Liinuska: Pahoittelut ja osanottoni menetyksen vuoksi. En voi edes kuvitella, kuinka pahalta tuntuu. Puhukaa, itkekää yhdessä!
Ms. Feelgood: Onnittelut pikkutytön johdosta! Ihanaa, että tytöllä on kaikki hyvin! Minä en ole mekkoja ostellut, kun käytännössä kaikki saadaan käytettynä. Joku pikkuinen toppahaalari pitäs varmaan hankkia, kun äipääpakkauksen haalari on niin valtava vastasyntyneelle. Turvakaukalosta ei erota, onko vyöt kunnolla kiinni vai ei, kun tyttösemme hukkuu siihen haalariin.
Täällä on muuten ihan ok olo, mutta harjoitussupistuksia pukkaa päälle, kun nostelee jotain painavaa tai puitelee mattoja. Ihmeellisiä mahakipuja ja sitten ihan hirvee närästys! Kauhulla jo odotan noita juhannuksen grilliruokia, millaisen närästyksen aiheuttavat. Juon varmaan litran piimää päivässä, se auttaa onneksi vähän närästykseen.
Juhannus menee siis mökkeillen rauhallisesti. Tuleekin hyvin erilainen Juhannus kun ennen...
Mun isomummu oli niin onnellinen tästä meidän lapsesta, että ei kukaan... Kerrottiin vasta tällä viikolla, kun mummoa nähtiin. (nyt 26+3) Mun äitikin oli intoutunut ostamaan tytölle lakanat ja vauvavaatteita kirppikseltä. Kivaa! Jotenkin se tuntui olevan niin skeptinen lapsen suhteen aluksi, kun ei kerran naimisissakaan olla.
Meillä olis sitten hääpäivä reilun kahden viikon päästä ulkomailla. Nyt on kirkko ja pappi ja kanttori varattuna. esteet selvitetty, raamattukin saatu ja sormuksista jo kuulittelin. Kaiverrukset pitäs vaan saada teetettyä, kun päiväkin on selvä. En nyt kerro matkakohdetta tai sen tarkempia asioita, ettei kukaan tuttu täältä minua tunnista. Ikinä ei tiedä, vaikka tunnettaisiin toisemme jostain ja paljastuisin. Voin kertoo sitten vaikka myöshemmin, että missä ja miten vihkiminen tapahtui. KUKAAN ei siis tiedä tästä meidän häähommasta. (Paitsi te..
Oikein ihanaa ja rentouttavaa Juhannusta ystävät! Kyllä on ihanaa lomailla ja nauttia vain olostaan!
Pope + 26+3