Ihan uusia vauvahaaveita

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Pauliina35
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Go Talitinttinen, ei muuta kuin kovin paljon onnea yritykseen! =)

Apuvah, vauvauutisia taas satelee ja kuume kasvaa... Ei jaksais odottaa millon tulee oma vuoro.......

Hei miten te piakkoin avioituvat ellit, onko teillä yritys päällä jo ennen häitä?

Talitinttinen, sitten vaan peitto heilumaan :) Minkäs merkkisiä testejä sä käytit?

JOS kierto oli 28 päivää, tädin pitäisi kurvata paikalle huomenna. Eipä kyllä yhtään siltä tunnu, joten saas nähdä, tuleeko tästä joku megapitkä kierto.

Flox, sehän on hyvä merkki, että miehesi osoitti kiinnostusta ryhmäämme kohtaan. Jos häntä ei yhtään vauvajutut kiinnostaisi, olisi varmaan vaan hymähtänyt jotain epämääräistä (tai niin minun mieheni ainakin toimii silloin, kun kerron jotain, mikä ei voisi häntä vähempää kiinnostaa.).

Nyt vielä hetkeksi töiden pariin ja sitten jumppaan! Ja sitten kiireesti kotiin, että olen hyvissä asemissa telkun ääressä yhdeksältä, kun ehdoton suosikkisarjani kautta aikojen, eli Teho-osasto, tulee!

moi pitkästä aikaa!
Ja onnea!!!!!! Ihanaa, meillä on ihan oikeasti raskaanaolevia joukossa..
Eli oon ollu työreissussa pitkään enkä oo kerenny kirjottaa, mutta lukenut oon kuulumisia.
meillä yritys alkanu ihan tavallisesti, eli en oo oviksia vahtinut, eli tulee jos on tullakseen nyt tästä eteenpäin. Muttei myöskään vielä mitään kuulukkaan..
ärsyttää vaan kun jotekin alkaa haaveilu väsyttää, ja haluis ostella kirpparilta vauvan vaatteita.. jne-- ja entä jos sitä omaa ei sit tuukkaan..
sori, vähän mase ja omanapa kirjoitus, täällä flunssaisena kiukuttelen:
T: matkailijarouva

Sullahan on Pauliina jännät paikat! Toivottavasti täti tajuaa pysyä pois maisemista...

Kiva, kun matkailijarouva oot taas maisemissa! Koskas teillä se yritys alkoikaan? Onko menossa YK1 vai?

Tässä taas listaa...

Pauliina35 30.1. YK1
Talitinttinen n. 8.2. YK3
Pre 10.2. YK3
Alice76, 14.2, YK1
Lenaki 25.2., YK2
Matkailijarouva (tammikuun jälkeen)
Haaveileva Pu (yritys jatkuu kevättalvella)
Papunen84 (yritys alkaa parin kk päästä)
Leena
Liinuska81 (yritys alkaa kesällä/syksyllä)

Plussanneet:
Pope YK2
Laureli

Matkailijarouva, tervehdys pitkästä aikaa! Luulin jo, että olet hypäänyt kelkasta!

Tässä päivitetty lista:

Pauliina35 30.1. YK1
Pre 10.2. YK3
Alice76, 14.2, YK1
Lenaki 25.2., YK2
Leena

Plussanneet:
Pope YK2
Laureli

Iltaa kaikille!

Töissä oli olevinaan niin kiire ettei kerinnyt yhtään ajattelemaan ylimääräistä surffailua. Mun ovistestipaketissa oli sellaisia testitikkuja mitkä ei kastuneet ollenkaan vaikka kuinka oli pissannu niihin. Ärsyttää koska ei ollut mikään halpa paketti. Jos nytkään ei tärpännyt niin taidan investoida seuraavaksi Clearbluen ovistestiin. Meillä ei tod.näk. tärppää tässä kierrossa kuitenkaan koska mies on influenssassa, eli touhut on jäänyt aika vähiin, sehän kuolis jos joutuis ylimääräiseen rasitukseen. Mulla on muutenkin epämääräinen ärsyttävä olo, tekis mieli samaan aikaan riidellä jonkun kanssa ja toisaalta mua itkettää. Työpäiväkin oli ihan p......tä, huutokilpailua työkaverin kanssa ja muuta p...... Pilatestunnillakin mua rupes ärsyttään kun siellä oli joku ensikertalainen ja mentiin sit sen tahtiin, kaikki haastavat ja aivoja nollaavat harjoitukset jäi pois. Mua ärsyttää kaikki nyt niin paljon että taidan siirtyä taustalle yksinäni kiukkuaan.

p.s. Ainiin, kun toi ukko on kipee niin on viikonloppukin pilalla. Aargh, antakaa mulle jotain rauhoittavaa!!

