L
Luovutan kohta
Vieras
Kun pitäis todellakin olla mistä lähteä. Aloitus BMI kaks viikkoa sitten oli 42. Kahden viikon aikana maksimipudotus on ollut 3kg, tänään kun kävin vaa´alla niin painoa on tullut takaisin plus 2,4kg!!!!!!!!!!! Mulla menee niin hermot, miten tää voi olla näin saatanan vaikeeta?! Ja olen pysynyt ruodussa, laskenut kaikki tarkkaan ja syönyt oikeasti vähän. Mä en laihdu kai ikinä!!!
Itkettää.
Itkettää.