ihanat naiset

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja nautitaan elämästä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
N

nautitaan elämästä

Vieras
olen aikuinen mies ja kiinnittänyt huomiota kuinka usein miehet hakevat nuoria naisia. olenko ainoa joka on sitä mieltä että aikuiset vanhemmat naiset on ihanan seksikkäitä ja täytyykö aina olla langanlaiha tai isot tissit ym. eikö enää normaali aito terveenestoton aikuinen nainen ole mitään. ollaan ja nautitaan aidosta seksistä ja elämästä yleensäkin. kiitos suomalaiset ihanat naiset ikään katsomatta

Vaikka mina olenkin se hoikka nuori nainen, niin viestisi oli silti ihana lukea! :)

Varmasti miehella, joka kykenee nakemaan kauneuden sen eri muodoissaan (kirjaimellisesti!) ja nauttimaan naiseudesta, ihmisyydesta, on myos suuri mahdollisuus elamasta nauttimiseen! Kuulostat aivan ihanalta miehelta:)

Nautitaan kaikki, hyvaksytaan itsemme tallaisena, ja kaikki muut, ja annetaan itsellemme lupa olla tyytyvaisia, iloisia..jopa onellisia!

rakkautta kaikille!! :)

Alkuperäinen kirjoittaja nautitaan elämästä:
olen aikuinen mies ja kiinnittänyt huomiota kuinka usein miehet hakevat nuoria naisia. olenko ainoa joka on sitä mieltä että aikuiset vanhemmat naiset on ihanan seksikkäitä ja täytyykö aina olla langanlaiha tai isot tissit ym. eikö enää normaali aito terveenestoton aikuinen nainen ole mitään. ollaan ja nautitaan aidosta seksistä ja elämästä yleensäkin. kiitos suomalaiset ihanat naiset ikään katsomatta

Ihanaa tekstiä, mutta olen viime aikoina kyllä saanut huomata hyvin paljon sellasta tervettä myönteistä suhtautumista ns. ikätovereiltani ( 50 - 60 )

Olen aika paljon keskustellut asiallisia keskusteluja ikäisteni miesten kanssa
ja yllätyksekseni huomannut sen seikan, että naisen pyöreyttäkin arvostetaan tai suhtaudutaan luontevasti siihen mitä on. Oliskohan se aikuisen naisen estottomuus...

Sitten on vielä nuorten miesten kiinnostus ikäisiini naisiin, yllätyksellistä sekin.

Siispä: Ihanat suomalaiset miehet, nautinnollista kevättä teille ja meille naisille

Yhteistyössä