Ihanaa Xl-naista?

• Viestiketjun aloittaja Matti
  • Ensimmäinen viesti
Puuterihuisku
Kyllä muutkin halukkaat voi kirjoittaa ja kertoa itsestään, luen kyllä saamani viestit. Se ei kuitenkaan ole multa mikään automaattinen ""lupaus"" mistään muusta, mutta toki olis kiva kuulla, millaisia miehiä olette, joten laittakaa vaan postia tulemaan, jos kiinnostaa.

Toivottavasti
tuo ei ole se sama Timo, joka kuolailee rehevää rouvaani tässä meidän lähibaarissa, kun en itse ole vahtimassa.
Sillä on sen kuivankopsakan emäntänsä kanssa ollut jo pitempään alavirettä suhteessa.

nelikymppinen
Tätä olen kyllä itsessäni miettinyt. Muistan naisen jolla oli tosi ""löysän"" muheva takalisto ja melkein sain orkun kun se pyllisti mun suuntaan kankut paljaana, se pepa oli leveä kuin seitsemän leivän uuni. Oli ihana hytkytellä niitä pyllynposkia. Takakautta oli helppo pistellä kun ne pakarat oli kuin tyynyt.

Sitten oli semmonen jättirintainen pyöreä nainen jonka tisut meni sivulle kuin siivet hänen mennessä makuulle.

Mutta... kumpaakaan näistä en elämänkumppanikseni ottanut. Vaikka silti vieläkin viihdytän itseäni muistellen noita muhevia näkymiä.

kauheamoralisti
""YKSIKÄÄN ihminen tässä maailmassa, joka harrastaa seksiä tai on harrastanut edes kerran elämässään seksiä jonkun muun, kuin kuin itsensä kanssa, ei voi olla 100 % varma siitä, että olisi ""puhdas"", et edes sinä- näin se vaan on.""

Itse olen harrastanut vakioseksiä viimeiset 8 vuotta yhden partnerin kanssa (vaimo). Samoin hän. En tiedä tuosta 100%:n varmuudesta...mutta todennnäköisyys kyllä on aika suuri verrattuna esim. 10 irtosuhteeseen jossa nuo kaikki (tai osa) 10 harrastavat irtosuhteita.

Kukaan ei voi olla täysin 100%;n varma ettei koskaan joudu liikenneonnettomuuteen, mutta jos aina ajat ylinopeutta, kävelet päin punaisia tai ajat kännissä niin tilastollinen todennäköisyys kyllä kasvaa rankasti.
100% varmuus on kai mahdottomuus missään asiassa, mutta 99,5% on parempi kuin vaikkapa 15%...

siivooja_m
Kyllä muutkin halukkaat voi kirjoittaa ja kertoa itsestään, luen kyllä saamani viestit. Se ei kuitenkaan ole multa mikään automaattinen ""lupaus"" mistään muusta, mutta toki olis kiva kuulla, millaisia miehiä olette, joten laittakaa vaan postia tulemaan, jos kiinnostaa.
Olipas kivoja juttuja teillä vaikka näin jälkeenpäin luinkin puuterihuikun ja Timn juttelua )

Viimeksi muokattu:
siivooja_m
Olipa mukava lueskella tuon puuterihuiskun ja Timon jutustelua näin pidemmänkin ajan kuluttua :)

Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä