Iskä lupas ostaa mulle silikonirinnat

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja n19
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
N

n19

Vieras
Mulla ei ole itellä varaa ja oon aina ollut tyytymätön mun kuppikokoon. Isä katsoi saunassa että voishan niihin täytettä laittaa ja lupas että saan syndelahjaksi uudet boobsit. :D
Toiveissa on toinen lapsi, mietin miten imetys sitten silikoneilla, mut luulen että sujuu ihan normisti.

[QUOTE="noniin";24368145]Onko äitillä myös silikonit? Ehkä voit äitiltä kysyä neuvoja. :)[/QUOTE]

Mun äiti ja isä on eronneet, asun tällä hetkellä isän luona lapseni kanssa.

[QUOTE="vieras";24368166]Jep jep ja kenen silmissä pitää näyttää seksikkäältä ?[/QUOTE]

isi varmaan pääsee sitten kokeilemaan senkin että tuntuuko ne seksikkäiltä.

Jos se ne maksaa niin toki voi kokeilla onko ne sellaset kun pitäs. Mun isällä on ollut naisystävä joskus jolla oli huonot silikonit ja ne tuntui myös epämiellyttäviltä.

no se on hyvä sitten, pelästyin jo että eikö isi saa kokeilla onko rahoille tullut vastinetta, ei isäs vielä ole suositellut plastiikkakirurgiaa alapäällesi? synnytyksen jälkeen kun ei välttämättä ole enää niin kaunis sieltä. sehän on englannissa nyt kuuminta uutta naisilla. pitäähän uudelle miehelle olla sitten kunnon toosa ettei siksi hylkää sinua. isi voisi ehken tutkia senkin sitten.