Kultsi, meille tulee taas vauva - jo 20:nnen kerran - Ilta-Sanomat
Heillä on siis jo 20s lapsi tulossa.Miten äidin fysiikka kestää?Ja jaksaminen?
Heillä on siis jo 20s lapsi tulossa.Miten äidin fysiikka kestää?Ja jaksaminen?
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Keijupölly;24994934:Kaipa se on helpompaa vaan maata sängyssä kun vaikka ostaa kaupasta kortsuja. Tommonen lapsiarmeijahan hoitaa jo toisensa, eikä vanhempien tarvitse poistua sängystä ikinä.
Anteeksi.
Miten niillä oikein riittää rahat lauman ruokkimiseen ja vaatettamiseen?
Luetteleekohan tuo äiti 20 nimeä ennen kuin osuu oikeaan? *neljän nimillä sekoileva*
Jeps omat kuuden lapsen nimet menee kanssa sekaisin ja ei edes ala samalla kirjaimella.Olisiko heidän täytynyt alkaa aakkosjärjestyksessä antamaan nimiä?![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Keijupölly;24994988:No vaatteitahan ei tartte ostaa ku sille ekalle lapselle.:saint: ding ding ding ding ding ding ding ding ding ding ding ding ding ding ding ding ding ding ding ding turkoosit vaatteet 20 seuraavalle.
Alkuperäinen kirjoittaja Keijupölly;24994988:No vaatteitahan ei tartte ostaa ku sille ekalle lapselle.:saint: ding ding ding ding ding ding ding ding ding ding ding ding ding ding ding ding ding ding ding ding turkoosit vaatteet 20 seuraavalle.
Alkuperäinen kirjoittaja Keijupölly;24994934:Kaipa se on helpompaa vaan maata sängyssä kun vaikka ostaa kaupasta kortsuja. Tommonen lapsiarmeijahan hoitaa jo toisensa, eikä vanhempien tarvitse poistua sängystä ikinä.
Anteeksi.
Alkuperäinen kirjoittaja Keijupölly;24994988:No vaatteitahan ei tartte ostaa ku sille ekalle lapselle.:saint: ding ding ding ding ding ding ding ding ding ding ding ding ding ding ding ding ding ding ding ding turkoosit vaatteet 20 seuraavalle.
Mä veikkaan, ettei tuolla lapsimäärällä paljon makoilla.
Alkuperäinen kirjoittaja Keijupölly;24995190:Pakkohan se on makoilla, että ton ikäsenä vielä siittää... Ja tota, miten hyvässä fyysisessä kunnossa voi ton ikänen sarjasynnyttäjä olla?
Ai, kyllä me harrastetaan seksiä muutakin kuin makuullaan...
Alkuperäinen kirjoittaja Keijupölly;24995211:Niin, onko teillä vai sänky täynnä lapsia, et sinnekään ei mahdu...![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Miä;24995231:Miä en kestäis kahtakaan kersaa, saati kahtakymmentä, jessusHengissä tuo näyttää olevan anyway..