Ihana poika tuo 11v, haluaa tehdä meille ruoan tänään =)

  • Viestiketjun aloittaja Rollolainen
  • Ensimmäinen viesti
"vieras"
[QUOTE="Vieras";24153120]Rieputarallaa on ärsyttävä, miettikää oikeasti, että se ihminen on vielä opettaja? Ei mitänn käytöstapoja omaa kyseinen tyyppi...ja oikein vielä mukamas koulukiusattu, no jatkaa ainakin täällä virtuaalielämässä kiusaamista, onkohan se noin kaikilla kiusatuilla, että kostetaan sitten myöhemmin...[/QUOTE]

Minä olin koulukiusattu 5 vuotta (5-9lk). Rankkaa aikaa oli ja itsetunto on sen takia nolla edelleen, vaikka aikaa yläasteen lopettamisesta on 15 vuotta. En todellakaan oo kostanu kellekään. Varsinkaan vieraille ihmisille! Kuka niin tekee? Täytyy vaan sanoa, että Rollolainen vaikuttaa tosi vaikealta ihmiseltä. Jos on ongelma ja siihen tarjotaan ties kuinka monenlaista apua niin ei mikään sovi. Kaikkeen löytyy vastaus: "Ei onnistu, koska...." Ja tuo käsienpesemättömyys :x Enkä todellakaan kosta tässä omaa kiusaamistani...
 
"Vieras"
[QUOTE="vieras";24153769]Minä olin koulukiusattu 5 vuotta (5-9lk). Rankkaa aikaa oli ja itsetunto on sen takia nolla edelleen, vaikka aikaa yläasteen lopettamisesta on 15 vuotta. En todellakaan oo kostanu kellekään. Varsinkaan vieraille ihmisille! Kuka niin tekee? Täytyy vaan sanoa, että Rollolainen vaikuttaa tosi vaikealta ihmiseltä. Jos on ongelma ja siihen tarjotaan ties kuinka monenlaista apua niin ei mikään sovi. Kaikkeen löytyy vastaus: "Ei onnistu, koska...." Ja tuo käsienpesemättömyys :x Enkä todellakaan kosta tässä omaa kiusaamistani...[/QUOTE]

Rollo on rollo, mä olen tällä palstalla pyörinyt niiiin kauan. liiiiian kauan itseasiassa, mut mua edellee kauheessti sieppaa tää tyyli, että yhen ihmisen kimppuun hyökkää koko lauma, en tykkää!!
 
"vieras"
[QUOTE="Vieras";24153795]Rollo on rollo, mä olen tällä palstalla pyörinyt niiiin kauan. liiiiian kauan itseasiassa, mut mua edellee kauheessti sieppaa tää tyyli, että yhen ihmisen kimppuun hyökkää koko lauma, en tykkää!![/QUOTE]

Eilen (?) oli Rollon alottama ketju, että isä on sairas jne.. No siihen tosi moni laitto ehdotuksia, että miten vois toimia siinä tilanteessa. Mut joka ikiseen ehdotukseen vastaus oli kielteinen. Tuli mieleen, ettei hän edes HALUA lähteä isänsä luo ku niin ihmeellisiä selityksiä laitto kaikkiin palstalaisten ehdotuksiin. Enkä tosiaan hyökkää. Rehellisesti ihmettelen niin negatiivista asennetta.
 
[QUOTE="Vieras";24153795]Rollo on rollo, mä olen tällä palstalla pyörinyt niiiin kauan. liiiiian kauan itseasiassa, mut mua edellee kauheessti sieppaa tää tyyli, että yhen ihmisen kimppuun hyökkää koko lauma, en tykkää!![/QUOTE]

En minäkään tykkää mistään aiheetta kimppuun hyökkäämisestä. Tässä ketjussa esillä olleeseen asiaan taas, no ehkäpä suurimmasta osasta on ällöttävää, että käsiä ei pestä vessassa käymisen jälkeen vaan mennään suoraan ruokaa laittamaan? Se, miten eriävät mielipiteet esitetään ja oliko tähän ketjuun ylipäätään tarpeellista kaivaa jotain vanhaa juttua, taas on ihan oma lukunsa.
 
