Heippa leidit!
Kyllä minäkin voisin kuvitella, että nuo Lenakin oireet kertoisi raskaudesta! Toivotaan nyt, että näin olisi. Olisi se vaan niin mukavaa. Olen tässä pohdiskellut, että kuinka kauan näitä ovistestejä on ollut olemassa? Itse olen "tutustunut" niihin vasta tätä palstaa lukiessa.
Kamala paikka tuo keskenmeno.

Toivotaan, että Popen raskaus antaisi uutta toivoa ja vaikka vähän lohdutustakin heille.
Minä kanssa koitan aina saada naislääkärin tekemään gynetutkimuksia. Olen muutaman kerran joutunut mieslääkärille. Ei se nyt niin kamalaa ollut, mutta jotenkin olisi vaan paljon mukavampaa, jos tutkimuksen tekisi nainen. Jyväskylän YTHS:llä ei kai edes ole kuin ne kaksi mieslääkäriä. Tai niin aikakin oli silloin joskus. Minulle jäi siitä toisesta vähän huono kuva, kun joskus pillereitä uusiessani hän kertoi siitä ehkäisykapselista (vai mikä se ihon alle laitettava on nimeltään) ja minä totesin, että en ole kuullutkaan tuollaisesta. Hän sitten sanoi jotenkin vähän ihmettelevän ikävään sävyyn, että on tuollaisia ollut jo kauan. Joo, varmaan onkin ollut, mutta miksi minä etsisin aktiivisesti uusia ehkäisytapoja, jos tuntui, että vanhakin toimii. Viimeksi kun varasin YTHS:lle aikaa ajanvarauksesta ehdotettiin ruuhkan takia yhtä mieslääkäriä. En todellakaan halunnut mennä hänelle, vaikka olisinkin päässyt pikaa. Yksi syy kieltäytymiseeni oli kyllä se, että tämä lääkäri piti kerran minulle "puhuttelun". Joo, tavallaan syytä oli, mutta jos yhden lähetteen kirjoittamisen takia voi sanoa kaikkea, että nämä terveysasiat pitäisi ottaa vakavammin ja niihin pitäisi kiinnittää enemmän huomioita ja että terveysasiat oletaan vähän toisella kädellä. Ja tätä "puhuttelua" kesti monta minuuttia. "Puhuttelun" jälkeen itketti. Joo... ja kaikki tämä yhden lähetteen takia. Minusta vähän ylireagointia. En mene kyllä hänen vastaanotolleen enää, jos vaan voin sen välttää ja on mahdollista. No mutta onneksi sitten sain tälle omalle naislääkärilleni ajan.
Hehhe, minäkin aina laitan tuon ukko kullan kaikenlaisille kuureille. Olen laittanut vitamiinikuurille ja nyt hän on kalanmaksaöljy kuurilla. Ei niistä kyllä mitään haittaakaan ole, se on totta. Ja ainakin tuo kalanmaksaöljy parantaa ihoa ihan kivasti.
Tänään pitäisi tehdä tutkimussuunnitelmaa gradua ajatellen. Voi APUA! Mä olen ihan hukassa sen kanssa. Tuntuu vähän uskomattomalta, mutta minulle itsellenikään ei ole vielä ihan selvinnyt, että mitä kaikkea se minun aiheeni pitää sisällään... Tämä ohjaus on kyllä ihan luokattoman huonoa. Miksi aina me etäilijät joudutaan huonompaan asemaan?? Miksi me aina saadaan taistella, että saadaan asioita hoidettua. Ja sitten kun joku asia kerrankin menee odotettua paremmin, niin siitä on sitten niin hämmästynyt, että ei saa sanaa suustaan. Voi kun pystyisin vaihtamaan opiskeluni tänne Hki:in. Mutta kun en vaan voi, kun pitäisi vaihtaa pääsykokeiden kautta. Mutta en kyllä tähän väliin aloita lukemaan mitään pinoa pääsykoekirjoja. Tai voisinhan minä, mutta jos en pääsisikään sisään, niin se vaivannäkö olisi ihan turhaa ja olisi vaan vienyt aikaa näiltä muilta koulujutuilta, joita olisi pitänyt tehdä. Äh! Olen vähän turhautunut. Pahoittelen tätä omanapaisuuttani.
Jep, mukavaa päivää kaikille!