Ts. oikeestaan mä soitin sille, ja kysyin, tuntuisko siitä yhtään siltä, että haluais ostaa lapsille uudet pyörät? :saint: Ja siitä tuntu

Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Onnea:Tulee mieleen se biisi "helppo elämä, rikas isä ja koira... "
minä jouduin raottamaan omaa ohutta lompsaa ja Visalla loput
Alkuperäinen kirjoittaja ev:Minäkään en aikuisena kyllä kehtaisi vanhemmilta enää rahaa tai tavaroita pyytää :O
Eri asia jos tarjoutuvat itse ostamaan jotain.. mut en kyl tolleen kehtaa.
Alkuperäinen kirjoittaja ev:Minäkään en aikuisena kyllä kehtaisi vanhemmilta enää rahaa tai tavaroita pyytää :O
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Itse en kehtaisi pyytää vanhemilta. En ole edes teininä vinkunut mitään. Noloa on minusta.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:miks se on noloa, jos vanhemmilla on varaa eikä heilläkään mitään sitä vastaan ole?
Alkuperäinen kirjoittaja Bad Virgin-:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:miks se on noloa, jos vanhemmilla on varaa eikä heilläkään mitään sitä vastaan ole?
Ei siinä olekaan noloa, mutta jos tekee siitä aina ison numeron, niin sitten se on pikkaisen... noloa :xmas:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Bad Virgin-:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:miks se on noloa, jos vanhemmilla on varaa eikä heilläkään mitään sitä vastaan ole?
Ei siinä olekaan noloa, mutta jos tekee siitä aina ison numeron, niin sitten se on pikkaisen... noloa :xmas:
Nii muttet kerro että miks, minen kyllä ymmärrä? Kelle se on noloa, sulle?
Alkuperäinen kirjoittaja Bad Virgin-:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Bad Virgin-:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:miks se on noloa, jos vanhemmilla on varaa eikä heilläkään mitään sitä vastaan ole?
Nii muttet kerro että miks, minen kyllä ymmärrä? Kelle se on noloa, sulle?
Samalla tavalla mulle sanottiin, kun kerroin isoista tuloistani![]()
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:miks se on noloa, jos vanhemmilla on varaa eikä heilläkään mitään sitä vastaan ole?
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Itse en kehtaisi pyytää vanhemilta. En ole edes teininä vinkunut mitään. Noloa on minusta.