Ihannoiko miehet todella näin laihoja naisia. Kamalan näköinen luukasa!

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja pitääollapikkasenpläski
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
valitettavasti ihannoivat. Kuten myös naiset, lähes poikkeuksetta.

Johtuneeko siitä että nykyisin on harvinaista että elokuvissa, naistenlehdissä, musiikkivideoissa tai muuallakaan mediassa harvoin näkee edes normaalipainoisia naisia. Yleensä näyttelijät, mallit ja laulajat ovat alipainoisia ja kyllä se vääristää käsitystä siitä mikä on normaalia ja tervettä.

palstallakin lähes jokainen nainen haluaa painaa noin 50 kiloa vaikka lähes kaikille se on lääketieteellisesti katsottuna aivan liian vähän
 
Mä itse olen 160cm pitkä ja aian painanut 48-56kg. Tällä hetkellä taidan painaa tuon 56kg. Minulla vaan on ongelma, se kaikki rasva jota päivittäin naamaani surutta vedän näkyy mahassani. Olen aina sen näköinen kuin olisin raskaana ja saan usein katseita vatsan sudulle:( Mutta muuten olen hoikka. Mut emmä noin laiha haluis ollakkaan
 
no mä oon totakin laihempi ja pitkä.Imetys laihutti.Ukko kantaa mulle herkkuja ja itekkin haluan lihoa.Pieni pyöreys on kaunista.Haluun tissitkin takasin! Meijän isäntä kyl tykkää mistä ottaa kiinni,ei halua halata luista naista.
 
justiin viikonloppuna juteltiin oman ukkelin ja kaverin poikaystävän kanssa aiheesta TODELLA laihat naiset ja molemmat oli sitä mieltä että kyllä sitä lihaa pitää luiden ympärillä olla ettei kolise.

ihmeteltiin kun galleriassa jotkut tytöt ihannoivat ja kehuivat täydelliseksi teiniä joka oli selvästi anorektikon mitoissa :/ luut paistoi läpi, aivan kamalaa miten kauneusihanne onkin ihan vääristynyt!
 
Alkuperäinen kirjoittaja Töllin Ruusa:
Miten hitossa toisten painot aina ja iänkaiken jaksavat vaivata toisia?

Onneksi omani pitää juuri (noinkin, ja itseasiassa vielä enemmän) hoikista.

ei mua vaivaa , mut kun kysyttiin :ashamed:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Töllin Ruusa:
Miten hitossa toisten painot aina ja iänkaiken jaksavat vaivata toisia?

Onneksi omani pitää juuri (noinkin, ja itseasiassa vielä enemmän) hoikista.
ap. Ei minua ainakaan toisten paino häiritse. Jos luet aloitukseni niin ihmettelenkin vain että ihannoiko miehet todella noin laihoja naisia. No ei varmaankaan kaikki, mutta suurinosa miehistä kyllä olisi innoissaan tuollaisesta naisesta....mutta miksi?
 
Alkuperäinen kirjoittaja Astralberry:
kyllähän toi aika laiha on mutta niinhän ne missit aina....mut pakko sanoo, että miusta noi kumpikaan ei kyllä osaa tanssia kovinkaan hyvin...askeleet menee mutta muu kroppa on jotenkii tosi tönkön näkönen :o

Se toinen tyttö oli musta kaunis eikä niiiiiin laiha kun tää eka, joka kyllä oli vähän liian laiheliini!
Ja kyllä MUNKIN mielestä hoikka on kaunis, mielummin hoikka kun liian lihava?! Rajansa siinäkin tietysti!

Ei liity asiaan, mutta näin noi Martinan tanssitytöt ja niiden shown kesällä Tammerfesteilla ja kyllä ne tytöt on luonnossa kauniita kaikki ja tanssiakkin osasivat!!! :D

 
Alkuperäinen kirjoittaja Tyttö kuin taivas:
Ja rakasti silloinkin kun sairastin anoreksiaa, eikä ladellut "hyi" "yök" sanoja koska anoreksia on sairaus jota monikaan ei näköjään näytä ymmärtävän!

Minä olen sairastanut anoreksiaa vuosia ja kaikkein hirveintä oli että kovin moni ei edes uskonut minun olevan sairas kun en ollut "anorektikon näköinen" ja vierailta miehiltä tuli (ei toivottua) huomiota hyvästä kropasta, mini naistuttava ihansteli hyvää vartaloa...

Lääkärin mukaan taas diagnoosina oli vaikea aliravitsemustila ja vaikea alipaino
 
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja Töllin Ruusa:
Miten hitossa toisten painot aina ja iänkaiken jaksavat vaivata toisia?

Onneksi omani pitää juuri (noinkin, ja itseasiassa vielä enemmän) hoikista.
ap. Ei minua ainakaan toisten paino häiritse. Jos luet aloitukseni niin ihmettelenkin vain että ihannoiko miehet todella noin laihoja naisia. No ei varmaankaan kaikki, mutta suurinosa miehistä kyllä olisi innoissaan tuollaisesta naisesta....mutta miksi?

Ai ei häiritse?
Ihmettelit nimittelemällä?

*kamalan -ja itseasiassa vielä kamalamman- näköinen luukasa 2/3 elämästään ollut kiittää*



 

Yhteistyössä