I
ihqu
Vieras
Tässä oltiin kaverin luona ja mua aina niin naurattaa sen lasten nimet kun itselläni menee sekaisin kun äiti tai kuka vain huutaa niitä nimiä,aina alkaa naurattamaan.Nimet on siis Jennica,Jannica ja Jessica.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja ihqu:Tässä oltiin kaverin luona ja mua aina niin naurattaa sen lasten nimet kun itselläni menee sekaisin kun äiti tai kuka vain huutaa niitä nimiä,aina alkaa naurattamaan.Nimet on siis Jennica,Jannica ja Jessica.
Alkuperäinen kirjoittaja Juu:Mä tiedän RUSKA, MERI, PYRY ja VILJA. Joku muukin viä kuuluu tähän joukkoon, mutta en millään muista, olikohan MARJA...
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:kyllä munkin korvaan särähtää tuttavan lapset: Jami, Janni, Jamina ja Janna![]()
Alkuperäinen kirjoittaja ihqu:Tässä oltiin kaverin luona ja mua aina niin naurattaa sen lasten nimet kun itselläni menee sekaisin kun äiti tai kuka vain huutaa niitä nimiä,aina alkaa naurattamaan.Nimet on siis Jennica,Jannica ja Jessica.
Alkuperäinen kirjoittaja ohhoh:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:kyllä munkin korvaan särähtää tuttavan lapset: Jami, Janni, Jamina ja Janna![]()
No kas vaan...
Alkuperäinen kirjoittaja Tulipa heti mieleen:Alkuperäinen kirjoittaja ihqu:Tässä oltiin kaverin luona ja mua aina niin naurattaa sen lasten nimet kun itselläni menee sekaisin kun äiti tai kuka vain huutaa niitä nimiä,aina alkaa naurattamaan.Nimet on siis Jennica,Jannica ja Jessica.
Onko Nokialta?