ihanaa ku palaa hermot jo heti aamusta

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
ollaan miehen kans erottu mut tapaamisista ei paperilla oo vielä mitään kun ei olla saatu viielä aikaa lastenvalvojalle.
lapsi asuu mulla ja suullisesti sovittu et ekat 2kk on isällään vaan muutaman tunnin iltaisin jos on iltavuoro mulla ja kerran kk yön yli.
nyt mies alkoi nipottaa kun sanoin et tuun töistä illalla kaverin kautta kun käyn hekee sieltä digiboksin,menee 10min enemmän aikaa ku normaalisti menis. niin nyt ei kuulema katso enää iltaisin sitä muutamaa tuntia jos oon töissä mut syyllistää kuitenki jos vien lapsen hoitoon.
saako lstenvalvojalla sovittua miten tarkaan tapaamiset?

Lastenvalvoja ei tee sopimusta teidän puolesta, vaan te sovitte, miten tapaamiset järjestyy. Lastenvalvoja kertoo kyllä oman näkemyksensä ja kirjoittaa teidän sopimat asiat paperille. Ja tohon Hankeyn komenttiin yhdyn. Eli tapaavan vanhemman ei ole pakko lastaan tavata, jos ei halua. Vaikka tapaamiset ovat paperilla. Näin se vaan menee.

Meillä ei ole sopimusta lainkaan. Minä olen yksinhuoltaja, ei siis yhteishuoltajuutta. Periaatteessa mun ei siis tarvitse antaa isän tavata lapsiaan ollenkaan. Alkuun olikin vuosia, ettei isä tavannut lapsiaan. Itse jätin ehdotuksen lastenvalvojalle, se ei kelvannut, joten oli sitten tapaamatta ollenkaan. Ei pitänyt edes yhteyttä.

Alkuperäinen kirjoittaja Hankey:
Saahan tapaamiset sovittua, mutta ei isän ole pakko lastaan tavata. :|

http://www.yyl.fi/index.php?page=ero&sivu=tapaamiset

siis se haluaa tavata lasta mut kiusallaan niin et mun ehdottama aika ei sovi.
käskee laittaa iltahoitoon mut syyllistää sitten kun lapsi joutuu olee myöhään iltaan hoidossa. pakkohan mun töissä on käydä!

Yhteistyössä