huomAlkuperäinen kirjoittaja ap:millonkohan se uusi pakkaus muuten vaihtuu =)
??Alkuperäinen kirjoittaja jessus:Alkuperäinen kirjoittaja ap:ne kirkuvan keltaiset ym siinä pahimmat onkin =)Alkuperäinen kirjoittaja Joo:Miksei voi olla beigeä, valkoista ym. neutraalia, vaan kirkuvan keltaisia ja oransseja...
vanhemmista pakkauksista jos joku vaihtaa mutta kellä sitten olis käyttämätöntä onkin eri juttu =)
on siinä kanss kehtaa valittaa parista vaatekappaleesta, eikai ny kukaan ala vaihtaa jotain äp vaatteita :0 eikai niin köyhää ole et voi siinä tapaukses marssia kauppaan ostaa mieluisia vaatteita? sit ei kannata niitä kakaroita enää enempää tehä jos noin köyhää on
Villi veikkaus huhti-toukokuussa vaihtuu. Ei siis faktaa tää.Alkuperäinen kirjoittaja HY:huomAlkuperäinen kirjoittaja ap:millonkohan se uusi pakkaus muuten vaihtuu =)
eikö se oo ollu aina lapsimessuilla esillä se uusi pakkaus ja tullu pian sen jälkeen jakoon? eli joskus toukokuussa?Alkuperäinen kirjoittaja mymmyryy:Villi veikkaus huhti-toukokuussa vaihtuu. Ei siis faktaa tää.Alkuperäinen kirjoittaja HY:huomAlkuperäinen kirjoittaja ap:millonkohan se uusi pakkaus muuten vaihtuu =)
saan siis tämän pakkauksen =)Alkuperäinen kirjoittaja mymmyryy:Villi veikkaus huhti-toukokuussa vaihtuu. Ei siis faktaa tää.Alkuperäinen kirjoittaja HY:huomAlkuperäinen kirjoittaja ap:millonkohan se uusi pakkaus muuten vaihtuu =)
Alkuperäinen kirjoittaja ap:jospa lahjoitan sinulle ne joista en pidäAlkuperäinen kirjoittaja tinni:itse tykkään tän vuoden pakkauksesta ja toivoisin että ehdin sen saamaan. ainot turhat on ne kestis vaipat. ne menee myyntiin.
huhuja olen kuullut että kestiksiä olisi tulossa pakkaukseen lisää kun kertsikat pakkauksesta poistuvat mutta eihän sitä tiedä.... siinäkin mielessä haluisin tän sukupuolettomamamman pakauksen.
no hyväAlkuperäinen kirjoittaja tinni:Alkuperäinen kirjoittaja ap:jospa lahjoitan sinulle ne joista en pidäAlkuperäinen kirjoittaja tinni:itse tykkään tän vuoden pakkauksesta ja toivoisin että ehdin sen saamaan. ainot turhat on ne kestis vaipat. ne menee myyntiin.
huhuja olen kuullut että kestiksiä olisi tulossa pakkaukseen lisää kun kertsikat pakkauksesta poistuvat mutta eihän sitä tiedä.... siinäkin mielessä haluisin tän sukupuolettomamamman pakauksen.
joo otan kyllä mieluusti vastaan. itse nimittäin tykkään siitä oranssi raitaisesta setistä
ja olen kirppikseltä jo pongannut sen vihreenkin setin meitin ryynille
tosin postikulut saattaa kyl tullaAlkuperäinen kirjoittaja tinni:Alkuperäinen kirjoittaja ap:jospa lahjoitan sinulle ne joista en pidäAlkuperäinen kirjoittaja tinni:itse tykkään tän vuoden pakkauksesta ja toivoisin että ehdin sen saamaan. ainot turhat on ne kestis vaipat. ne menee myyntiin.
