Xl-naista?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Jallu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Olen JALLU ihan sanaton. En osaa sanoa enkä varsinkaan tehdä mitään. Suihkussa juuri ajattelin mutta en sitä sinulle sanonut että pilluni on jo ihan hellänä kovasta mutta ihanasta ja todella nautittavasta seksistä. Rinnat on kans vähän jo kipeät mutta en anna haitata touhujamme. En jaksa enää olla tiskipöydällä,jallu mennään sohvalle. Sen reunalla on parempi istua.

No sinähän kyltymätön olet...Haitko siis vain virtuaalista seksiä? Nyt on kohtapuoliin aika pistää viikko pakettiin ja lähteä kohti kotia. Missäpäin kaksonen vaikuttaa ja mitä viikonloppu suunnitelmia?

Anteeksi jp,jos hermostutin sinut pyytämällä taas rakastelu sessiota. Sinun kanssa se on niin taivaallisen ihanaa ja siks toiseks en olen saanut aikoihin lukea hyviä tarinoita!

Huomenta! En ehtinyt viikonloppuna juuri palstoilla olemaan kun olin töissä. La ja su iltavuoroja. Mulla olis ollu vapaata mutta työkaveri oli sairastunu ni tuurasin häntä. Tänään menen yhdeksään töihin. Haluan virtuaalista seksiäkin kanssasi koska olet niin taitava ja kun luen juttujamme ja kuvittelen tosiaan minut sinun ""haltuusi"" niin.....! Kirjoittele jos haluat!

Sen verran täytyy vielä lisätä kun lueskelin tätä meidän viestittelyä, että kyllä rupesi veri kohisemaan ruumiissa ja pakkautumaan tiettyyn paikkaan...Surffailin tuossa sivuilla jossa oli ihania pyöreitä naisia seksikkäissä alusasuissa...olisit varmaan melkoinen paikkaus moisissa kääreissä...nyt on todella tukala olo...:) AUTA!!

Siis panna ny jotain vitun norsua..?!? Siis mitä pyörii sillon miehellä tai paremminki transulla päässä..? Painukaa helvettiin... Siel on ihan yhtä ""kiihottavaa""

En tuohon aikaa enää ollut koneen ääressä, mutta toki olisin mielelläni jatkanut kiireistä päivää kiireisellä illalla vuoteessa....toki olisimme voineet siirtyä vaikka sohvalle. Mun olis totta vie tehnyt mielä nautiskella sinusta takaapäin pehmeällä sohvalla.

En ole tänne pahemmin ehtinyt. Kaipaisin kyllä piristävää seuraa.....Lapset on sairastanu jo viikon enkä ole viikkoo nukkunu öisin kun pari-kolme tuntia kun lapset valvottaa. Toinen alkaa olla jo terveenä,mutta toinen vielä jatkaa sairastamista. Onneks äitini pääsi hoitamaan ni voin käydä töissä. Niinkuin jo kirjoitin,KAIPAAN piristävää seuraa. Koska oltais samaan aikaan täällä että voitais......!

Meille illalla vieraita siinä puoli seitsemän aikoihin ja en tiiä kuin myöhään menee. Ennen sitä luulisin ehtiväni vai olisko sulla nyt aikaa? Kyllä viime yönä alko tuntumaan että en itse jaksa enää kun ei saa nukuttua.Nukuin nelisen tuntia ja aamulla väsytti niiiin kauheesti. Tää yksinhuoltajan arki on rankkaa.äitini lähtee tänään kotiin,huomenna pitäis muksut viedä päiväkotiin,mut katotaan tilanne.