Hirveä,hirveä,hirveä leffa!!!

Äitini oli kans kattonut tuon ja kertoi että oli aina kaamee..
Mie en sen kertoman mukaan uskalla kattoa ollenkaan.Miulle riitti se Skeleton key:köhän sen nimi oli..?
 
Alkuperäinen kirjoittaja hermoraato:
Se oli tylsä :(

Siis tuo Skeleton key?
Ehkä,mutta siitä näkee miun elokuvamaun :D Tai siis millasia pelkään..
Siis pelkäsin Blairwitch projectiakin kun katoin sen sillon kun se ilmesty,ja yks kaveri oli kelannut sen,ettei olis nukahtanu :ashamed:
 

Yhteistyössä