Ihanaa!!! (oon laihtunu)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Pitää tänne hehkuttaa kun ei oo muita kenelle vois
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

Pitää tänne hehkuttaa kun ei oo muita kenelle vois

Vieras
OON LAIHTUNU!! Tai ainakin omaan silmään näyttää ettei oo maha enää niin iso ja edestä päin katsoessa vielä reilu viikko sitten oli kyljissä kunnon makkarat mistä sai kiinni, mut enää ei oo kun vähän!! Kyllä on kannattanut syödä vähemmän! Ja ehkä tämä hellekkin on auttanut kun ei niin paljon ole edes tehnyt mieli syödä:) Jospa se tästä lähtis kun saa jotain tulosta heti alkuun:) Ja vaaka on rikki niin en siinä voi tätä seuraata, tosin eilen kokeilin niin näytti vähän enemmän kun ennen, mut en mä siihen voi luottaa kun siitä on yks "tassu" hajalla...

Hienoa! Itse olen myös alle viikon syönyt vähemmän,liikkunut enemmän ja kun tuo helle on vienyt tosiaan ruokahalua nii kyllähän tuo vaaka näyttää 2,5 kg pudotusta jo :)

hei jee! :D kesällä on helppoa laihtua ku voi syödä vaan tuoreita mansikoita, herneitä ja kirsikoita. muista kuitenki syyä ihan oikeetaki ruokaa. ite oon laihtunu nyt 1½ vuoden aikana n.10 kg, vain sillä että oon pienentäny annoskokoja. syön hitaasti, ja lopetan kun ei ole enää nälkä.

Liikuntaa en ole lisännyt, siihen ei yksinkertaisesti ole aikaa. Mies paljon pois kotoa ja sillon kun se illalla tulee niin en enää lastenhoidon jälkeen jaksa lähteä mihinkään. Iltapalankin olen jättänyt minimiin niin ehkä sekin auttaa. Ja syön kyllä ihan ruokaa lähes normaalisti, herkkujakin vähän, mutta kaikkea otan vähemmän kun aiemmin. Mut kyl tää innostaa jatkamaan!!:)

Yhteistyössä