Ihan oikeasti, nyt menee hermot (laihduttamisesta)

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Luovutan kohta
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
L

Luovutan kohta

Vieras
Kun pitäis todellakin olla mistä lähteä. Aloitus BMI kaks viikkoa sitten oli 42. Kahden viikon aikana maksimipudotus on ollut 3kg, tänään kun kävin vaa´alla niin painoa on tullut takaisin plus 2,4kg!!!!!!!!!!! Mulla menee niin hermot, miten tää voi olla näin saatanan vaikeeta?! Ja olen pysynyt ruodussa, laskenut kaikki tarkkaan ja syönyt oikeasti vähän. Mä en laihdu kai ikinä!!!

Itkettää.
 
Älä luovuta !!Tiedän tunteen ja ite kans yritän pitää itseä niskasta kiinni kun pelottaa et ei tästä laihdutuksesta tule mitään .. itellä vasta viikko takana (tällä kertaa)mut olen päättänyt että painoa on saatava alas!!Tuleehan niitä takapakkeja ja se on aina kurjaa mut sisulla eteenpäin !Tsemppiä!!
 
Et sä voi 2 viikon aikana vielä tehdä mitään arviota suuntaan tai toiseen. Voihan sulla olla menkat tulossa ja sen takia paino nousee, ja laihdutus olisi kuitenkin onnistunut. Toihan siinä yleensä on ongelma et tuloksia pitäisi näkyä HETI mieluiten jo saman päivän aikana niin sitten jaksaisi. Jos sä meinaat bmi 42 pudottaa normipainoon niin siihen menee aikana vuosi. Siihen nähden 2 viikkoa ei ole vielä mitään.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Luovutan kohta:
Kun pitäis todellakin olla mistä lähteä. Aloitus BMI kaks viikkoa sitten oli 42. Kahden viikon aikana maksimipudotus on ollut 3kg, tänään kun kävin vaa´alla niin painoa on tullut takaisin plus 2,4kg!!!!!!!!!!! Mulla menee niin hermot, miten tää voi olla näin saatanan vaikeeta?! Ja olen pysynyt ruodussa, laskenut kaikki tarkkaan ja syönyt oikeasti vähän. Mä en laihdu kai ikinä!!!

Itkettää.

sama täällä. kaunko olet laIHDUTTANUT, MÄ VAJAAN KK.
 
Alkuperäinen kirjoittaja raikas omena:
Alkuperäinen kirjoittaja Luovutan kohta:
Kun pitäis todellakin olla mistä lähteä. Aloitus BMI kaks viikkoa sitten oli 42. Kahden viikon aikana maksimipudotus on ollut 3kg, tänään kun kävin vaa´alla niin painoa on tullut takaisin plus 2,4kg!!!!!!!!!!! Mulla menee niin hermot, miten tää voi olla näin saatanan vaikeeta?! Ja olen pysynyt ruodussa, laskenut kaikki tarkkaan ja syönyt oikeasti vähän. Mä en laihdu kai ikinä!!!

Itkettää.

sama täällä. kaunko olet laIHDUTTANUT, MÄ VAJAAN KK.

No vasta 2 viikkoa. Mutta kun aina saa lukea ja kuulla tämän kokoisista jotka pudottaa parissa viikossa vähintään sen 5kg. Olkoonkin sitten nesteitä tai mitä tahansa, mutta paino kuitenkin tippuu. Ja mulla ei! :(
 
Jos vaikka sellainen ajatus yhtään lohduttaa, että ne kilot lähtee yhtä huomaamattomasti kuin ovat tulleetkin eli monien tapauksessa painonpudotus on vuosien projekti!
 
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja raikas omena:
Alkuperäinen kirjoittaja Luovutan kohta:
Kun pitäis todellakin olla mistä lähteä. Aloitus BMI kaks viikkoa sitten oli 42. Kahden viikon aikana maksimipudotus on ollut 3kg, tänään kun kävin vaa´alla niin painoa on tullut takaisin plus 2,4kg!!!!!!!!!!! Mulla menee niin hermot, miten tää voi olla näin saatanan vaikeeta?! Ja olen pysynyt ruodussa, laskenut kaikki tarkkaan ja syönyt oikeasti vähän. Mä en laihdu kai ikinä!!!

Itkettää.

sama täällä. kaunko olet laIHDUTTANUT, MÄ VAJAAN KK.

