"ihan sama kumpi tulee, kunhan on terve"

.. tunnustatko sanoneesi noin joskus ?
vai tunnustatko että olet toivonut ihan rehdisti että olisipa poika/tyttö.
( enkä tarkoita nyt että sit olis hirvee itku ja poru jos ei tuliskaan juuri s toivottu sukupuoli.. )

Niiskunen
Mä heitin miehen siskolle et jos se on poika niin jätän se laitokselle. No täähän otti sit ihan tosissaan sen. Meinasivat hoitoon viedä! :LOL:

Niin ja nyt jo 2 poikaa, mut ei yhtään tyttöä.

Mulle on kyllä oikeastikkin ollut sama molempien kohdalla että kumpi on tullut kunhan on ollut terve.:) Johtuu ehkä raskauksien vaikeudesta ja ennenaikaisuudesta yms. Ja aivan sama kumpi tämä kolmaskin on, kunhan kaikki menisi hyvin.:)

Mulla oli koko ajan poikatunne, vaikka kahdeksantoistavuotiaana lapsista mitääntietämättömänä ummikkona aloin poikaa venaileen... :D . Ostelin sinisiä vaatteita ja olin ihan varma jätkästä... :D :heart:

Kyllä tunnustan sanoneeni nuin...
Ja voin myös rehellisesti sanoo että joskus jos kolmas tuleepi niin jotensakin toivon että tyttö olis (vaikkakin siis aivan sama kumpi tulee), kun on jo kaks tyttöä niin en jotenkin osaa kuvitella olevani pojan äiti... Pieni vinksahdus mun päässä :LOL:

Mä toivoin ekalla kerralla tyttöä. Ihan tosi paljon. Tytön sain, ja olin kyllä ihan varma siitä että lapsi on tyttö jo sillä sekunnilla kun sain tietää raskaudesta.
Tokassa raskaudessa sama juttu: jo ennen raskaaksi tuloa halusin seuraavaksi pojan, ihan ehdottomasti, ja poikatunne oli alusta saakka vahva. Poika tuli.
Mutta olisi mulle kelvannut esikoiseksi poikakin, ja kuopukseksi tyttö =)

Minäkin lausuin nuo sanat esikoista odottaessa ja sitten pelkäsinkin koko loppuraskauden ajan että lapsi ei takuulla ole terve...ne HORMOOOOONIT!!Tyttö tuli eka ja viimesin villikissa on sitten poika.Huh huh mikä ero sisarusten välillä :D

Periaatteessa ivan sama minkä sukupuolen edustaja tulee (mieluiten kuitenkin vaan yhden sukupuolen edustaja jos yksi on tulossa), kunhan ei suurempia vammoja/vikoja olis.

Tosin esikoisesta toivoin että olis poika, ettei anoppi menetä kontrolliaan ihan kokonaan, hälle oli kyseessä eka lapsenlapsi ja aina halunnut itselleen tyttöä ja puhu meidänkin lapsesta tyttönä vaikkei kukaan tiennyt kumpi tulee.

Sinikka
Aikaisemmin olen varmaankin sanonut, että ihan sama kumpi tulee kunhan on terve. Nyt myöhäisen keskenmenon koettuani suurin toiveeni on tulla raskaaksi ja saada vauva elävänä syliini.

Yhteistyössä