Hei kaikki!

Oli pakko vaihtaa toi nimi tohon pope+:aan, kun joku on rekisteröitynyt mun käyttämällä Pope-nimellä! No eipä siinä mitään, en ole rekisteröinyt, enkä patentoinut tota nimeäni. Joten jos jossain muualla näätte jonkun pope nimen, se en ole minä. Olen nykyään Pope+.

Kivaa, että oviksia alkaa löytymään. Nyt vaan ahkerasti peittoja heiluttelemaan. Meillä tahti oli yrityksen aikaan kerran kahdessa päivässä. Se oli jossain joku suositus... Silloin siittiöiden määrä on mahdollisimman suuri joka kerta. Ne siittiäthän säilyy kuolematta pari päivää. Joten elismistössä on koko ajan vilskettä.

En oo sanonut miehelleni, että mulla on täällä joku ryhmä, johon kirjoittelen. Mut kyllä se varmaan arvaa ja on sivuhistoriasta nähnyt, että pyörin jossain... Vois kai sitä sanoo, mut jotenkin haluun pitää tän omana juttunani.

En ole halaillut lumihankea tai vessapönttöä pariin päivään... Kahvi on jäänyt pois, aamuisin syön purkillisen pilttiä makuuasennossa ennen kuin nousen ylös. Se on auttanut. varmaan se verensokerin heittely teki sen kaameen olon. Mutta aivan järkyttävä väsymys on päällä. En saa töiden jälkeen tehtyä muuta kun lekoteltua sohvalla. No ehkä se menee ohi. Edelleen etova olo aaltoilee, mutta ei okseta samanlailla. Kiitos myötäelämisestä taas!

Hauskaa kun teidät miehet elää tässä palstassa niin mukana myös ;)!

Ma lisasin itseni tonne listaan, oletin sen olevan ikaankuin kronologisessa jarjestyksessa. Ostin tanaan netista myos testipaketin ensi kiertoa ajatellen, testailen ovista ihan huvikseni, vaikkei mitaan takuita miehen leikkiinlahdosta olekaan.

Nyt lahden katsomaan Revolutionary Roadia. Mites paljon te muut kaytte elokuvissa? Me kaydaan varmaan vahintaan kerran viikossa, monesti useamminkin. Meilla on sellaiset unlimited-vuosiliput ja kaksi isoa teatteria alle puolen kilometrin paassa, joten tulee kaytya ihan reilusti :)

Pauliina35 30.1. YK1
Pre 10.2. YK3
Alice76, 14.2, YK1
Lenaki 25.2., YK2
Ms. Feelgood (yritys alkaa kevättalvella)
Leena

Plussanneet:
Pope YK2
Laureli

Itse asiassa tota mun kysymystani vois laajentaa siten, etta onko teilla sellaisia yhteisharrastuksia miehenne kanssa, jotka pakosta tulee loppumaan/vahenemaan vauvansaannin myota? Meilla on siis noi elokuvat, ja lisaksi lenkkeily ja golf. Lenkkeilla nyt vois yksinkin, mutta onhan se tylsempaa. Leffaan tuskin tulee lahdettya yksin, vaikka mies jaisikin hoitamaan vauvaa, kavereiden kanssa voisin lahteakin.

Mää oon hirveen laiska kirjottamaan tänne, teidän kuulumiset kyllä käyn yleensä joka päivä lukeen. Tänään ootte taas ollu vauhdissa, ku paljon juttua tullu. :)
Talitinttinen, nyt vain peitot heilumaan! Onnea yritykseen, pidän peukut pystyssä täällä! Go girl go! bd :)
Hienoa, että Popella on olot hiukan helpottaneet eikä oo tarvinnu pönttö halailla.