No vasta 2 viikkoa. Mutta kun aina saa lukea ja kuulla tämän kokoisista jotka pudottaa parissa viikossa vähintään sen 5kg. Olkoonkin sitten nesteitä tai mitä tahansa, mutta paino kuitenkin tippuu. Ja mulla ei! :(

Ehkä sulla lähti ekalla viikolla paljon nesteitä ja nyt keho tasapainottaa tilannetta .
Kannattaa kirjata kuukausi kerrallaan tulokset , viikko on lyhyt aina sillä takapakkia ja varsinkin viikkoja jolloin paino pysyy samana tulee.
Helteet vaikuttaa myös painoon joillakin on turvotusta.
 
Älä käy vaa'alla kun vaikka kerran kuukaudessa. Ei todellakaan kannata hypätä joka päivä/joka viikko. Sulla kun tuota massaa on niin varmasti myös turvotusta tulee kiloittain. Nyt nainen TSEMPPIÄ VAAN!!! Mieti mikä palkinto odottaa, uusi elämä!
 
Kyllä se siitä lähtee putoamaan. :) Tämä homma raskasta puuhaa, mutta kyllä siitä lopulta kiitosta saa! Jos haluat vertaistukea, niin laita sähköpostiosoite, niin voisin kirjoitella vaikka ja tsemppailla. :) Itselläni olisi tässä n.30-35kg pudotettavaa. Tietoa löytyy, mutta motivaatio aina katoaa.
 
Muuta ensiksi asennettasi! Et tule laihaksi yhdessä yössä. Just tollasella asenteella repsahdat syömään herkkuja.. Minä olen nyt 3 kuukauden laihdutuksen jälkeen toosi tyytyväinen vaik alussa tuntui ettei tästä tule mitään. TSEMPPIÄ!:)
 
Alkuperäinen kirjoittaja mämämä:
Älä käy vaa'alla kun vaikka kerran kuukaudessa. Ei todellakaan kannata hypätä joka päivä/joka viikko. Sulla kun tuota massaa on niin varmasti myös turvotusta tulee kiloittain. Nyt nainen TSEMPPIÄ VAAN!!! Mieti mikä palkinto odottaa, uusi elämä!

Kuka laihduttaja pystyy olemaan käymättä puntarilla?? "käy vain kerran kuussa".. Minä ainakin käyn lähes joka aamu, siitähän se motivaatio kasvaa..
Ja myöskin huomaa heti, jos mopo meinaa karata käsistä..

 
Alkuperäinen kirjoittaja Siis??:
Alkuperäinen kirjoittaja mämämä:
Älä käy vaa'alla kun vaikka kerran kuukaudessa. Ei todellakaan kannata hypätä joka päivä/joka viikko. Sulla kun tuota massaa on niin varmasti myös turvotusta tulee kiloittain. Nyt nainen TSEMPPIÄ VAAN!!! Mieti mikä palkinto odottaa, uusi elämä!

Kuka laihduttaja pystyy olemaan käymättä puntarilla?? "käy vain kerran kuussa".. Minä ainakin käyn lähes joka aamu, siitähän se motivaatio kasvaa..
Ja myöskin huomaa heti, jos mopo meinaa karata käsistä..


no kyllä ilman sitä vaa'alla hyppäämistä tietää onko 'mopo karannut'. itse sen tietää mitä sinne suuhun tunkee. kyl se nyt on vaan urpoa käydä joka päivä.
 
Alkuperäinen kirjoittaja k:
ei se hetkessä sula.... odottele niin vuoden päästä kukaan ei tunnista sua. Ja se vaaka on ihan turha,syöt vaan terveellisesti,liikut ja voit hyvin...

Peesi, jos massaa on kerätty vuosia, ei se kaksi viikkoa ole mitään painonpudotuksessa. mutta käy vaa'llakin vaikka kerran viikossa, se voi motivoida kun näkee että se paino todellakin lähtee putoamaan.
 
Käytä mittanauhaa, älä vaakaa. Ja sitäkin vaan kerran viikossa. Tai no tietenkin voi käydä vaa'alla, mutta luota enemmän mittoihin äläkä tosiaan käy joka päivä. Ei se mopo karkaa käsistä, jos ei ala tunkea suuhunsa taas kaikkea paskaa.
 
Kyllä mun mielestä kannattaa käydä vaa'alla päivittäin juuri sen painon vaihtelun vuoksi. Jos käy vain kerran viikossa, esim. ma, niin voi käydä vaikka näin:

ma 75,1 ti 75,0 ke 74,8 to 75,0 pe 74,7 la 74,7 su 74,6 ma 75,1 , saattaa näyttää ettei paino muutu ollenkaan, jos käy harvemmin. Päivittäin käymisessä myös oppii tuntemaan oman painonsa vaihtelun ja tietää että pienet heitot ovat ihan normaaleja.
 

Similar threads

Yhteistyössä