V
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Keneltä kysyt?Onko susta meillä väärä aika, pohdin?
No se sujuu sinulta helposti. Tuu tänne nauttimaan!Minä haluaisin kaivatun kovaksi
Ei oikeastaan, muita juttuja vaan hankaloittamassaOnko susta meillä väärä aika, pohdin?
Kun saisinkin.No se sujuu sinulta helposti. Tuu tänne nauttimaan!![]()
Maailman kauneimmalta.Keneltä kysyt?
Olin sillon alussa aika lailla, kun näin kaivatun vahingossa vilaukselta niin syke paukutti tuhatta ja sataa, nyt vaan ajattelen et pienin askelin kyllä pääsee eteenpäin ja sitten se jännitys siitä vähän helpottaaOotko jännittänyt tällä tavalla muissakin suhteissa tai niiden alussa? Mä en ole. Huokaus!
Juu mulla ihan sama. Mut tykkäisin kaivatun äänestä ihan varmasti. Se sopis varmasti hyvin scifi-/fantasiakirjoihin.Huoh. Oon just ite ajatellu aina kun kuulee omaa ääntä videolla tms et kamalaa, toltako kuulostan
Hyvää yötä Oraakkeli
°°°°°°°°°°°°°
I l t a a.
Olen tutkiskellut
valtavan määrän
ihmisten astrologisia
nataali- sekä
pariskuntien
[straight, gay, bi, poly]
välisiä synastria/
kompositiokarttoja.
Hassua, miten sitä
onkin
planeettaenergioille
niin herkistynyt,
että vain pelkän
nopean
scrollaamisen
perusteella
tietämättä näiden
kahden
[pikku-een ja
mieshlön]
syntymähetkestä
yhtään mitään
- saan tuntuman
heidän karttojensa
tietyistä asteluvuista/
orbeista,
huonesijainneista ja
synastria-aspekteista,
jotka vallitsevat
heidän välillään.
Nämä välähdykset
nousevat
voimakkaina,
vèitsenterävinä
intuitioina.
Muistan joskus,
kuinka
totesin eräälle
Hgin Pasilan
ruokakaupan
miellyttävälle,
puheliaalle
vakiokassalle
kohdattuamme
säännöllisesti/
pidempään
viikoittain, että
hänen
askendenttinsa
täytyy olla
Virgo Trine Jupiter
+ useita muita
intuitiivisia visioita,
joita 'luin' hänen
aurastaan..
(Tästä on 11 vuotta).
No, 5 viikkoa
myöhemmin hän
sitten istua nökötti
vakkari_iltavuorossa.
Me kaksi
kohtasimme jälleen.
Hän kertoi
teettäneensä
arvostetulla
kotimaisella
ammattilaisella
syntymäkarttansa
syvätulkinnan.
Hämmennyimme
molemmat,
sillä kaikki
kanavoimani
aspektit pitivät
täysin kutinsa -
esimerkiksi se, että
hänellä on stellium
huoneessa 6
ja aurinkonsa lokaatio >
23° astetta Vaa'assa,
huoneessa 8..
Jaoimme
ohikiitävän, hiljaisen
hetken.
Hän loi minuun
merkitsevän katseen.
Se kuiskasi:
'You made me
a believer.'
Tuo kohtaaminen
jäi viimeiseksemme.
°°°°°°°°°°°°°
E
Tää ois ihanaaVoitais vaihdellakin. Mä lukisin välillä ja sä pitäisit mua sylissä, niin et mulla ois lämmin ja turvallinen olo. Se ois ihan parasta!![]()