EIPÄ oo HOITO AUTTANUT!Mä olen ihan hoidon piirissä jo
Virtsahan on niin myrkyllistä, että ennen vanhaan haavat desinfioitiin pissaamalla päälle ja onpa osa haaksirikkoutuneista juonut omaa virtsaansa usean päivän ajan.Liioittelu on eri asia kuin perushygieenian osaaminen. Jokainen älyltään normaali ihminen tajuaa pestä kädet virtsaamisen jälkeen. Kyllä paperia voi olla niin paljon, että virtsa ei tule siitä läpi, mutta silti käsi käy haarovälissä ja kyllä siellä bakteereja on.
mun puolesta jokainen saa vaikka istua desifiointi altaassa, tässä ketjussa vai keksittiin tuosta hygieniasta tapa heittää paskaa rollon silmille. se miten kukin pesee ja asuu ei kuulu ainakaan palstalaisille, jotka vaan täällä kirjoitteleeMä en ole mikään ylihysteerinen vaan peräänkuulutan ihan normaalia perushygieniaa.
Niin aivan sama mitä tekee kotioloissa, mutta koita nyt muistaa, että ap on kokki. Kyllä mua ainakin oksettaisi syödä ap:n tekemää ruokaa. Onneksi en asu lähelläkään Rovaniemeä eikä ole tarvetta sinne mennäkään.Alkuperäinen kirjoittaja isoäiti mölykylästä;24152507:mun puolesta jokainen saa vaikka istua desifiointi altaassa, tässä ketjussa vai keksittiin tuosta hygieniasta tapa heittää paskaa rollon silmille. se miten kukin pesee ja asuu ei kuulu ainakaan palstalaisille, jotka vaan täällä kirjoittelee
ei kai ap ees oo töissä? vai onko :ONiin aivan sama mitä tekee kotioloissa, mutta koita nyt muistaa, että ap on kokki. Kyllä mua ainakin oksettaisi syödä ap:n tekemää ruokaa. Onneksi en asu lähelläkään Rovaniemeä eikä ole tarvetta sinne mennäkään.
Onneksi ei ole.ei kai ap ees oo töissä? vai onko :O
Niin no, koulussa työskentelevänä voin kertoa, että se käsienpesu on vaikeaa monelle oppilaalle. Karkeasti arvioiden ehkä 40 % pesee kunnolla, muuta vain vilauttavat sormenpäitä veden alla. Ettätiedossa on kouluissa tuo.No kyllä se vain kuuluu muillekin koska ap on kokki. Kiva kun tekee keittiöllä ruokaa vanhuksille, lapsille jne. eikä osaa perushygieniaa tuon vertaa. Eikä varmasti koulussa paljon naurattaisi jos tietäisivät ettei jotkut lapset pese käsiään. Siinä sitten joutuvat muut käyttämään samoja kyniä, saksia, taulusieniä, ottimia ruokailussa, ovenkahvoja....
Mä olen itse kokki sekä restonomi ja kysyn ap:lta, että oletko tietoinen että keittiöllä pestään ensin kädet vessassa ja sitten vielä kun saapuu sinne keittiölle takaisin? Niin ja käsidesiä ei saa unohtaa.
Mutta kun on niin kiva kiusata muita palstalla, ja sitten välillä kerätä sääliä sillä miten on itse ollut koulukiusattu.Alkuperäinen kirjoittaja mitä;24152680:Mitä ihmettä tuo Rieputarallaa tulee iniseen joka ketjuun missä Rollo kirjoittaa??! Kato vaan peiliin.
Haluaa kääntää negatiivisen huomion Rolloon, kun ei itse ole suosiossa.Alkuperäinen kirjoittaja mitä;24152680:Mitä ihmettä tuo Rieputarallaa tulee iniseen joka ketjuun missä Rollo kirjoittaa??! Kato vaan peiliin.
muistaakseni ap kirjoitti avauksessa, että sen lapsi aikoi tehdä ruokaa. ei se puhunut mitään, että on menossa tekemään johonkin ruokaa pesemättä käsiään.Niin aivan sama mitä tekee kotioloissa, mutta koita nyt muistaa, että ap on kokki. Kyllä mua ainakin oksettaisi syödä ap:n tekemää ruokaa. Onneksi en asu lähelläkään Rovaniemeä eikä ole tarvetta sinne mennäkään.
Hittoako Riepu on jokaisessa Rollon ketjussa pilkkaamassa Rolloa.Hittoako te rieputarallaan kimppuun hyökkäätte :kieh: on täällä muitakin lässyttäjiä
Ja tähän riepu kommentoi Oikeestiko :OKiva
Miks helevetissä teillä ei pestä käsiä, jos käytte pissalla? :O
Jolloin lyhennettynä riepu ilmoittaa että siinähän syö omat jaskatAlkuperäinen kirjoittaja isoäiti mölykylästä;24152111:entäs nää maatalonisännät. ne on tuolla korvessa pelloilla ja metsätöissä, siellä ei ole vettä lähistölläkään, siellä ne kuulkaa kuseksii ja syö eväänsä samoilla käsillä. eikä nuo näytä kuolevan saatika sairastavan
Ei ole kyse vain tästä ketjusta, Riepu on jokaisessa Rollon ketjussa heti ensimmäisenä paikalla lapioimassa paskaa Rollon niskaan.Ja tähän riepu kommentoi Oikeestiko :O
Jonka jälkeen kommentointi jatkuu:
Jolloin lyhennettynä riepu ilmoittaa että siinähän syö omat jaskat
Eli ei minusta mitään vainoomista. Ainut ketä alettiin vainoamaan oli riepu.