Onko muita, jotka eivät ole avioliittonsa aikana ihastuneet muihin miehiin?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
Tuntuu olevan kovinkin yleistä, että rakastaa omaa miestä ja silti ihastuu välillä muihinkin. Minä rakastan miestäni enemmän kuin mitään muuta, olemme olleet naimisissa jo 20 vuotta, siihen on mahtunut niin hyviä kuin huonojakin aikoja. Mutta sydämeni ei ole sykkinyt kellekään muulle kuin omalle miehelleni eikä perhosia lennellyt mahassa. Tuo mies saa vieläkin toisinaan perhoset lentelemään mahassani, näin monien vuosien jälkeenkin ;) Muita miehiä en katsele sillä silmällä, toki huomaan esteettisessä mielessä niin komeat/kauniit miehet kuin naisetkin, mutta en ole tuntenut mitään ihastumisen tunnetta muihin miehiin..fyysinen himo ei ole minulle sama kuin ihastuminen. Rakastan vain miestäni ja olen häneen ihan hulluna ihastunut!<3

Alkuperäinen kirjoittaja piprane ema:
:wave:

Yhdessä oltu 13v ja naimisissa 5v ja ei ole tullu ihastuttua muihin miehiin tänä aikana :)

Mitä ihmiset oikein tällä ihastumisella tarkoittavat? Jos näen vaikka komean miehen, ei se tarkoita että olisin häneen ihastunut..sekoittaako porukat ihastumisen johonkin muuhun. Tuntuu kummalta, että n.90% ihmisistä tuntuu ihastuvan suhteensa aikana ainakin kerran johonkin muuhun kuin puolisoonsa.

Täällä!

Minulle oli selvää jo avioliittoon mennessä että vieraisiin pöytiin ei katsella. Ei ole koskaan tullut sellaista tilannetta että olisin ollut ihastunut johonkin muuhun mieheen.

En ole naimisissa, mutta 5 vuoden suhteen aikana "ihastuin" yhteen ihmiseen, sekin johtui varmaan siitä, että oma suhde oli aika heikoilla jäillä ja tämä henkilö oli kiltti ja kuunteli. Ihastus meni ohi, kun oma suhdekkin alkoi taas olemaan paremmalla pohjalla.

Yhteistyössä