Me käydään aika harvoin elokuvissa. Aika pienessä kaupungissa asutaan eikä täällä ole oikein hyvää leffateatteria ja elokuvatkin tulee aika viivellä. Tai riippuu leffasta, jotkun suositut tulee samaan aikaan kuin isommissa kaupungeissa. Tykätään muutenkin enempi katsoa kotona lefoja, kun saa varata kasoittain herkkuja syötäväksi. :)

Me kans lenkkeillään paljon yhdessä. Mutta voihan sitä yhdessä lenkkeilyä jatkaa sitten kun vauva on vähän isompi. Toinen vie vaunuja ja toinen koiraa. :) Oon muuten miettiny, et pitää tuota koiraakin alkaa sit ajoissa opettaan kulkeen vanujen vierellä, niin saa sen aina sit vaunulenkeille mukaan.

Me ei ainakaan usein käydä leffassa, en tiedä miksi. Tosin nyt viikonloppuna mennään varmaan kattomaan joko Rööperi, miehen toiveesta.

Yhdessä käydään lenkillä ja nyt talvella ollaan käyty luistelemassa. Ihan kiva että saan ukon mukaan lenkille, ettei aina tarvi yksin mennä.

Mun hyvä ystävä on näinä päivinä saamassa toisen lapsensa ja on ihan raivona kun ei vauva meinaa millään tulla. On kuulemma tosi tukala olo... Ja täällä me vaan haaveillaan ja yritetään päästä samaa tilaan :)

Hauskaa iltaa kaikille!

Kylläpä on ihanaa kun täällä kannustetaan kaikissa tilanteissa! On joka kerta yhtä mukavaa lukea viestejä! Kiitoksia tsempityksistä! Nyt vaan peukut pystyyn, että tulosta syntyy (vaikka sitä syntymää saakin melko kauan odottaa...)!

Kivaa kuulla taas matkailijarouvasta! Voi kunpa itsekin osaisin asennoitua tähän ihan vaan tulee kun on tullakseen... Kuitenkin katselen kalenteria ja lasken ovista ja nythän tosiaan tikutinkin sen... Joku kyseli tikun merkkiä, niin se oli Clearblue digitaalinen. Ja mie oon tehny niin, että pissin purkkiin ja uitan tikkua sielä. Helpompaa kuin koittaa osua tikkuun.

Mekään ei paljoa käydä leffassa, muutaman kerran vuodessa. Kotona sitä vastoin katotaan paljon elokuvia. Ja lenkkeillään jonkin verran yhdessä.

Pauliinalle täällä peukut pystyssä, pysyis nyt täti vaan poissa!

Pre:n ja Alicen kanssa sitten miltei samoihin aikoihin jännätään!

Tässä muuten päivitetty lista mun osalta. koska ovis tuli vasta nyt niin jännäyspäiväkin siis siirtyi vähän eteenpäin.

Pauliina35 30.1. YK1
Pre 10.2. YK3
Talitinttinen 12.2. YK3
Alice76, 14.2, YK1
Lenaki 25.2., YK2
Ms. Feelgood (yritys alkaa kevättalvella)
Leena

Plussanneet:
Pope YK2
Laureli

Tsemppiä Tinttiselle, ehkä jo piankin liityt plussan puolelle! Mites Pauliina, miltä vaikuttaa? Et oo vielä testaillu? Minä täällä hermoilen, että menis nyt nopeasti muutama viikko ja pääsis turvallisemmille vesille, edelleen pelkään välillä vessapaperiin tulevan punaista, vaikka molemmat testit näyttivät selkeän plussan ja menkkakouristukset on lähes kokonaan loppunett. Suurimman osan aikaa ei tunnu miltään, ei kerrassaan miltään.

Kamala miten paljon naisenergiaa tässä ketjussa oikein pulppuaa!!! Menee aivan päivät ja teidän jutut sekaisin, en millään ehdi enkä jaksa kaikkia lukea läpi.Onnea ja tervetuloa ja kaikkea mahdollista vaan kaikille. =)

Itse en nyt tiedä haaveilenko vauvasta vaiko en...taidan pitää taukoa koko jutusta, kuhertelen kultani kanssa ja pidän hauskaa. =)

Huomenta!

Yön yli nukuttuani olo on jo pikkusen seeteisempi ja onneksi mun opiskelija ei oo perjantaisin töissä 8mulla on siis työharjoittelija seuraamassa ja oppimassa töiden tekoa) Mä en oikeesti kestä kun joku seuraa koko ajan ja kauheesti pitäis selvittää asioita.
Mun ovistestipakkaus oli sitten viallinen, laitoin palautetta valmistajalle ja sieltähän vastattiin että "juu valmistusvirhe on, palautetta on tullut ennenkin" kiva, kiva.

