Ihan uusia vauvahaaveita

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Pauliina35
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Onnea Laurelille ja tervetuloa uusille mukaan tähän ihmeeliseen vauvahaave ketjuun! Tänne sopii sitten koko elämän kirjo! =) Minulla on ollut niin pitkä ja kiireinen työpäivä etten ole nettiin ehtinyt, väsyttää nytkin ja oma koti tuntuu tavattoman houkuttelevalta ajatukselta...ei muuta kuin ajelemaan sitä kohti tuonne lumipyryyn. =)

Kiitos kovasti kaikille onnentoivotuksista! On ollut aika epätodellinen olo tämän päivän. Soitin työterveyteen ja sanoivat, että nykytestit on niin varmoja, että usko pois vaan! Mies vaan katselee minua kostein silmin ja tunnustaa rakkauttaan :).
Juu, ovista tikutin ja niihin aikoihin pupuiltii hyvin tiheään, viime torstaina oli jo sellainen olo, että josko olisi tärpännyt, mutta nega vielä sillon, eihän siinä ollut kulua oviksesta kuin reilu viikko. Tänään sitten kuitekin pärähti selkeä toinen viiva. Ajattelin kyllä vielä tehdä ehkä noin sata testiä varmistuakseni asiasta ;).
Tsemppiä kaikille yritykseen ja haaveiluun!

Onnea, onnea Laureli!!! Sanoinhan, että pian te muutkin perässä tuutte.

Nyt vaan soittelet huomenna tai loppuviikosta, kunhan ehdit, oman alueesi äitiysneuvolaan ja varaat ajan ensimmäiseen tarkastukseen ja alkuraskauden ultraan. Jätät maksan syömisen, vakuumipakatut kalat, home- ja tuorejuustot sekä tietysti alkoholin ja tupakan pois... Kahviakaan ei saa juoda kuin 3 dl/ päivä (suositusten mukaan).

Mä en pysty enää juomaan kahvia. Tänään laattasin aamulla neljä kertaa. Just joo. Ihanaa tää raskaana olo.

Varmaan tunteet myllertää sulla Laureli sekaisina ilosta paniikkiin... Mulla ainakin kävi niin. Nyt tähän alkaa sopeutumaan, mutta tähän äklöoloon ei. En tykkää olla näin huonovointinen. Oon itsekin ihan pihalla, mitä pitää tehdä. Mut kai ne asiat valoittuu siinä ekassa neuvolassa...

ONNEA VIELÄ TUHANNESTI. Ootko Laureli laskenut jollain laskurilla, mikä sun laskettuaikasi olisi? Ehkä se olis jotain syyskuun loppua/ lokakuun alkua? (Tein viikko sitten plussatestin ja mun la 23.9.)

Tervetuloa uudetkin mukaan!

Kuule, Pope, haluaakohan nämä muut tytsyt meidät täältä toiselle palstalle vaihtaman ajatuksia, mitä luulet? En kuitenkaan löytänyt sopivaa ketjua tuolta odottajista, kaikki oli jo niin pitkällä. Olisi mukava vaihtaa ajatuksia ja tuntemuksia pitkin matkaa.
Nettilaskuri ilmoitti, että LA olisi 6.10 eli pari viikkoa sinun jälkeesi. Eniten jännittää, että saisi nämä alkuajat onnellisesti ohi ja voisi olla varmemmilla vesillä. Onko sinulla muuten matkoja tiedossa? Olemme mieheni kanssa lähdössä talvilomalla ulkomaille ja joku nettipalsta antoi ymmärtää, että juuri silloin suurimmalla osalla on oksetusta, voihan! Toivottavasti tulen äitiini, joka ei voinut ollenkaan pahoin. Ja voi sinua raukkaa, koita kestää, aiheuttaako sinulle jotkut tietyt hajut tai jos ei syö säännöllisesti vai ihan muuten vaan? Itse yökkäilin kaupan kalatiskillä enkä pystynyt syömään tekemääni kalakeittoa, normaalisti pidän kovin kalasta ja sitä syödään meillä usein. Onneksi sin graavikalaa jouluna runsain mitoin " varastoon".
Millon sinulla on ensimmäinen neuvola? Oletko hankkinut jotain vitamiineja? Minulle suosittelivat apteekissa erityistä raskausvitamiinia.

Ms. Feelgood tervetuloa joukkoon mukaan!