"Vieras"
[QUOTE="vieras";24153849]Eilen (?) oli Rollon alottama ketju, että isä on sairas jne.. No siihen tosi moni laitto ehdotuksia, että miten vois toimia siinä tilanteessa. Mut joka ikiseen ehdotukseen vastaus oli kielteinen. Tuli mieleen, ettei hän edes HALUA lähteä isänsä luo ku niin ihmeellisiä selityksiä laitto kaikkiin palstalaisten ehdotuksiin. Enkä tosiaan hyökkää. Rehellisesti ihmettelen niin negatiivista asennetta.[/QUOTE]

Kiitos sulle kun jaksoit mulle vääntää rautalankaa <3
 
"Vieras"
En minäkään tykkää mistään aiheetta kimppuun hyökkäämisestä. Tässä ketjussa esillä olleeseen asiaan taas, no ehkäpä suurimmasta osasta on ällöttävää, että käsiä ei pestä vessassa käymisen jälkeen vaan mennään suoraan ruokaa laittamaan? Se, miten eriävät mielipiteet esitetään ja oliko tähän ketjuun ylipäätään tarpeellista kaivaa jotain vanhaa juttua, taas on ihan oma lukunsa.
Nimenomaan, miks tähän jonkun piti kaivaa jotain vanhaa juttua?? Tää on sitä ikävää tällä palstalla, miks aina kaikki pitää kaivaa esiin? Eikö vois vaan olla ja pitää hauskaa, niinkuin silloin joskus ööh...6 vuotta sit??
 
Se on totta mitä jotkut sanoo, että Rollolaisen ketjut saa olla aika pitkään palstalla ennenkuin ne suljetaan. Eikö tämänkin olisi voinut sulkea tai ainakin siistiä jo aikoja sitten.

Mukavahan asia tuo on, että poikaa kiinnostaa ruoanvalmistus. Hyvä se on jo lapsena oppia, ettei sitten omilleen muuttaessa tarvitte soittaa äitille, että kuinka teevesi keitetään... Mun likka on 7v. ja kyllä häntäkin kiinnostaa ruoanvalmistus ja leipominen. Tiskaamisesta tykkää kans, mutta iho ei kestä ilman hanskoja sitä hommaa.
 
  • Tykkää
Reactions: Wicked Mary
missä tasa-arvo
Rolloa saa haukkua täällä mielin määrin ilman että modet reagoi. Niin huomattu juttu; mutta jos kyseessä joku muu niin johan ketjua lukitaan nopeammin kun kissan kusi koskettaa maata
 
Vaatii vastauksen
Ja miksi kaikille tuntuu olevan vieras asia käsien peseminen ruokailun jälkeen?
Rasvaisin käsin sitten töhnätään jälkiä kotiin joka paikkaan.
Kaukosäätimet ja puhelimet ja kaikki on rasvatahroissa.
Juuri oli ehkä siivottu ja talo haisee härskiintyneelle voille.
 
Vaatii vasyauksn
Ja miksi lapsille ei opeteta tapoja. Esim. leipälautasen käyttöä,
ettei koko päytää tarvitse pestä rasvanpoistoaineella.
Plus lattiaa ja sohvaa ja mattoja. Jokut toki viihtyy tahmaisessa
Ja haisevassa kodissa, jossa saattaa sukkaan tarttua vaikka
makkarasiivu. En tiedä mitään kamalampaa. Paitsi sipsit, joiden
Jälkeen monet pyyhkivät kätensä housuihinsa tai kyläpaikan sohvaan.
 
Vaatii vastauksen
Lisäksi ne pikkuipanat olisi opetettava koskettamasta vieraiden
tavaroihin. Eikä tarvitsisi tulla lähelle ihmistä, joka selkeästi
pelkää saavansa nassukan limsat tai jäätelöt kohta syliinsä.
Lapset on ihania kunhan pysytteleevät kauempana ja osaavat
käyttäytyä. Nenäliinat vielä pikku-nassukoille taskuun.
 

Yhteistyössä