Just vastasin yleisesti, mutta voisi olla suoraan vastaus tähän sun viestiin.Alkuperäinen kirjoittaja BlondeMonsoon:No sinuna miettisin kyllä, olenko onnellisessa ja tasavertaisessa parisuhteessa. Kertomasi perusteella et ole. Eihän perheessä toinen osapuoli voi vain päättää, mikä on reilua, molempien pitäisi olla samaa mieltä ja tehdä yhdessä nuo päätökset. Ja miten se tosiaan onnistuu, ellei toinen suostu keskustelemaan? Aseella en uhkaisi, mutta istuttaisin alas ja kertoisin tulevaisuudennäkymät, jollei tilanteeseen tule järkeä. Niissä näkymissä ottaisin lapsen ja lähtisin. Onneksi mun ei tarvitse omalta kohdaltani tämmösiä visioida.Alkuperäinen kirjoittaja www:Ei tää mustakaan kivaa oo mut miehen mielestä kuulemma vaan reilua... ja mitäs muutakaan voin tehdä, en varmaan voi aseen kanssa uhaten pyytää rahaa jos=kun keskustelu ei auta?Alkuperäinen kirjoittaja BlondeMonsoon:Onks tää tottakaan.. Tervetuloa 50-luvulle. Anteeks, mua tää ei naurata, musta tää on pelottavaa.Alkuperäinen kirjoittaja www:Meilläkin on vastaavanlaisesti (tosin nykyään elän opintotuella), ja asiaa ihmetelleille, että meillä homma hoituu niin että saan "lainaa" mun mieheltä että saan oman puolikkaani esim. vuokrasta maksettua, ja sit maksan takaisin kun saan rahaa. Usein olen satasiakin velkaa, ja olen itseasiassa nytkin.