Minulle ainakin sopii Laurelin ja Popen ajatusten vaihto täälläkin. Mukava vain lueskella tässä, kun itse odottelee yrityksen aloitusta. Tai sitten teidän pitää perustaa se Pauliinan ehdottoma Ihan uusia odottajia-ketju. :)

Mun kuume nousi kattoon ja oon ollu ihan liikkiksessä sairaalakäynnin jälkeen. Päädyinkin katsomaan kahta vauvaa, miehen siskon poikaa ja siskopuolen tyttöä, joka oli myös syntynyt viime yönä. Aivan ihanat pienet prinsessa ja prinssi! <3

Ja vielä Laureli tyhmä kysymys, että pupuilitteko oviksen aikaan ihan päivittäin vai parin päivän välein...? Meinaan, kun jostain oon lukenut, että ideaali ois parin päivän välein. Ja pupuilitteko heti, kun ovistesti näytti oviksen? Täytyy katsos kunnolla valmistautua tulevaan kiertoon ja tärppipäiviin, että ainakin ajoitus ois kohdallaan... ;-)

Pope, tiedätkö miksi vakuumipakatut kalat ovat kiellettyjä raskaana ollessa? Onkohan sillä mitään merkitystä, kun vasta yrittää vauvaa? Tuli vaan mieleen, kun meillä syödään tosi paljon kalaa ja usein se on juurikin vakuumipakkauksissa.
Toivottavasti sun olo Pope kohentuu pian! Meinaan huono olo.

Musta ainakin ois kiva kuulla teidän jo plussanneiden ajatuksia! Eli älkää nyt heti mihinkään karatko!

Sama täällä, pitäisin enemmän kuin mielelläni teidät plussaanneetkin tässä ketjussa :) Ehdotin tuota Ihan uusia odottajia -ketjua, kun ajattelin, että varmaan haluatte siirtyä odottajien puolelle, mutta toisaalta, miksipä samassa ketjussa ei voisi vaihtaa sekä haaveilu- että odotusajatuksia, -tuntemuksia ja -kokemuksia? Meillähän on täällä hyvä porukka koossa!

Kuullostaapa kurjalle, Pope, tuo pahoinvointi. Luin jostain, että kannattaisi syödä jotain pientä (vaikka hedelmä, voileipäkeksi tms.) jo vuoteessa ennen nousemista, se voi helpottaa pahoinvointia.

No hyvä, että meidät hyväksytään edelleen täällä Laurelin kanssa. Sanokaa, jos rupee ärsyttään tää (ainakin aluksi) etova alkuodotusaika. No toivotaan, että menee ohi.

Vakuumipakatut kalat on kielletty listeriavaaran vuoksi. Aiheuttaa ilmeisesti epämuodotumia ja keskenmenoja. Yritysaikana ei vielä vaaraa. Helemöittynyt munasolu/ sikiä ei ole yhteydessä äidin verenkiertoon kuuteen viikkoon, vaan käyttää ravintonaan omaa ruskuaispussiaan, joten ei huolta. Siinä vaiheessa kun tiedät olevasi raskaana, pitää lopettaa graavilohen ym. muiden kiellettyjen aineiden syönti.

Itsekin vetäsin vuodenvaihtuessa kunnon kännit vielä ja podin nyt kamalaa morkkista, että mitä tuhoa olen pienelle jo aiheuttanut. Mutta kokeneet ihmiset tiesi, että en mitään. Pieni ei ole yhteydessä vernekiertooni mitenkään vielä. Ennen kuin et tiedä olevasi raskaana, et voi omilla elintavoillasi tai ruokavaliolla tuhota mitään.

En ole vielä hakenut Laureli vitamiineja. Pitäs varmaan hakea se raskauspurkki. Nyt oon syänyt vaan omistamaani multivitaa loppuun. Siinä ei ole kiellettyä A-vitamiinia.

Ollaan varmaa lähdössä jonnekin lentäen talvilomalla, mutta varmaan johonkin aika lähelle, joten enköhän selviä siitä. Kesällä sitten pidemmälle reissulle.

Kahvi ainakin aiheuttaa pahaa oloa. En pystynyt kahvitunnilla töissäkään juomaan... Appelsiinimehut tuli ylös aamulla kävellessäni bussipysäkille. Jee, olipa hupaisaa oksentaa hankeen kuin joku puliakka. En osaa eritellä mitää erityistä ruokaa. Mutta usein pitää syödä, että oksu ei iskisi pahasti.

