Asun helsigissä rapussa jossa on 12 asuntoa ja ainoastaan meille tulee hesari..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja lukija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ei tulis mieleenkään tilata hesaria. Sanomalehteä kyllä tilaan, mutta se on sitten paikallisempi lehti jo. Itseäni nimittäin sattuu kiinnostamaan kotiseutuni asiat ja muut maanlaajuiset uutiset saan tietooni muuta kautta.

Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:
Just joo ja sitten syytetään pääkaupunki-vihasta jos ei ole ap:n kanssa samaa mieltä ja lue sitä hemmetin raamattuhesaria. Kuinkahan moni tässäkin ketjussa on sanonut, että saa tietoa muualta eikä pidä hesaria tarpeellisena. Mutta kun sellainen ei käy.

Mä voin tähän espoolaisena sanoa, että pääkaupunkiseudulta poistuessani siirryn pääsääntöisesti aina kunkin seudun paikallisiin lehtiin! Viime kesänä luin hiirenkorville mm. seuraavia lehtiä: Länsi-Savo, Pohjalainen ja Vasabladet. Yleensä tarvitsen pk-seudun ulkopuolella ollessani tietoa aina kunkin paikan paikallisista tapahtumista enkä tietoa siitä, että mistä pk-seudulla tapahtuvasta jään parhaillaan paitsi kuleskelemalla landella. (Noita muita lehtiäkin voi muuten lukea netissä, jos vaan yhteydet pelaa.)

Mä en suostu tilaamaan Hesaria vaikka olisinkin sitten sivistymätön ja ties mitä muuta.
Kaikki uutiset saan luettua netistä eikä tosiaankaan huvita kantaa viikottain hirveetä läjää paperia tonne keräyslaatikkoon.
Maksaisin ihan turhasta.

Mä luen Hesarin miltei päivittäin. Mutta luen sen koulun kirjastossa. Turha tuhlata luontoa ja rahaa tilatakseni sen kotiin. Työpaikallakin voin sen lukea.

Se jos mikä on silkkaa hulluutta että isossa kerrostalossa jokaiselle tulee se Hesari, ja sit ne kaikki 40 lehteä on seuraavana päivänä paperinkeräys laatikossa.

Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:
Just joo ja sitten syytetään pääkaupunki-vihasta jos ei ole ap:n kanssa samaa mieltä ja lue sitä hemmetin raamattuhesaria. Kuinkahan moni tässäkin ketjussa on sanonut, että saa tietoa muualta eikä pidä hesaria tarpeellisena. Mutta kun sellainen ei käy.

Että kun pitää provosoitua kun pikkulapset ja väittää kerta toisensa jälkeen olevansa oikeassa, vaikka ap on vain yrittänyt perustella kantaansa mut kun ei käy. Onneksi käyn vain harvoin näillä sivustoilla kun täällä jyrää kaikenlaiset sekopäät.

Mulle on joskus tullut Hesari, mutta ei ole tullut enää vuosiin. Työpaikalle se tulee ja jos satun olemaan toimistolla enkä etätöissä, luen sen siellä. Jos mä haluan kotona lukea Hesarin, mun tarvitsee kävellä vain 50 metriä ja lainata mutsilta päivän lehti.

Hesari ei ole kauhean kallis lehti kyllä, jos alennuksella tilaa. Ja niitä alennuksiahan on vähän koko ajan.

Itselleni ei tule nyt muita lehtiä kuin Parnasso. Hesarissa ärsyttää suunnattomasti se mainosten määrä! Puolet lehdestä pelkkiä mainoksia - aivan älytöntä paperintuhlausta! Vaikka kieltämättä just ne mainokset pitävät sen hinnan kohtuullisena.

Suomen Kuvalehteä tilaan välillä myös, koska siinä on paperin määrään nähden enemmän asiaa. Economist on jo sitten paaaljon parempi hinta-laatusuhteeltaan, jos sitä vaan jaksaa lukea.

Mutta kyllä mä nykyisin luen suurimman osan uutisista netistä ja kuuntelen radiosta. Hesarin käyn selaamassa kirjastossa silloin tällöin jos näyttää että on mielenkiintoisia juttuja.

Lehdet voi lukea muutenkin kuin kotiin tilaamalla. Esimerkiksi kirjastossa, jos ei ole varaa tilata. Itse luin pitkään työpaikalla töiden jälkeen tai ruokatauolla.
Hesaria en tilaa, kun tuosta Aamulehdestäkin kertyy ihan tarpeeksi kärrättävää paperinkeräykseen.

Ei meille tuu Hesaria. Turhaa, koska se meni melkein joka päivä koskemattomana keräykseen.
Duunissa voin lukea lehdet, Hesarilla on ihan hyvät nettisivut ja uutisia pukka telkkarista pitkin iltaa. Tekstitv on myös kätevä.

Mun pitäs pystyy aamulla heti lukeen lehti- illalla se on jo vanha ja uutiset on katsottu muualta. Ei kerkee aamulla ei.

Me tilataan vain nettihesaria. En todellakaan halua saada sataa kiloa jätepaperia vuodessa postilaatikkooni. Maksullisena netistä löytyy täsmälleen sama toimituksellinen sisältö ja mainokset myös, mitä paperilehdessäkin.

Meille tuli vähän aikaa, mutta usein sitä ei ehditty lukea tai oli luettu jo töissä. Oli ihan turha maksaa siitä ja lyödä metrin pino lukemattomia lehtiä viikoittain lehtikeräykseen. :( Ei kiitos.

Nykyisin ei asuta Suomessa. Meille tulee 6 paikallista ilmaisjakelulehteä. Niillä, telkkarilla ja netillä pärjää oikein hyvin ja pysyy kärryillä maailman tapahtumista.

Alkuperäinen kirjoittaja toimittajan vaimo:
Me tilataan vain nettihesaria. En todellakaan halua saada sataa kiloa jätepaperia vuodessa postilaatikkooni. Maksullisena netistä löytyy täsmälleen sama toimituksellinen sisältö ja mainokset myös, mitä paperilehdessäkin.
Tota nettihesaria voisin kyllä harkita.

Yhteistyössä