Ihanat nimet kaverini lapsilla?

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ihqu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja öä:
Meillä kahdella lapsella alkaa nimet v:llä ja joka päivä menee nimet sekasin. Mitenköhän tuossa perheessä, kun nimet melkein samoja.

Ja meillä toisen nimi alkaa N:llä ja toisen T:llä ja silti meinaa mennä sekasin:D Kuten myös joskus kutsun miestäni esikoisen nimellä...:D Imetysdementialla ehkä osuutta asiaan?;)
 
tuuli, myrsky, pyry, pilvi ja sade samassa sisarusparvessa.

Ja sukunimi on Takkinen? ;)

Tiedän pariskunnan, joiden nimet ovat Sari ja Jari. Laittoivat tyttönsä nimeksi Mari.

Itsellä muuten tyttö ja poika ja heillä aivan erilaiset nimet. Silti menee joskus lasten nimet sekaisin :) Joskus olen jopa kutsunut lapsi kissojemme nimillä :D Josko menis valvomisen piikkiin...
 
Kivoja :D Omien lasten nimet ei "samaa sarjaa" mutta mietin kyllä joskus. Saa hymyn huulille nämä nimilitaniat ja oikein kiva ajatus.

P.S. ei tarvitse vaivautua kommentoimaan että sulla on varmaan itselläs oikeesti samantyylisiä lasten nimet, ei ole, uskokaa ;) ;)
 
Mulla oli lapsena kavereina identtiset kaksoset joiden nimet oli Heidi ja Heini. Itse olin aina ihan sekasin kumpi on kampi ja sitten mulla meni kielikin aina solmuun kun puhuin heistä. He olivat vaan Heini ja Heini =D Ehkä oisin onnistunut erottamaan ne paremmin toisistaan jos nimissä ois ollut radikaalimpi ero.
 

Yhteistyössä