En minäkään ole oikein löytänyt vielä sopivaa ketjua. Ja täällä on niin kiva olla, kun ollaan "tuttuja" jo pitkältä ajalta... :)

Minusta on kanssa mukavaa, kun täällä jutustelette meidän kanssa edelleen! On kivan sekalainen seurakunta koossa.

Oi häävinkkejä! Minusta oli mukava suunnitella syyshäitä, kun tykkään kovasti ruskan väreistä. Mun puku oli valkea-oranssi ja luonnonläheisestä materiaalista. Samoin kaikki koristukset juhlapaikalla oli luonnonmateriaaleista tehty. Kävyistä ja lehtikuusenoksista sai todella kauniita asetelmia. Myös tuohi ja kelottunut puu on mun mielestä upeita asetelmissa. Ja kynttilöitä ja jätkänkynttilöitä pimeässä illassa. Pitääpä taas katsella kuvia ja muistella tuota päivää!

Mulla on tänään ollu jostain syystä tosi kiukkupäivä. Olen ollut pahalla tuulella ja ärtynyt kaikesta pienestäkin ja itku herkässä. Oviksen pitäs laskujen mukaan näihin aikoihin olla, mutta tikku ei näytä mitään... Onko muilla oletetun oviksen aikaan jotain kiukuttelu oireita? Saattaahan tää olla jotain ihan muuten vain, väsymyksestä johtuvaa känkkäränkkää.

Tietääkö teillä muilla muuten miehet, että kirjottelette tänne? Mun mies tietää ja naureskelee mun höperyydelle... Tänään sitä erityisesti nauratti kun kerroin, että meidän ketjussa on jo kaksi plussaa tullut vähän ajan sisään. Mutta tää on kyllä hassua, kuinka sitä elää ilossa ja surussa mukana ihmisten kanssa, joita ei ole koskaan kasvokkain tavannut!

Höh, kirjoitin juuri pitkästi ja kun yritin lähetää niin tuli palvelinvirhe ja koko teksti hävis jonnekin bittiavaruuteen!
Hmm.. niin siitä olin kirjoittamassa, että meillä myös tietää tästä ja sen mielestä tää on hupsua naisten hommaa. :)

Kurjaa tuo Popen pahoinvointi, toivottavasti se helpottaa pikkuhiljaa. Tosiaan muistaa syödä usein, lyhyin väliajoin aina jotakin niin senkin pitäis helpottaa ja estää pahoinvointia ja kuvotusta. Ja kivaa vain jos Pope ja Laureli jatkaa täällä meidän kanssa! :)

Taidan nyt siirtyä tuonne sohvalle television ääreen. Kauniita unia ihanille naisille!

Huomenta kaikille!

Olipas kiva lukea Laurelin mukavat uutiset, ihanaa kun plussia tulee, toivottavasti myös täällä onnistais;). Juu, maratoonia tässä on suunniteltu, tai oikeastaan seikkailu-urheilukilpailua mutta saa nyt nähdä kun samaan ajankohtaan osuisi toinenkin mielenkiintoinen omia rajoja ja jaksamista koetteleva tapahtuma. Kerron sitten myöhemmin kumpaan päädyn ja lisää jos jotakuta kiinnostaa.

Pope ja Laureli, älkää kadotko täältä minnekään, teiltä voi sitten kysellä myöhemmin käytännön ohjeita ja vinkkejä jos tärppää, "tutuilta" kun uskaltaa kysyä vähän tyhmempiäkin juttuja.
Mä liityin teihin ihan kysymättä, toivottavasti kukaan ei pahastunut, enkä kertonut itsestäni juurikaan mitään joten tässä lyhyesti. Olen kohta 32- vuotias terveydenhuoltoalalla päivätyötä ja liikunta-alalla iltatyötä tekevä. Naimisissa ollaan juu, tänä vuonna vietetään 6:tta hääpäivää. Naimisiin kun mentiin oli loppukesä ja vieraita n. 90 henkeä. Jälkeenpäin olen ajatellut että olis voinut nekin rahat säästää ja mennä naimisiin jossain palmun alla kaukomailla, matkailu on lähellä sydäntä ja mitä kauemmaksi niin sen parempi;)
Olen nyt testaillut ovista ja munmielestä ne tikut on huonoja. Eikö vois olla yksinkertaisempa systeemiä eli vaan yksi viiva joka kertoo onko ovis vai ei, noi viivojen vertailut on ihan jostain.

