Ihastun aina näihin pelimiehiin..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja äiti 32v
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ä

äiti 32v

Vieras
Jotka ei ole oikesti kiinnostunut minusta muuta kuin ystävänä. Aina sama juttu,kun voisikin valikoida ihastuksensa. Sitten minuun ihastuu nämä kiltit miehet joihin en itse ihastu samalla tavalla kuin noihin pelimiehiin. Tuntuu etten koskaan löydä tasapuolista rakkautta.

tuntuu että mulle käy aina näin myös paitsi että ne pelimiehet alkaa "seurustelemaan" mun kanssa ja sitten ne jääkin jo hetken perästä pettämisestä kiinni..

Kait mä oon vaan niin huono ihminen ettei kukaan mua oikeasti halua rakastaa

No siis itse en osaa flirttailla ja jotenkin kaikki menee aina pieleen ja sitten tämä mies ei ole kiinnostunut enään. Sanon aina väärin kaikki asiat ja paljastan ihastukseni joten hän säikähtää. Tätä tapahtunut. Sitten minuun ihastuu ne luuserit jotka ei minua kiinnosta. Joita kohtelen huonosti

Ehkä kyseessä ei olekaan pelimies,mutta siis itse ihastuin tälläiseen baaritapaukseen ja pommitin häntä tekstiviesteillä ja s-postilla ja tavattiin ja olin tosi hiljainen alussa ja sitten kun sain alkoholia niin estot meni ja juttu luisti ja minä tein aloitteen että suutelin. Kardinaalivirhe, sitten suudeltiin paljon jne..mentiin hotelliini ja minä riisuin vaatteet ja siellä lopulta oltiin alasti. Mies hyväili jne...ja nuoli minua, sitten kun yritin häntä saada kiihottumaan niin ei seisonut yritti kondomin laittaa ja panna mutta ei...aamulla oli ihana olla lähella ja voisin sanoa että ihastuin mutta miehestä en tiedä...
heti seur. vk-loppuna lähti pikkujouluihin juhlimaan ja ystävän kanssa matkalla...
Olo on tyhjä ja sellainen että jaa...

Siis en vaan selvinpäin keksi mitään puhumista tai kysymyksiä näille mukaville miehille. Kärsin varmaan epävarmuudesta. Jos mies on kiinnostunut minusta niin menen ihan lukkoon ja mielummin sitten vaikka pussailisin kun ei sanottavaa. =) Olen ihan kumma!!!

Yhteistyössä