Ihannoiko miehet todella näin laihoja naisia. Kamalan näköinen luukasa!

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja pitääollapikkasenpläski
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ei tuo mikään luukasa ollut, halventava nimitys.
Sitäpaitsi, noita tyttöjähän miehet menee katsomaan ja vientiä riittää. En ole nähnyt yhden yhtä "seksitanssiryhmää", jossa satakiloiset vetäisivät tankotanssia, oli sitten kuinka dd-tai e-kuppi hyvänsä...
 
Suomalaiset on lihoneet viime vuosina niin paljon, että kaiken ylipainon seassa vähänkin hoikempaa ihmistä haukutaan luurangoksi. Mun silmään tuo tyttö on lähinnä sopusuhtainen ja sporttinen, ja vielä kasvoiltaan kaunis.
Tanssikurssille voisi tosin mennä ;)
 
Alkuperäinen kirjoittaja Schmetterling82:
Suomalaiset on lihoneet viime vuosina niin paljon, että kaiken ylipainon seassa vähänkin hoikempaa ihmistä haukutaan luurangoksi. Mun silmään tuo tyttö on lähinnä sopusuhtainen ja sporttinen, ja vielä kasvoiltaan kaunis.
Tanssikurssille voisi tosin mennä ;)

Peesi :). Sitäpaitsi on muka jotenkin hyväksyttävää arvostella hoikkia laudoiksi, luukasoiksi, muodottomiksi, tissittömiksi jne. ja sanotaan "ettei kukaan mies tuommoisesta syty".
 
Jahans.

Jospa lähtisi, ennen kuin taas alkaa kiukuttaa, liikuttamaan persustaan että se pysyykin timminä.

Nauttikaa toki istuskelusta ja toisten haukkumisesta, sillä toki kaunistuu -ainakin omissa silmissään.

:saint: :wave:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Töllin Ruusa:
Jahans.

Jospa lähtisi, ennen kuin taas alkaa kiukuttaa, liikuttamaan persustaan että se pysyykin timminä.

Nauttikaa toki istuskelusta ja toisten haukkumisesta, sillä toki kaunistuu -ainakin omissa silmissään.

:saint: :wave:

PMS?
 
Tytt on treenannut kovasti, kyllä sillä solakoituu.
Ymmärrän todellisten anorektikojen kauhistelun mutta en urheilullisten vartaloiden kateellista morkkaamista. Jos tuo tyttö on mielestänne sairaalloisen laiha, ei voi teidänkään minäkuvaa järin realistiseksi väittää...
 
Alkuperäinen kirjoittaja emppuliira:
Tytt on treenannut kovasti, kyllä sillä solakoituu.
Ymmärrän todellisten anorektikojen kauhistelun mutta en urheilullisten vartaloiden kateellista morkkaamista. Jos tuo tyttö on mielestänne sairaalloisen laiha, ei voi teidänkään minäkuvaa järin realistiseksi väittää...

Minulla on ihan samanlainen vartalo, kaikilla meidän suvussa, kapea lantio ja ei mahaa ollenkaan pieni takamus. ei siihen treenausta tarvita.

ei tuo ollut laiha vaan hyvinsyönyt, käsivarsissa ylimääräistä rasvaa.

Nykyään vaan kaikki ovat lihavia, niin normaali on nykyään joidenkin mielestä laiha. Ei haluta nähdä vaivaa ruoanlaiton eteen, syödään pikaruokia. Lihotaan.
 
mä ketään haukkunu , ohkasen oloseks sanoin videon ihmistä ja kerroin että joku osaa sanoa asiansa kiertelemättä ja kerralla , asia olis voinu olla mikä tahansa muukin :attn:
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Minulla on ihan samanlainen vartalo, kaikilla meidän suvussa, kapea lantio ja ei mahaa ollenkaan pieni takamus. ei siihen treenausta tarvita.

ei tuo ollut laiha vaan hyvinsyönyt, käsivarsissa ylimääräistä rasvaa.

Nykyään vaan kaikki ovat lihavia, niin normaali on nykyään joidenkin mielestä laiha. Ei haluta nähdä vaivaa ruoanlaiton eteen, syödään pikaruokia. Lihotaan.

No jos olet pätkääkään noita kisoja seurannut niin Mariel nimen omaan on treenannut. Marielin kroppa on timmi, pakaroita olisi tietysti voinut vähän enemmän muokata niin tulis paremmin sitä kaarta esille.

Kuvailemasi sukusi vartalotyypistä on myös kansan nimitys "laiha läski"; luonnostaan hoikka mutta kiinteänä ei pysy kukaan jollei harrasta lainkaan liikuntaa. Laihuudessa ei itsessään ole mitään tavoiteltavaa, urheilullisessa, hyvä kuntoisessa kropassa jo terveydenkin puolesta on.

p.s. käsivarsien "läskiä" voidaan nimittää myös lihaksiksi, aasi.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Kärsäpärstäinen:
Alkuperäinen kirjoittaja pakkasmarja:
http://www.hatterspage.de/images/bilder/magersucht%2011.jpg tässä teille anoreksiaa *älä avaa lasten nähden!!!*

suurin osa anorektikoista ei näytä tuollaiselta.
Enkä mä muuten ole yhtään varma siitä että tuota kuvaa ei olisi käsitelty

ja ei se tarvitse anoreksiaa jos ihminen tolta näyttää,sairaus voi tehdä samannäköisksi,esim syöpä.
 

Yhteistyössä