Pakko aloitella työt, palaillaan. Pope, mä kuulin että inkivääritee auttais pahoinvointiin (tuoretta inkivääriä kupin pohjalle ja kuumaa vettä päälle, anna hautua) eli jos inkivääri ei muuten oo yökötyslistalla niin kannattaa kokeilla. Niin, ja mun mies ei tiedä että kirjoittelen tänne, ainakun se kysyy että mitä teen tai mihin kirjoitan niin vastaan että en paljo mihinkään;).

Mua kyllä kiinnostaa enemmän kuulla Pre:n liikuntaharrastuksista! Olen itse aikaisemmin ollut aktiivinen liikunnanharrastaja, mutta fysiikka petti kilpamielessä harrastamisen suhteen, joten nuoruuden kaikki tai ei mitään -asenteella harrastuskin jäi vähemmälle. Nyt harhailin vuosia ja koitin löytää itselle uutta lajia. Nyt olen alkanut koirien kanssa melko aktiivisesti harrastaa. Siitä saa mukavasti haastetta.

Mie olen kanssa noitten ovistikkujen kanssa sählännyt ja ne on kyllä sieltä jostain... Kokeilin myös sellasta digitaalista testiä kun sain kaverilta. Ne oli paljon mukavampia kun tulos on selkeä joko tai! Ne vaan on niin kalliita ettei raski niihin tuhalata.

Moiks!
Mua ei ainakaan haittaa että jo plussanneet kirjottelee samaan ketjuun. Mukava vaan on kuulla olotiloista ja miten kaikki pikkuhiljaa muuttuu :)

Mun mies ei tiedä että kirjottelen tänne. Jotenkin tuntuu, ettei varmaan ees ymmärtäis koko ideaa. No, kyllähän hänkin seuraa ja kirjottelee aina moottoripyöräpalstoille... summa summarum siis, molemmilla omat palstat!

Talitinttinen; sulla oli aika hyviä ideoita tohon syyshäiden koristelupuoleen. Kuivat lehdet, kynttilät, pihlajanmarjat, kävyt sun muut on jo kirjotettu lappuun mut noi jätkänkynttilät, kelot ja tuohi puuttui vielä ;) *raaps raaps*

Yks asia mua kuitenkin syyshäissä mietityttää ja vähän etookin, nimittäin hirvikärpäset! Niitä ei pääse pakoon minnekään ja ne on niiiiin ällöttäviä että ihan puistattaa! Meillä siis oli haaveena vihkiminen jossain luonnonkauniissa paikassa, mutta saa nähä kuin käy...

Heip! Mukava kuulla, että ollaan edelleen tervetulleita tänne. Minun mieheni tietää kyllä, että kirjoittelen tänne ja naureskelee asiaa, vasta vinoili minulle, että kysy elleiltä, eikös ne tiedä kaiken?! Mutta niinhän me yhdessä tiedetäänkin melkein kaikki!
Me kyllä pupuiltiin oviksen aikoihin parikin kertaa päivässä, vaikka jossain sanotiiin kyllä, että se heikentää sperman määrää, toisessa taas, että paranataa laatua, kn "heikommat" siittiöt karsiutuu, tiedä häntä. Ja kreippimehua join ja jälkimmäisellä puoliskolla punkkua, viime viikonloppuna jopa siinä määrin, että kuten Popekin olin aluksi kauhuissani, että olenko tehnyt hallaa pikkuiselle, onneksi en ja särkylääkkeitäkin ennätin syömään " kuukautiskipuihin", kun vatsa kramppasi yöllä. Mutta nyt pitää rientää työ pariin, mukavaa päivää, ellit ja Popelle voimia!
ps. Tein tosiaan tänä ammuna uuden testin ja uskottava se kai on, kaksi viivaa pärähti sieltäkin. Nyt on menkkakipuoireet helpottaneet ja olo on "normaali".

Jep, mies tietää, että kirjoittelen tänne. Kuten Talitinttisellä, minunkin miestäni nauratti, kun selostin innoissani, miten "meidän ketjussa on jo kaksi plussannutta" :)

Elliissa, hirvikärpäset ovat tosiaan inhottavia, suorastaan oksettavia! Mulla jäi viime syksynä sienestäminenkin vähiin niiden perhanan otusten takia. Metsäreissun jälkeen tuntuu aina monta päivää, että niitä olisi vielä hiuksissa möngertämässä. Yäk!

