Ihanaa:) mies saa pian lankupöydän valmiiks

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Venakko Milanna
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

Venakko Milanna

Vieras
Mä en ole tarvinnut kun pelkästään sunniteluun ja hän kysyi jatkuvasti miten hän tekee, ettei kuulema huutoa tulee:D. Pöytä on 4m mutta yks huono juttu että maalata saa vast 2-3kk päästä, parempi olla varma kuulema että kuiva se on, vaikka puuseppä sanoi että lankku oli kuiva jo

Aijaa.com - 10558830

sellainen paitsi lankku on paksumpi ja 3kpl lankkuja, eli leveämpi kans, jalat erilaiset, epäsuoraat, eli vanhanaikainen tyyli ja paksut tukevat ja aika pitkää eli 4m, kun meillä tosi iso alakertan keittiö, jopa 3m pöytä näyttäis hassulta

Alkuperäinen kirjoittaja föfl;26726907:
on se sun mies sitten nopee, niinhän ne kaikki kyllä kertoikin, että ihan liian nopee.

oikeasti on aika nopea, se tuli kotiin noin 1,5t sitten ja heti leikkamaan kaikki osaat ja kasamaan:D, mä välillä mietin mikä robotti hän on, ei väsy mistään

ihmetellä aina,et miten ihmeessä sä välillä kirjoitat oikein hyvää suomea ja välillä ihan huuhaata. Sä ole ollu suomessa jo niin kauan,et sun pitäisi osata suomenkielen kirjoitaminen jo usemmin oikein ku väärin.

Jotenkin vertaan sinua äitini veljee kuka sota-aikana joutui Ruotsiin hän oli sillon 3v ja sen jälkeen asunut siellä eli koko ikänsä. Hän puhuu hyvää suomea ja kirjoitttaa hyvää suomea. Hänellä ei ole Ruotsissa ketää kuka hänen kanssaan suomea puhuisi.

Sanot puhuvasi neljää kieltä,mitään et ilmeisesti hyvin

Muistatko kun laitoit linkin puulavoista tehtyihin huonekaluihin?

kotilo: Puulava kuin toi esim. Noh, mä saan noita lavoja ilmatteeks ystävän mieheltä, eikun nikkaroimaan :D

Oi ihana:)

Kun nyt voit askartella jotain kiva:). Mä kans haluan tehdä jotain näistä, joku pöydän esim, missä vaikka iso-britanian lippu ja esikoinen pyysi omaan huoneseen sängyn samalla tavalla kun kuvassakin:heart:

Mä en ole tarvinnut kun pelkästään sunniteluun ja hän kysyi jatkuvasti miten hän tekee, ettei kuulema huutoa tulee:D. Pöytä on 4m mutta yks huono juttu että maalata saa vast 2-3kk päästä, parempi olla varma kuulema että kuiva se on, vaikka puuseppä sanoi että lankku oli kuiva jo

Minua ole tarvittu kuin pelkästään suunnitteluun. Huutoa TULE. Varma KUULEMMA.

:)

Oi ihana:)

Kun nyt voit askartella jotain kiva:). Mä kans haluan tehdä jotain näistä, joku pöydän esim, missä vaikka iso-britanian lippu ja esikoinen pyysi omaan huoneseen sängyn samalla tavalla kun kuvassakin:heart:

Ja tässä virhe sanassa kiva, se on jotain KIVAA

Kyllä sä vielä opit, venäjänkielisillä aina juuri näitä virheitä, mutta pääasia lienee että saa kuitenkin selvää mitä tarkoitat :)

Ja tässä virhe sanassa kiva, se on jotain KIVAA

Kyllä sä vielä opit, venäjänkielisillä aina juuri näitä virheitä, mutta pääasia lienee että saa kuitenkin selvää mitä tarkoitat :)
Hei, kiitos:D tää on muuten kiva kun joku jaksa korjata mua, kun näin jää päässä:D. Tosissaan on vaikea, kun pakko puhua päivittäin 3llä kielellä. Mä kerran puhuin miehen kaa englanniksi, sitten hän kysyi, mua miks mä puhun englantia. Mä olin haha, sorry, pää sekaisin jo. Tänäänkin tein 5 tai 6 puhelua englanniksi ja yks puhelu kesti varma tunnin verran, kun tein siitä kautta sopimukset:$

Osaatko englantia kuitenkin ihan hyvin? Paremmin kuin suomea?

Sä ymmärrät kaiken ja näin, kaksoiskonsonantit näyttää olevan vaikeita :) mutta se on kyllä hankalaa.

Kun tein siitä kautta sopimukset, se on SITÄ kautta. Siitä on vähän niinkuin jostakin ja sitä on vähän niinkuin jotakin

Tai ainakin sinnepäin :D

Osaatko englantia kuitenkin ihan hyvin? Paremmin kuin suomea?

Sä ymmärrät kaiken ja näin, kaksoiskonsonantit näyttää olevan vaikeita :) mutta se on kyllä hankalaa.

Kun tein siitä kautta sopimukset, se on SITÄ kautta. Siitä on vähän niinkuin jostakin ja sitä on vähän niinkuin jotakin

Tai ainakin sinnepäin :D
No en voi sanoa että paremmin kuin suomea. Ymmärrän kaiken, puhun suht normaalisti, mutta se kirjoittaminen, minulle kamala, kun en välillä ymmärrä mitä on kirjoitettu, pakko istua ja miettiä. Venäjä kieli se skoittaa jostain syystä. Mutta voin tehdä vaikeatkin puhelut tai hoita asiat sillä kielellä:). Mun kaveri Usa:sta sano että välillä kun jotain pitkiä tarinoita sille aloitan kertomaan, niin aksentti jopa häviä:D

[QUOTE="Anne";26727190]Varo sitten ettet saa tikkuja pyllyyn[/QUOTE]

ei oo tapana istua pöydässä. Mutta jos olen kännissä, voin tanssiakin siellä, niin kuin kerran:ashamed: yritin noin 10lle kavereille näyttää mun tanssitaidot :laugh: