Lähetä terveisesi kaipaamallesi ihmiselle yöketju

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Mun ois helppo kirjottaa samantyylisesti kuin Edouard Louis, monestakin asiasta, en vaan pystyis tuomaan mitään kovin henkilökohtaista kaikelle kansalle, ehkä jos sekoittais jotenkin fiktioon. Mutta joo, tyylillisesti ymmärrän ton tavan kirjoittaa jne.
 
Voitaisiinpa tehdä niin, et sä lukisit mulle ja mä kuuntelisin sun ääntä. Se ois ihanaa. Oon ihan täpinöissä pelkästä ajatuksesta.
Mä oon kuvitellut ainakin tuhat kertaa, millainen ääni sulla on. Kehtaisinko seuraavan wa-viestin yhteydessä pyytää ääniviestiä? Mitä mietit siitä?
 
⚫♠️🖤♣️
°°°°°°°°°°°°°
I l t a a.
Olen tutkiskellut
valtavan määrän
ihmisten astrologisia
nataali- sekä
pariskuntien
[straight, gay, bi, poly]
välisiä synastria/
kompositiokarttoja.

Hassua, miten sitä
onkin
planeettaenergioille
niin herkistynyt,
että vain pelkän
nopean
scrollaamisen
perusteella
tietämättä näiden
kahden
[pikku-een ja
mieshlön]
syntymähetkestä
yhtään mitään
- saan tuntuman
heidän karttojensa
tietyistä asteluvuista/
orbeista,
huonesijainneista ja
synastria-aspekteista,
jotka vallitsevat
heidän välillään.
Nämä välähdykset
nousevat
voimakkaina,
vèitsenterävinä
intuitioina.

Muistan joskus,
kuinka
totesin eräälle
Hgin Pasilan
ruokakaupan
miellyttävälle,
puheliaalle
vakiokassalle
kohdattuamme
säännöllisesti/
pidempään
viikoittain, että
hänen
askendenttinsa
täytyy olla
Virgo Trine Jupiter
+ useita muita
intuitiivisia visioita,
joita 'luin' hänen
aurastaan..
(Tästä on 11 vuotta).

No, 5 viikkoa
myöhemmin hän
sitten istua nökötti
vakkari_iltavuorossa.
Me kaksi
kohtasimme jälleen.

Hän kertoi
teettäneensä
arvostetulla
kotimaisella
ammattilaisella
syntymäkarttansa
syvätulkinnan.

Hämmennyimme
molemmat,
sillä kaikki
kanavoimani
aspektit pitivät
täysin kutinsa -
esimerkiksi se, että
hänellä on stellium
huoneessa 6
ja aurinkonsa lokaatio >
23° astetta Vaa'assa,
huoneessa 8..

Jaoimme
ohikiitävän, hiljaisen
hetken.
Hän loi minuun
merkitsevän katseen.

Se kuiskasi:
'You made me
a believer.'

Tuo kohtaaminen
jäi viimeiseksemme.

♣️🖤♠️⚫
°°°°°°°°°°°°°
E
 
⚫♠️🖤♣️
°°°°°°°°°°°°°
I l t a a.
Olen tutkiskellut
valtavan määrän
ihmisten astrologisia
nataali- sekä
pariskuntien
[straight, gay, bi, poly]
välisiä synastria/
kompositiokarttoja.

Hassua, miten sitä
onkin
planeettaenergioille
niin herkistynyt,
että vain pelkän
nopean
scrollaamisen
perusteella
tietämättä näiden
kahden
[pikku-een ja
mieshlön]
syntymähetkestä
yhtään mitään
- saan tuntuman
heidän karttojensa
tietyistä asteluvuista/
orbeista,
huonesijainneista ja
synastria-aspekteista,
jotka vallitsevat
heidän välillään.
Nämä välähdykset
nousevat
voimakkaina,
vèitsenterävinä
intuitioina.

Muistan joskus,
kuinka
totesin eräälle
Hgin Pasilan
ruokakaupan
miellyttävälle,
puheliaalle
vakiokassalle
kohdattuamme
säännöllisesti/
pidempään
viikoittain, että
hänen
askendenttinsa
täytyy olla
Virgo Trine Jupiter
+ useita muita
intuitiivisia visioita,
joita 'luin' hänen
aurastaan..
(Tästä on 11 vuotta).

No, 5 viikkoa
myöhemmin hän
sitten istua nökötti
vakkari_iltavuorossa.
Me kaksi
kohtasimme jälleen.

Hän kertoi
teettäneensä
arvostetulla
kotimaisella
ammattilaisella
syntymäkarttansa
syvätulkinnan.

Hämmennyimme
molemmat,
sillä kaikki
kanavoimani
aspektit pitivät
täysin kutinsa -
esimerkiksi se, että
hänellä on stellium
huoneessa 6
ja aurinkonsa lokaatio >
23° astetta Vaa'assa,
huoneessa 8..

Jaoimme
ohikiitävän, hiljaisen
hetken.
Hän loi minuun
merkitsevän katseen.

Se kuiskasi:
'You made me
a believer.'

Tuo kohtaaminen
jäi viimeiseksemme.

♣️🖤♠️⚫
°°°°°°°°°°°°°
E
Hyvää yötä Oraakkeli 🖤🌺
 

Yhteistyössä