Nyt töiden pariin. Hauskaa keskiviikkopäivää kaikille!

Huomenta päivää!

Minä suorastaan vaadin, että plussanneet pysyy täällä. Kuulostipas vaativalta, mutta minä ainakin olen tosi kiinnostunut kaikesta mitä teille kuuluu. Tuo Pope+ on niin söpö!! Ooooii.

Heh, minä meinasin kertoa miehelle näistä plussista. Mutta sitten se jotenkin jäi, kun en oikein osannut selittää tätä meidän ketjua, kun en ole aiemmin kertonut, että kirjoittelen tällaiseen haaveilu ketjuun.

Muistan kuulleeni sellaisen jutun, että Digestive-keksit auttaisivat pahoinvointiin. En kyllä yhtään tiedä, että toimiiko käytännössä olleenkaa. Mutta voisin kuvitellakin, että ei ne ainakaan pahaa tee. Digestive-keksit on muuten minun herkkua. Voisin syödä niitä vaikka koko paketin kerralla. Ja nuo keksit on muuten tosi hyviä myös appelsiinimarmeladin kanssa. Ja hassu juttu, tämän minun lapseutuneen ystävän kanssa ei ole koskaan ollut puhetta hänen raskaus aikaisista pahoinvoinneistaan.

Elliisa, voi kamala, minulle ei ole ollenkaan tullut mieleen nuo hirvikärpäset. YYYYYYH! Hyi! Puistattaa ihan. Niitä inhotuksia oli yksi vuosi niin kamalasti liikkeellä. Minun pieni piipahdukseni marjametsässä oli silloin ihan tuskaa. Niitä sai nyppiä päästä valehtelematta muutaman minuutin välein. Silloin laskinkin oikein montako niitä päästäni sain pois ottaa, mutta enhän mä enää sitä muista. Ja sitä paitsi se olisi niin järkyttävän iso luku, että ei sitä kukaan edes usko. Ja sen reissun saaliina ei edes ollut kuin muutama desi mustikoita. Ei edes tarpeeksi piirakkaan.

Myssy projektini on nyt jumissa. Tein jonkun virheen ja nyt en löydä sitä virheen paikkaa. Eilen illalla varmaan tunnin laskeskelin silmukoita ja harmittelin. Mieskin oli niin ihanan myötätuntoinen, ja kyseli että kuinka sitä virhettä voi paikantaa ja paljonko minä oikein joudun purkamaan. Tänään se virhe täytyy kyllä etsiä.

Niin Pre, kerro ihmeessä lisää harrastuksestasi. Alkoi kiinnostaa. Minä olen tällainen wannabe-liikunnan harrastaja. Olikohan tuo vähän ilkeästi sanottu itsestäni...?!

Syyshäistä: olin muutama vuosi sitten miehen serkun häissä ja nämä häät sijoittuivat syyskuun loppuun. Pöydissä oli koristeena kaikenlaisia marjaisia oksia ja seinille oli tehty koristeita lehdistä. Sitten pöydissä oli koristeena myös eri värisiä Kivi-tuikkuja. Minusta nuo Kivi-tuikkujen "kirjavuus" oli tosi hyvä idea. Syksyllä kun on muutenkin kirjavaa, niin nuohan sopi oikein hienosti siihen. Olipas hieno selitys taas. ;p

Mukavaa päivää kaikille!

Kiitos kaikille lampimasta vastaanotosta!

