Mie kans olen ihan riemuissani sataneesta lumesta!!! Ihan jouluinen fiilis kun puissa on lunta ja muutenkin kaunista pihalla.
Haaveileva Pu, olen kanssa ihmetellyt tuota, että ilmasta viinaa pitää juoda aina niin tolkuttomasti! Ei se viina tosiaan juomalla lopu... Meillä ei tänä jouluna pahemmin pikkujouluja onneksi ole. Oman työpaikan pikkujoulut on aika rauhalliset. Onko teille sadellut paljon kutsuja kemuihin näin joulun alla?
Mie kans lauantaina lopetin hormonaalisen ehkäsyn ja nyt vaan odottelen menkkoja. Siitä alkaa ensimmäinen luomukierto pitkiin aikoihin. Toivottavasti kierto pysyis kohillaan. Mulla on teininä ollut tosi epäsäännöllinen j akivulias kierto. mutta kun tuossa pari vuotta sitten kokeilin olla puolivuotta ilman pillereitä, niin ainakin sen aikaa kierto pysy kohillaan.
Mulla jo nyt vähän jännittää tää alkava kierto. Tiedän, että vaikka kuinka on ittensä valmistanu siihen, ettei ekassa kierrossa tärppää, niin joku osa kuitenkin sitä hartaasti toivoo ja odottaa. Jos olis onnea matkassa niin kävis niinkuin lekurikin sanoi ja olisi munasoluja jonossa tulossa pitkän uinumisen jälkeen.
Päivitin itseni tuohon listaan aloittaneeksi, vaikka kierto ei vielä ole alkanutkaan. Me mennään nyt alkuun ihan tulee jos on tullakseen meiningillä. Vähän olen itsekseni kalenterista vilkuillut, milloin tärppipäivät voisi olla. Mutta mitään ovistikkuja tai muita apukeinoja en halua vielä asettamaan paineita. Mie haluan mennä ilman paineita ja sillai, että seksikin on edelleen kivaa, eikä suoritus, jonka tuloksena on vauva.

Jos tärpin saaminen osottautuukin sitten vaikeaksi, niin sitten ehtii pelata kaikilla apuvälineillä varmaan kyllästymiseen saakka.
Pope (yritys alkanut)
Matkailijarouva
Laureli
Talitinttinen (yritys alkanut)
Pauliina35 (yritys alkaa joulun jälkeen)
Lumisin terveisin,
Talitinttinen =)