Heissan!
Mulle gyne sanoi viimeksi siellä käydessäni, kun puhuin raskaussuunnitelmista, että voin varata ajan hänelle varhaisultraan sitten, kun raskaustestin plussasta on mennyt noin 3 viikkoa. Tuntui kivalle, kun gyne toivotti lopuksi "pikaista tapaamista"
Mississippi: porukassamme kaikki odottavat esikoistaan, paitsi OM (joka kylläkään ei ole kirjoitellut enää pitkiin aikoihin) ja Wilhe. Eikä yhtään haittaa, jos kyselet samoja asioita, mistä olemme joskus jo jutelleet. Niin varmaan me muutkin teemme!
Meillä mies suhtautuu tyynen rauhallisesti tähän lapsen saantiin. Olen aiemmin kertonutkin, että minä olen ollut koko ikäni sitä mieltä, että en koskaan tule tekemään lapsia. Ja ilmoitin sen myös miehelleni seurustelun alussa. Mies hyväksyi asian, vaikka on kai mielessään pikkaisen toivonut, että joskus mieleni muuttaisin. Nyt kun sitten puolessa välissä neljääkymmentä aloin miettiä, että ehkä se vauva olisikin ihan tervetullut, otti mieheni asian varsin positiivisin mielin vastaan. Mutta kuten sanottu, mieheni on varsinainen "viilipytty", joten ei juurikaan asiasta sano juuta eikä jaata. Myhäilee vaan tyytyväisenä, kun minä touhotan jotain vauvajuttuja
Liinuska, kiitti kun selvensit, että kyse oli kanadalaisesta vauvasarjasta. Näin ohjelmasta tosiaan vain pätkän ja luulin, että se oli brittiläinen.
Ms. Feelgood, kiva kun kerroit niin tarkasti asuinmaasi neuvola- yms. käytännöistä. Kivaa kuulla, miten nämä asiat hoidetaan Suomen rajojen ulkopuolella.
Ja vielä Flox, kyselit, miten kastemekko edistyy. Nyt en ole aikoihin ehtinyt kutoa lainkaan, joten tilanne on se, että helmaosa on täysin valmis ja nyt pitäisi aloittaa yläosan kimpussa. Ehkä viikonloppuna ehdin puikkojakin heiluttamaan. Hih hih... tällä palstalla taidetaan yleensä puhua vain peittojen heiluttelusta... Mikäs työ sulla on nyt työn alla? Huomasitko muuten Hesarin etusivulta ilmoituksen, että siellä Oulunkylän isossa (muistaakseni noin 500 m2) lankaliikkeessä on nyt kaikki normaalihintaiset langat -20 %? Pitäisi vissiin käydä katsastamassa, josko jotain tarttuisi mukaan.
Nyt töihin.