Mun mies ei varsinaisesti tieda, etta seurailen/kirjoittelen tanne vauvapalstalle. Tiedossa on, etta kirjoittelen erinaisille matkailusivustoille, ulkosuomalaisten sivustoille, sporttisivustoille jne, joten saattaahan tuo arvata, etta tallaiselle vauvapalstallekin olen eksynyt. En ole viitsinyt mainostaa, kun on nama jokseenkin herkkaluonteiset ajat meneillaan, ja mies saattaisi kokea painostuksena, jos liikaa mainostaisin vauvakuumettani. Varmaan heti kerron, kunhan mies nayttaa vihreaa valoa. Ilmeisesti taalla paikalliset sivustot on paljonkin suomalaisia sivustoja kehittymattomampia, kun mieskaan ei kaiketi tieda sellaisten olemassaolosta (eika takuulla kirjoittele mihinkaan). Mies on ihan ihmeissaan, miten suomalaisilla on naita hienosti organisoituja palstoja ja hurjat maarat kayttajia. No, silloin kouluampumisten aikoihin oli vahan puhetta tasta negatiivisessa valossa, eli miten suomalaiset tuntuvat elavan elamaansa netissa, muiden sosiaalisten suhteiden jaadessa kakkoseksi. Tottahan se on jollain tasolla. Mutta kylla mua on monta kertaa naurattanutkin, esim kun mies jotain matkaa suunnitellessamme tokaisee, etta 'Kysy niilta suomalaisilta neuvoa, etta mika olis hyva hotelli!' Muutaman kerran olen vilkaissut asuinmaani suurimpia vauvasivustoja, mutta sinne tulee vain joitakin kymmenia viesteja paivittain, kun suomalaisilla vastaavilla tulee viesteja ihan eri tahtiin, niin ettei perassa meinaa pysya. Minulle nama suomalaiset palstat ovat jonkinlainen kulttuurinen henkireika.

Vielä noihin hääideoihin. Kauniita kynttilä asetelmia saa isoista konjakkilaseista ja tuikuista. Kun laittaa lasiin tummanväristä sekamehua ja sinne tuikkukynttilän kellumaan. On muuten kaunis ja aika näyttävä. Mehun väri oikein hehkuu. Siihen lasin jalan ympärille saa sitten koristeita syksyisitä oksista ja varvuista tai mitä keksiikään. Ja tuo on melko paloturvallinen, koska koristeet on suojassa liekeiltä ja kynttilä lilluu nesteessä.

Minä kykin harrastukseni puolesta enemmän tai vähemmän metsissä, ja nämä hirvikärpäset on tulleet melkosena järkytyksenä. Entisillä asuinsijoilla niitä ei ollut olemassakaan. Ne on niiiin ällöjä!!!

Ihania hääideoita teillä! Syyshäät on kyllä tosi kauniit... Olin kerran marraskuussa (yleensä ällöttävin aika vuodesta) kaverin häissä ja ne oli aivan ihanat! Paljon kynttilöitä ja tunnelmaa pimeän marraskuun keskellä... Ei tosiaan aina tarvitse olla ne kesähäät.

Mä kans inhoan hirvikärpäsiä yli kaiken!!! Olin just pari kesää sitten äidin kanssa sienestämässä useampaankin otteeseen, ja sain ihan trauman hirvikärpäsistä, kun ne jopa tunki hirvikärpäshatun alle! Sitten sain idean, että ei muuta kuin sukkahousut päähän ja saksillä silmä- ja suureiät. Äiti häpesi niin mun "lookkia", ettei meinannut samaan metsään kehdata tulla... Onneks ei ollut muita ihmisiä metsässä, niin eivät turhaan pelästyneet, hih! Ja kyllä kuulkaa auttoi moinen viritys, eikä yksikään kärpänen tunkenut hiuksiin tai niskaan!

Mun mies tietää kans, että pyörin täällä palstalla ja naureskeleekin usein, että "Ootko sä taas vauva-foorumilla?". Kerroin myös eilen, että 2 meidän ketjusta on plussannut. Täytyyköhän kohta perustaa meidän miehille oma "Ihan uusia isiksi haaveilevia" -palsta ;-)

Hihii, tuo isi-palsta olisi ihan huikea!!

Nyt on myssy kriisi ratkaistu ja leivottu pellillinen sämpylöitä. Mitään muuta hyödyllistä en olekaan sitten tänään tehnyt. Tänään kyllä pitäisi vielä silittää vaatteita.

Kyllä tuo miehen puolikas siis tietää, että hengailen täällä Elleissä, mutta hänellä ei ole kyllä hajuakaan, että mitä juttuja minä täällä luen tai missä kirjoitan. Hän taitaa luulla, että luen meikkivinkkejä tai kotinhoito juttuja jne. Olen kyllä itse asiassa muutamaan kertaan sanonut, että olen vauva-palstalla, mutta eipä hän ole siihen mitään ihmeempää kommentoinnut, hymähtänyt vaan.

Huhuu.... Missä kaikki on?

