Näin eilen "1408"...täytyy sanoa, että se on yksi kauhistuttavimmista kauhuleffoista, jonka olen nähnyt pitkään aikaan...ei meinannut uni tulla! Sopii näin Halloweeniin...

Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Lasisilmä:Hitto että mä ootan et toi tulee tänne meiänkin tuppukylälle!!!!!!!!!
*kihisee jännityksestä kahuleffafriikkinä*
Mutta muuton, mitäs odotatte uudelta SAW neloselta?
Mä luulen tulevani pettymään... :/