Yhteisistä harrastuksista. Me kattellaan yhdessä elokuvia, nykyisin enemmän kotona kun teatterissa, liput tulee kalliiks tälläisille suurkuluttajille. Ulkoillaan eri tyyleillä liikkuen joten jos vauva tulee niin esim. leijalautailu jää pois jo varmaan raskausaikana, on se sen verran riskialtis laji. Myös rullaluistelun kanssa samoilla linjoilla, kuntosalilla pystytään käymään kyllä vaikka mahakin kasvais, samoin classic rally onnistuu, vaikka ollaan tosin eri autokuntia mutta reissussa ollaan yhdessä. Omista harrastuksista ratsastus taitaa olla sellainen joka ensimmäisenä kärsii muuttuneesta painopisteestä, onhan se myös hieman onnettomuusaltista ja nivelten löystyessä ei varmaan enää niin miellyttäväkään.Spinning ja muut jumpat toivottavasti sujuu loppuun saakka, pumpissa varmaan kevyempää painoa päihin. Ja pilates, kai se täytyy vaihtaa johonkin mamma-versioon jos ja kun rupee maha kinnaan vastaan. No, niitä ehtii pohtiin sitten myöhemmin jos ja kun ajankohta tulee. Mun tarvis ruveta töihin mutta tänään ei oikeen iske, tiedossa kun olis lattianrajassa puurtamista alkajaisiksi...

Mukavaa työpaivää ja viikonloppua kaikille jos en tänään enää pääse linjoille!!

No höh noiden Pren:n ovistikkujen kanssa. Toivottavasti lähettävät läjäpäin tikkuja ja raskaustestejä korvaukseksi! Mie reklamoin terveyssiteistä tuossa jokin aika sitten ja sainkin läjän niitä postilaatikkoon. Oli siivellisissä siteissä se siipien liimapinta siinä siteen pinnassa ja siivet kurtussa.

Toivottavasti tosiaan siirrytään sinne plussan puolelle pian. Toisaalta on muuten aika piinaavaa kun tietää millon ovis on ollut. Kaks viikkoa tuntuu nyt ihan älyttömän pitkältä ajalta... Kun tahtos tietää heti!!! Kasvaakohan maltti koskaan tässä asiassa?

Huh, kun on ollut kiire päivä. Tädistä ei ole tietoakaan, mutta ei ole kyllä mitään raskausoireitakaan. Olen pirteä kuin peipponen, rintoja ei arista, masua ei nippaile eikä ole etova olokaan. Joten raskauden mahdollisuus taitaa olla pois suljettu. Sais se täti tulla ajoillaan, olisi kivaa, kun olisi edes aavistus kierron pituudesta, niin voisi niitä ovisaikoja yrittää määrittää.

Talitinttinen, katsoin CB:n digimittaria apteekissa. Onko niin, että seitsemän liuskan jälkeen pitää ostaa uusi mittari, vai saako siihen "täydennyspakkauksia"?

Prellähän on vauhdikkaita harrastuksia. Mulla "vaarallisin" laji, jota olen harrastanut, on sukellus. Mutta sekin piti astman takia lopettaa. Yhteisiä harrastuksia miehen kanssa on lähinnä ulkoilu, matkailu ja kesällä vaeltelu Lapissa. Mies on aikoinaan lasketellut, ja mäkin kokeilin sitä yhtenä talvena, mutta ei ollut mun laji. Nyt olen miettinyt, josko alkaisimme pelaamaan sulkista tai kössiä yhdessä.

Pauliina: siihen CB:n ei saa täydennyspakkauksia vaan joutuu tosiaan ostaan aina uuden. Siihen nähden se on aika hintava, mutta onhan se helpommin luettavissa esim. liuskoihin verrattuna.