Töissäkin on nyt niin hiljasta (onneksi) että joutaa surffailemaan netissä :)

Oottekos käyny tohtori.fi -sivulla? Sieltä saa hyödyllistä tietoa ihan kaikkeen. Ite eksyin sinne kilpirauhasen vajaatoiminnasta tietoa etsiessäni. Onko teillä omakohtaista kokemusta kyseisestä sairaudesta? Epäilin sitä vaan sen vuoksi kun koko ajan väsyttää, rasite on suvussa ja joku puhui jossain keskustelussa tuosta hikoilusta tietyssä kuukautiskierron vaiheessa, että mahdollisesti liittyis vajaatoimintaan. Ite oon huomannu hikoilun ja palelun todellakin ennen menkkoja ja niiden aikana. Verikokeillahan sen sais selville...

Jospa huomenna olisi sitten vähän vilkkaampi päivä täälläkin palstalla..
Taidanpa mennä kattelemaan hääsivustoja ;)

Heippa!
Tulihan tänne joku käymään. Kurkkasin joskus aamulla, mutta kukaan ei ollut kirjoitellut ja en viitsinyt itseni jälkee kirjoittaa.

Voi elliisa, minä olen vähän kade kun pääset suunnittelemaan häitä. Joo, joo... vaikka minä en nyt niin innostunut häistä olekaan, niin olisihan se hauskaa vähän pikkasen kumminkin hössöttää. Plääh.

Tuo tohtori.fi on minulla ihan tuttu paikka. Tosi hyvät sivut. Olen hakennut sieltä aika paljon tietoa kaikesta mahdollisesta. Minusta on hyvä, että siellä on kattavasti myös lääkkeiden hinnat.

Kerroin muuten illalla miehelle teistä plussanneista ja tästä meidän pikku porukasta. Miestä kiinnosti tosi paljon millaisia te muute kirjoittelijat olette ja millaisessa tilanteessa muut on haaveilujensa kanssa.

Tänään pitäisi opiskella ahkerammin, kun eilen en saannut oikein mitään aikaiseksi niiden suhteen. Olen vähän jumissa yhden kirjoitus jutun kanssa. Mukavaa päivää!

Heippa

Itse (pakko myöntää) käyn lukemassa teidän juttuja tosi usein, mutta en näemmä vielä ole ymmärtänyt mistä tässä on kyse :) Anyways, mulla on varmaan ovis menossa sillä alavatsa on sen verran kipeä (vihloo, ja esim. tuolilta nouseminen sattuu). Hassua sillä nyt ei todellakaan haluta 'höpsötellä' miehen kanssa, mutta, mutta...

Ulkona on niiiiin ihana keli, vähän pakkasta ja lunta. Sauvakävely on näillä keleillä hyvää vaihtelua pumppi-tunneille. Muutenkin kun istuu kaiket päivät sisällä ruudun edessä, niin illalla on ihana päästä ulos raittiiseen ilmaan.

Alice76

HAA!!!! Ovis bongattu!!! Eli ainakin testin mukaan ovuloin kuitenkin! Vähän tän mukaan näyttäs kierto pidemmälle eli n. 30 päivään pitäs venyä. Mutta ainakin itselle nyt helpottava tieto, että ovuloin. Tää kyllä tuli vähän puskista, koska mitään muita vahvoja oireita ei ole ollut. Eilen vähän menkkamaisia kipuja.

Nyt siis täytyy hyödyntää tämä ilo ja sitten piinaillaan pari viikkoa!

Terveisiä Ruotsin maalta!

Paljon onnea Laureli raskausuutisista!! Kuulostaa kovin hellyyttävältä tuo miehesi reagointi uutiseen... :)

Syyshäät tuntuvat olevan kovin suosittuja tässä ketjussa, saman huomasin kirkkoa ja juhlapaikkaa varatessakin... Musta on ihanaa, kun tuolloin on jo pimenevät illat ja voi luoda tunnelmaa kynttilöillä.. :) Niin ja sellaset keskikokoiset häät on meillekin tulossa.

Hihii, naurattaa toi Lenakin sienestyslookki... :D :D Kai oot jo kirjoittanut niksipirkkaan uuden käytön sukkahousuille? :)

Mun mies tietää ainoastaan, että luen näitä ketjuja. ;)

Hohhoijakkaa, vanha ei jaksa enää risteillä.. Pitää varmaan siirtyä ottamaan päivänokoset...

Yhteistyössä