Tule viereeni peiton alle ja hyväile minua ensin. Tunnen Kalusi kovana mutta en vielä välitä siitä. Leikit tisseilläni,imet ja leivot niitä. Voihkin ääneen kun nautin käsittelystä. Suudellaan pitkiä suudelmia ja tunnet varmaan kieleni sinun suussasi,aina välillä. Kierähdät päälleni.....
Levität jalkasi ja tunnet kuinka kivikova kaluni on jalkojesi välissä ja hipaisee vittuasi...Rintasi painautuvat rintakehääni vasten...Suutelen sinua ja kuiskaat korvaani""vihdoin tulit-jo odotinkin ja kun kosketat kaluani tiedän mihin se on matkalla
Haluan ensin kopeloida kaluasi ja pallejasi. Voihkit siitä nautinnosta mitä sulle tuotan. Jp,kohta saat työntää Kalusi sisälleni,sanon ja jatkan Kalusi kanssa leikkiä. Asetan sen pilluni eteen ja alat hitaasti työntämään kaluasi sisääni. Tuntuu, aaahh niin hyvälle. Suutelet minua kiihkeästi,hmm....Kalusi on kokonaan sisälläni ja työnnät Kalusi syvemmälle ja syvemmälle...:aaahh
Mennyt nukkumaan ja se suotakoon...olet ollut kovilla viime päivät...Ja ehkä on parempi,että olet peiton alla yksin...Minä söisin sinut...palataan aiheeseen,kun aika on kypsä ja paikat vetreät! Suukko otsalle ja viereen reilu aamiainen vuoteeseen...olet sen ansainnut tästä viikosta!
Heräät aamulla sylissäsi shampanja-aamiainen...Sitten varsinainen aamiainen...Ensin kieli ja sitten jotain kovempaa...Jos mitenkää käy...) Hyvää huomenta ja suukko poskelle.