Ihanat nimet kaverini lapsilla?

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ihqu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
I

ihqu

Vieras
Tässä oltiin kaverin luona ja mua aina niin naurattaa sen lasten nimet kun itselläni menee sekaisin kun äiti tai kuka vain huutaa niitä nimiä,aina alkaa naurattamaan.Nimet on siis Jennica,Jannica ja Jessica.
 
Alkuperäinen kirjoittaja ihqu:
Tässä oltiin kaverin luona ja mua aina niin naurattaa sen lasten nimet kun itselläni menee sekaisin kun äiti tai kuka vain huutaa niitä nimiä,aina alkaa naurattamaan.Nimet on siis Jennica,Jannica ja Jessica.


Onko Nokialta?
 
Alkuperäinen kirjoittaja Juu:
Mä tiedän RUSKA, MERI, PYRY ja VILJA. Joku muukin viä kuuluu tähän joukkoon, mutta en millään muista, olikohan MARJA...

Nuo nyt kuitenkin ihan selkeästi erilaisia vaikka samaan aihepiiriin.
Ite tiedän perheen jossa on ainakin
Varpu, Vilja, Pihla ja Pieta.
 
Tiedän perheen jossa on Kristian Kristel Kristofer Kristo ja Kreeta :D
Kivoja nimiä ja musta vaan hauska että lapsille on keksitty samantapaiset nimet.
Miten menee solmuun kun harvoin kukaan viiden nimeä tarvitsee huutaa.
En mä huutais myöskään että Annika Mari Joni Veeti ja Jasmin syömäääääään! Vaan ihan LAPSET SYÖMÄÄN tms :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja ihqu:
Tässä oltiin kaverin luona ja mua aina niin naurattaa sen lasten nimet kun itselläni menee sekaisin kun äiti tai kuka vain huutaa niitä nimiä,aina alkaa naurattamaan.Nimet on siis Jennica,Jannica ja Jessica.

joskus mietityttää mitä tälläisten pääsä liikkuu jotka antaa noita nimiä. kiusatakseen muitako ne tekee ton.. ihan kauheen samankaltaiset nimet. lapsille tulee ongelmia vanhemmiten nuista nimistä ja vanhemmista tuo on siistiä.. huh hei. ja aika usein näitä nimi hirviöitä tulee jus j:alkavilla kirjaimilla. hyvät nimet mutta raiskattu nekin.. kiitos.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Tulipa heti mieleen:
Alkuperäinen kirjoittaja ihqu:
Tässä oltiin kaverin luona ja mua aina niin naurattaa sen lasten nimet kun itselläni menee sekaisin kun äiti tai kuka vain huutaa niitä nimiä,aina alkaa naurattamaan.Nimet on siis Jennica,Jannica ja Jessica.


Onko Nokialta?

 

Yhteistyössä