Miten tämä äiti jaksaa???

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja mamatsu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Kaipa se on helpompaa vaan maata sängyssä kun vaikka ostaa kaupasta kortsuja. Tommonen lapsiarmeijahan hoitaa jo toisensa, eikä vanhempien tarvitse poistua sängystä ikinä.

Anteeksi.
 
  • Tykkää
Reactions: mamatsu
Mä yleensä muistan omieni nimet kerrasta oikein mutta lähiaikoina isommat muksut on alkaneet kutsua kuopusta koiran nimellä ( eikä edes oo yhtään samanmoiset nimet, ja toinen tyttö ja toinen poika :D)
Mutta joo, oon aina halunnut paljon lapsia mutta en mäkään ihan noin paljon ehkä kuitenkaan haluaisi.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Keijupölly;24994988:
No vaatteitahan ei tartte ostaa ku sille ekalle lapselle.:saint: ding ding ding ding ding ding ding ding ding ding ding ding ding ding ding ding ding ding ding ding turkoosit vaatteet 20 seuraavalle.

Hah! :)
 
Alkuperäinen kirjoittaja Keijupölly;24994988:
No vaatteitahan ei tartte ostaa ku sille ekalle lapselle.:saint: ding ding ding ding ding ding ding ding ding ding ding ding ding ding ding ding ding ding ding ding turkoosit vaatteet 20 seuraavalle.

:D Aika monelle! :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja Keijupölly;24994934:
Kaipa se on helpompaa vaan maata sängyssä kun vaikka ostaa kaupasta kortsuja. Tommonen lapsiarmeijahan hoitaa jo toisensa, eikä vanhempien tarvitse poistua sängystä ikinä.

Anteeksi.

Mä veikkaan, ettei tuolla lapsimäärällä paljon makoilla.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Keijupölly;24994988:
No vaatteitahan ei tartte ostaa ku sille ekalle lapselle.:saint: ding ding ding ding ding ding ding ding ding ding ding ding ding ding ding ding ding ding ding ding turkoosit vaatteet 20 seuraavalle.

Mutta käyttääkö ne oikeaa pesuainetta:whistle:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Keijupölly;24995190:
Pakkohan se on makoilla, että ton ikäsenä vielä siittää... Ja tota, miten hyvässä fyysisessä kunnossa voi ton ikänen sarjasynnyttäjä olla?

Ai, kyllä me harrastetaan seksiä muutakin kuin makuullaan...
 
Juu, melkoinen liuta lapsia. Mun vanhempien (siis lapsuuskotini) naapurissa on lestadiolaisperhe, jolla 14 lasta, suurin osa jo nyt aikuisia. Äiti joskus surkkutteli, kun ei riittänyt aikaa kaikille lapsille.
 

Yhteistyössä