Ihanat nimet kaverini lapsilla?

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ihqu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Minä tiedän erään sisarusparin Ari ja Sari. Siihen aikaan kun oli vielä lankapuhelin ja näille kun soitti ja vaikka kuinka pyysit Saria puhelimeen saattoi vanhemmat kuulla Ari ja kiva sitten selitellä että sun siskollesi minulla oli asiaa
 
[QUOTE="ninni";23082810]Makunsa kullakin, mutta yök. Inhoan muutenkin noita "mukahienoja" c-nimiä.[/QUOTE]

Taisi siis joku sisarus nimiyhdistelmä osua ja upota :D kun noin älähdit :D
 
[QUOTE="pinni";23082825]Taisi siis joku sisarus nimiyhdistelmä osua ja upota :D kun noin älähdit :D[/QUOTE]

Kommentoin alkuperäisen kirjoittajan viestiä.
Eikä mikään sisarusnimiyhdistelmä osunut ja pulahtanut, kun itsellä on vain yksi lapsi :-D
 
Sari ja Jari
Iida ja Iisa

Toi ekä sisaruspari ei niin paha, koska heillä on 6 vuotta ikäeroa, vat eri sukupuolta ja erinäköisiä.
Nämä siskokset taas ovat pienellä ikäerolla ja aivan samannäköisiä.
 

Yhteistyössä