Hellraiser-leffoista

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Kovajänis
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Kovajänis

Aktiivinen jäsen
29.11.2006
9 532
3
36
Eilen katsottiin yksi Hellraiser-leffa ja mielenkiinnolla rupesin sitä kattelee kun oli 18-ikäraja ja kauhuksi kehuttu. Puolivälissä leffaa aloin ihmetellä että millonkas tässä kauhistuisi ja samaa mietin kun alkoi lopputekstit tulla :(

Mikä suuri pettymys, jälleen kerran yksi kauhuttomimmista kauhuleffoista mitä olen nähnyt :headwall:
 

Similar threads

L
Viestiä
2
Luettu
1K
Aihe vapaa
Lapsen ravinto 6:sta 24:n kuukauden ikään.
L
Y
Viestiä
4
Luettu
3K
Aihe vapaa
vierailija
V

Yhteistyössä