain vierekkäin useampi vuosi nii kyllähän siinä vähän tutuksi tuli =) miehenikin tietää, että olen ihastunut, vitsaillaan asiasta vaikkei mies taida tietääkkään kuinka kovasti olenkin....

En ole vielä kertaakaan tämän parisuhteen aikana kehenkään ihastunut, mutta kyllä mä tietty olen noteerannut ympärillä/tuttavapiirissä olevat hyvännäköiset, fiksut ja mukavat miehet, jotka olisivat hyvinkin potentiaalisia kumppaniehdokkaita jos sinkku sattuisin olemaan... :saint:

Mitä tällasen asian kans terttis tehdä...? Luulen tietäväni ainakin omalta osaltani syyn tälle "tyhjälle suhteelle avioliitossa" sairastuin jo odotusaikana vakavaan masennukseen joka jatkui synn. jälk. masennuksena.. (2005) edelleen on lääkitys. kotona tein kaikki hommat, itkien ja väsyen, hoidin lapsen, tunteella ja aidosti vaikka olinkin sairas.. rakastan lastani maailmassa eniten.

Kun mies tuli töistä, hän sanoi että hän nukkuu päiväunet, mun ei tartte, enkä voi olla väsynyt kun olen kokopäivän vaan kotona. HUOM VAAN KOTONA!
ei arvostusta kotitöiden, ruoan yms suhteen... koskaan ei osta mulle mitään, ei hemmottele.
Edelleenkään en oikeen hyvässä valossa ole, jos haluan joskus nukkua rankan opiskelupäivän jälkeen.. riidalla saan nukkua, ja silloinkin itken.

En koskaan, enkä yhtään kertaa. Olen kyllä tutustunut töiden kautta esimerkiksi paljonkin miehiin, mutta en katsele heitä sillä silmällä koska rakastan miestäni eikä muut kiinnosta muuta kuin ystävällisellä tasolla. Mielestäni se, että alkaa katsella muita tietyllä tavalla ja kiinnittää vieraisiin siinä mielessä huomiota, ruokkii sitä mahdollisuutta ihastua.

Alkuperäinen kirjoittaja Rytkäätys:
En koskaan, enkä yhtään kertaa. Olen kyllä tutustunut töiden kautta esimerkiksi paljonkin miehiin, mutta en katsele heitä sillä silmällä koska rakastan miestäni eikä muut kiinnosta muuta kuin ystävällisellä tasolla. Mielestäni se, että alkaa katsella muita tietyllä tavalla ja kiinnittää vieraisiin siinä mielessä huomiota, ruokkii sitä mahdollisuutta ihastua.

Mä oon sen verran samaa mieltä, että jos sattuukin ihastumaan, niin sillä on iso merkitys, miten siihen suhtautuu. Ei kannata jäädä tuijottelemaan ja elätellä jotain mielikuvia siitä ihmisestä, vaan keskittyä omaan puolisoon ja rakentaa ne mielikuvat hänen kanssa.

Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:

Mä oon sen verran samaa mieltä, että jos sattuukin ihastumaan, niin sillä on iso merkitys, miten siihen suhtautuu. Ei kannata jäädä tuijottelemaan ja elätellä jotain mielikuvia siitä ihmisestä, vaan keskittyä omaan puolisoon ja rakentaa ne mielikuvat hänen kanssa.

Sullahan on käsittääkseni hyvä suhde? Miten ja missä välissä ehtii ihastumaan muihin jos omaansa rakastaa?

Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:

Sullahan on käsittääkseni hyvä suhde? Miten ja missä välissä ehtii ihastumaan muihin jos omaansa rakastaa?

No, olen kova ihastumaan, mutta se toimii onneksi niinkin päin, että olen lähes jatkuvasti omaankin mieheen ihastunut. Muihin miehiin ihastumiset on harvinaisia. Ei ne esimerkiksi ole mitään mun kaverien miehiä tai sellaisia. Eikä ne uhkaa mun miehen asemaa mitenkään.

mulla on koko ajan peliä parisuhteeni ulkopuolellakin. Avio-onni kukoistaa ja siitä huolimatta mulla on peliä muutaman varatun miehen kanssa. Minä en hae varsinaisesti mitään ja vasta puolikin tietää että mitään pysyvää ei multa saa niin silloin homma toimii. Mieheni pidän tyytyväisenä ja häntä suorastaan palvon, mutta samaa palvontaa en häneltä saa mutta muilta miehiltä saan.

Alkuperäinen kirjoittaja imperial:
Mitäs ku teitin ukotki ihastuu toisiin.... :kieh:

Se on mahdollista, mutta toivon mukaan mies koettaa välttää sellaisia tuntemuksia eikä ainakaan härki halujaan muita naisia kohtaan. Häämatkalla juuri näistäKIN asioista juteltiin ja itse sanoi ettei tämän suhteen aikana ole kertaakaan ollut mitään halua muita kohtaan tms. Ja mies on sen verran suorasanainen että uskaltaisi tunnustaa jos joskus olisi mieli tehnyt.

Alkuperäinen kirjoittaja imperial:
Jeah.... näkii seksikkäitä unia tästä ihastuksestaan ja aina kaikin keinoin yrittää nähdä hänet jossain.... totta. Se on reilua.

Vaikka olis ihastunut, eikä unille voi mitään, niin silti ei ole pakko sitä ihastusta tahallaan yrittää nähdä ja tahallaan pitää niitä mielikuvia päässään.

Yhteistyössä