Mun vauvakuume vaan kasvaa. Huoh, no eihän tässä ole kuin 2kk yrityksen alkuun, mutta ku mun pitäs saada heti kaikki nyt! :D Malttamaton olen ollut aina, eikä ikä oo sitä malttia tuonu lisää ja tuskin koskaan tuokaan. :)

Millaisia vkoloppu suunnitelmia teillä on? Meillä ei oikein ole erikoisia suunnitelmia, menee varmaan ulkoillessa ja löhötessä. Su mennään katsomaan miehen siskon poikaa uudestaan, kun ovat jo päässeet kotiin. <3

Toi on tosi hölmöä, ettei siihen CB:n testiin saa täyttöpakkausta, koska se lukijahan kelpaisi jatkossakin. Mutta en taida niitä raaskia ihan heti ostaa, ja toivottavasti ei tarttiskaan. Jospa nyt saisi käyttää valmiiksi ostetut raskaustestit tuolta kaapista.

Eilen näin kaverin muutaman kuukauden ikäisen vauvan ja munkin kuume nousi taas asteen verran... Voi kun pian sais odotella omaa nyyttiä syntyväksi ja sais oman nahkavekkarin herättämään aikaisin aamulla. Olis ihana koko perheen kanssa kölliä sängyssä viikonloppuna ja nauttia kärrykävelyistä tällaisella aurinkoisella ilmalla. Nyt mie ihan aloin tunteileen, mutta tänään on jotenkin tunteet pinnassa ja toiveet korkeella.

Meidän viikonloppu sujuu varmaan ulkoillessa ja kotosalla. Ihan mukavaa kun ei ole suunniteltuja menoja. Seuraavat viikonloput kun on täynnä ohjelmaa. Ja viikot muutenkin kiireisiä. No kiireet nopeuttaa tuota odotusaikaa, ja ennen ku huomaakaan on kaks viikkoa menny ja pääsee jännityksestä! Voi siis olla etten kovin paljon pariin viikkoon ehdi kirjottelemaan täällä, mutta yritän päästä aina välillä kuulumisia lukemaan!

Rentouttavaa viikonloppua!!

Kuulostaa kovin tutulta, tämä on niin odottamista. Minä olin ihan onnellisen rauhallinen, mutta nyt ole useammaltakin taholta saanut kommentteja, että `toivottavasti nyt kaikki menee hyvin, kun olet niitä pillereitäkin niin pitkään syönyt ja heti tärppäs`. Olen siis kertonut asiasta muutamalle läheisimmälle ihmiselle. Ajattelin, että jos jotain käy niin tietävätpähän mistä on kyse, en kuitenkaan jaksaisi surua yksin kantaa. Alan olla täällä jo pikkuhiljaa paniikin partaalla ja koko ajan pelkään, että verta valahtaa.

Ei kai sillä ole mitään merkitystä kauanko on pillereitä syönyt. Minä uskon, että kaikki menee hyvin! Varmasti jännittää ja hirvittää, mutta nyt on aika iloita!! Sanoipa ihmiset mitä hyvänsä.

Odottavan aika pitkä -sanonta tuntuu kyllä tässä vaiheessa pitävän paikkansa paremmin kuin hyvin!

Erikoisia kommentteja ihmiset kyllä sanoo Laureli. En ymmärrä, miten se muka raskauden sujumiseen vaikuttaisi, jos on kauan syönyt pillereitä ja tulee heti raskaaksi. Älä suotta Laureli panikoi. Mä uskon myös, että kaikki menee hyvin!

Pauliina, onko mitään uutta kuulunut? Ootko jo testaillut?

Täällä ei mitään uutta, kp 8/30. Odottelen siis, että pääsen reilu viikon päästä ovista bongailemaan... Tikut odottaa. Toivottavasti vaan osaan tulkita niitä viivojen vahvuuksia! Kuulosti jotenkin vaikealta koko touhu.

Tosiaan, eihän ne pillerit mitään "myrkkyä" ole. Kyllähän jotkut tulevat vahingossa raskaaksi pillereitä syödessäänkin ja synnyttävät ihan terveitä vauvoja. Joten siitä sinun, Laureli, ei minusta ainakaan kannata olla huolissaan! Nauti nyt vai alkaneesta raskaudesta ja uudesta tilanteesta täysin rinnoin :) Onko sulla muuten ollu pahoinvointia? Entä Pope+:n tilanne, joko etova olo alkaa helpottaa?

Täällä ei tädistä ole tietoakaan, mutta en ole raskaanakaan. Tein testin ja negaahan se näytti. Ärsyttää, jos kierto ei ala tasaantua. Kp nyt 30/??.

Yhteistyössä