joo otan kyllä mieluusti vastaan. itse nimittäin tykkään siitä oranssi raitaisesta setistä
ja olen kirppikseltä jo pongannut sen vihreenkin setin meitin ryynille
se toppapuku on tosiaan iso, isompi kuin esim, reiman 68cm toppapuku! harmittaa ihan kun tuo äp:n puku on mielstäni tosi nätti... mutta todella iso! mutta kokonaisuudessaan äp on ollut ihana!Alkuperäinen kirjoittaja Soraya:Harmi juttu jos näin on.Alkuperäinen kirjoittaja Katja87:Käytännössä kuitenkin haalari on yhtä suuri kuin ennenkin, vaikka kokolappu kertookin muuta.Alkuperäinen kirjoittaja Soraya:Mutta eikös ne oo kuitenkin pienentänyt sitä? Nyt oli 68cm ja joskus aikaisemmin ollut kuulemma 80cm.Alkuperäinen kirjoittaja nn:toppapuku on kyllä niin valtava syksyllä syntyneelle vauvalle, että taitaa jäädä käyttämättä...
About kuukausi sitten kuulin muistaakseni radiosta uutisen, että EU suunnittelee kertakäyttövaippojen kieltämistä. Siten Kelahan olisi ihan edelläkävijä.Alkuperäinen kirjoittaja Longchamp:On laitettu palautetta kelalle,samalla laitoin siitä että kertakäyttövaipat katoaa pakkauksesta.
Vau, tuohan olisi todella hyvä juttu, toivottavasti suunnittelusta tulee totta! Sen verran kertikset tuottaa turhaa jätettä.Alkuperäinen kirjoittaja Gilda:About kuukausi sitten kuulin muistaakseni radiosta uutisen, että EU suunnittelee kertakäyttövaippojen kieltämistä. Siten Kelahan olisi ihan edelläkävijä.
meidän vauvasta tulisi sitten täysin vaipattomia, kestoja emme ala käyttämäänAlkuperäinen kirjoittaja hoya bella:Vau, tuohan olisi todella hyvä juttu, toivottavasti suunnittelusta tulee totta! Sen verran kertikset tuottaa turhaa jätettä.Alkuperäinen kirjoittaja Gilda:About kuukausi sitten kuulin muistaakseni radiosta uutisen, että EU suunnittelee kertakäyttövaippojen kieltämistä. Siten Kelahan olisi ihan edelläkävijä.
Miksi ei kestoja? Onhan niitäkin jotka pissattaa vauvaa esim lavuaarissa.Alkuperäinen kirjoittaja toinen tulossa:meidän vauvasta tulisi sitten täysin vaipattomia, kestoja emme ala käyttämäänAlkuperäinen kirjoittaja hoya bella:Vau, tuohan olisi todella hyvä juttu, toivottavasti suunnittelusta tulee totta! Sen verran kertikset tuottaa turhaa jätettä.Alkuperäinen kirjoittaja Gilda:About kuukausi sitten kuulin muistaakseni radiosta uutisen, että EU suunnittelee kertakäyttövaippojen kieltämistä. Siten Kelahan olisi ihan edelläkävijä.
vaikka ilmasia ovatkin niin mitä tahansa en vauvalle laita, mutta ratkaistu on sekin kun ottaja löytyi.....Alkuperäinen kirjoittaja vieras:se on ä-pakkaus tai äp-pakkaus! ja ne vaatteet on teille ilmaisia, KEHTAATTEKIN VALITTAA KIITTÄMÄTTÖMÄT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
ne maksavat ihan liikaa(pitäisi olla plajon vaippoja kerralla ja uusia ostaa sitä mukaa kun kasvaa), käytettyä en osta, en ala säilyttämään kakkavaippoja että saisi koneellisen pesuun ja samassa muiden pyykkien kanssa en todellakaan pese.Alkuperäinen kirjoittaja hoya bella:Miksi ei kestoja? Onhan niitäkin jotka pissattaa vauvaa esim lavuaarissa.Alkuperäinen kirjoittaja toinen tulossa:meidän vauvasta tulisi sitten täysin vaipattomia, kestoja emme ala käyttämäänAlkuperäinen kirjoittaja hoya bella:Vau, tuohan olisi todella hyvä juttu, toivottavasti suunnittelusta tulee totta! Sen verran kertikset tuottaa turhaa jätettä.Alkuperäinen kirjoittaja Gilda:About kuukausi sitten kuulin muistaakseni radiosta uutisen, että EU suunnittelee kertakäyttövaippojen kieltämistä. Siten Kelahan olisi ihan edelläkävijä.