Ihan kamalia vaatteita ÄP pakkauksessa, siis värisiä:(

  • Viestiketjun aloittaja ap
  • Ensimmäinen viesti
rasvie
Alkuperäinen kirjoittaja voivoi:
Miksi et ota rahana jos ei kelpaa ja osta mieleisiä!!! Aina noista väreistä vingutaan!
Niinpä. Ja kun millään ei voi kaikki miellyttää, kun joku tykkää ja joku ei. Niin monta on mielipidettä kun on saajaakin.
 
Mun mielestä ne on nyt tosi ihania verrattuna vuoteen 2005. Sielä oli pääasiassa mun mielestä poikavaatteita ja haalarikinkin oli turkoosi. Nyt on enemmän unisex joka on mielestäi ehdoton kriteeri paketille.
 
Mäki aattelin ensin että ei oo ihan mua miellyttäviä värejä siinä -07 pakkauksessa mutta sitten käytössä en olikin ihan kivoja :)

Mun mielestä pitäs kans olla tyytyväinen että tuollaista ylimalkaan jaetaan eikä aina valittaa väreistä ja muista. Sit jos ei kelpaa niin tervemenoa vaan kauppaan.
 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja rasvie:
Alkuperäinen kirjoittaja voivoi:
Miksi et ota rahana jos ei kelpaa ja osta mieleisiä!!! Aina noista väreistä vingutaan!
Niinpä. Ja kun millään ei voi kaikki miellyttää, kun joku tykkää ja joku ei. Niin monta on mielipidettä kun on saajaakin.
noh, äp paketin arvo on pitkälti yli 200e ja rahana saisi vain 140e...
 
Alkuperäinen kirjoittaja ROPÄ:
Mun mielestä ne on nyt tosi ihania verrattuna vuoteen 2005. Sielä oli pääasiassa mun mielestä poikavaatteita ja haalarikinkin oli turkoosi. Nyt on enemmän unisex joka on mielestäi ehdoton kriteeri paketille.
meillä toppis oli vaaleensininen, mutta passas kun tuli poika.

 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja ROPÄ:
Mun mielestä ne on nyt tosi ihania verrattuna vuoteen 2005. Sielä oli pääasiassa mun mielestä poikavaatteita ja haalarikinkin oli turkoosi. Nyt on enemmän unisex joka on mielestäi ehdoton kriteeri paketille.
viimeksi oli 2005 paketti, siinä ei ollut liian räikeitä ja kamalan värisiä sisävaatteita =)
 
AAM
minusta tuo on nätti paketti v. 2008 siis mikä meille ois tullut ? mutta edellisenä jäljiltä vanhat niin hyväkuntoisia ettei nyt otettu, välillä harmittaa mutta päätetty mikä päätetty :( :|
 
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja rasvie:
Alkuperäinen kirjoittaja voivoi:
Miksi et ota rahana jos ei kelpaa ja osta mieleisiä!!! Aina noista väreistä vingutaan!
Niinpä. Ja kun millään ei voi kaikki miellyttää, kun joku tykkää ja joku ei. Niin monta on mielipidettä kun on saajaakin.
noh, äp paketin arvo on pitkälti yli 200e ja rahana saisi vain 140e...
Eihän sillä arvolla ole mitään merkitystä, jos tuotteet eivät miellytä, ja vaatteet jäävät käymättä...
140 eurolla mä ainakin olen saanut hirmu paljon vauvanvaatetta, mua miellyttävää sellaista, alennusmyynneistä ja kirppikseltä. Otin tosin esikoisesta pakkauksenkin, mutten ruikuttanut sen sisällöstä, koska tottakai tutustuin siihen ensin ja päätin vasta sitten otanko pakkauksen vai rahan :whistle:
 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja Joo:
Miksei voi olla beigeä, valkoista ym. neutraalia, vaan kirkuvan keltaisia ja oransseja...
ne kirkuvan keltaiset ym siinä pahimmat onkin =)
vanhemmista pakkauksista jos joku vaihtaa mutta kellä sitten olis käyttämätöntä onkin eri juttu =)
 
Mä tykkäsin älyttömästi! 1999 oli puku esim tummansininen keltaisilla tehosteilla, eli aika poikamainen. No,mä sain pojan,mut noi tän hetkiset on huomattavasti "sukupuolettomampia", jos nyt vaatteista niin voi sanoa. Ja tuskin ne vauvat traumatisoituu vatteidensa väreistä!
 
Se ulkohaalari oli sellanen että ensin aattelin että voi miten ihana ja kätevä.. mutta käytössä sitten osoittautuikin sellaiseksi ettei ollutkaan ihan niin kätevä. Rauhallisella ja liikkumattomalla vauvalla varmaan ihan ok mutta meidänkin tyttö lähti ajoissa liikkeelle ja haalari oli sitten vähän hankala pukea ja huppu jotenkin tosi kummallinen.

Käytettiin silti ja tyytyväisiä pakettiin oltiin joka tapauksessa :)
 
nn
mun mielestä tämä 2008-vuoden pakkaus oli kiva! makuupussista tykkäsin kaiksita eniten! sopii juuri passelsiti meijän vaunuhen väreihin. toppapuku on kyllä niin valtava syksyllä syntyneelle vauvalle, että taitaa jäädä käyttämättä...
 
Alkuperäinen kirjoittaja Joo:
Miksei voi olla beigeä, valkoista ym. neutraalia, vaan kirkuvan keltaisia ja oransseja...
No beigevoittoinenhan se nimenomaan oli ja todella neutraali. Yksi ainoa asu keltaoranssisävyisenä. Livenä kun sitä on hypistellyt, niin kyllä se minusta juuri tuota toivomaasi beigeä, valkoista, neutraalia oli. :)

 
nn
Alkuperäinen kirjoittaja nn:
mun mielestä tämä 2008-vuoden pakkaus oli kiva! makuupussista tykkäsin kaiksita eniten! sopii juuri passelsiti meijän vaunuhen väreihin. toppapuku on kyllä niin valtava syksyllä syntyneelle vauvalle, että taitaa jäädä käyttämättä...
hups... tulipas paljon kirjotusvirheitä ;)
 

Yhteistyössä