Ihan vaan muutama lapsi :)

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja shihtzu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Sitä ei voi kuin miettiä, että mitä sitä ehtii muuta tehdä, kuin hoitaa kotia ja mikä määrä rahaa tuollaisen perheen elättämiseen menee, tosin Suomessa tuollaisen lauman lapsilisät olisivat jo aikamoiset :) Ja noistahan nyt oli jo ainakin vanhin perustanut oman perheen.
 

Yhteistyössä