Herramunjee, että oli kauhea leffa kun katottiin vähän aikaa sitten
semmonen ku mirrors. Ihan kauhea. Ei paljon tee mieli peileihin kattella ihan just nyt...
Piti osa elokuvaa kattoa sormien välistä :ashamed:
semmonen ku mirrors. Ihan kauhea. Ei paljon tee mieli peileihin kattella ihan just nyt...
Piti osa elokuvaa kattoa sormien välistä :ashamed: