Ihan kamalia vaatteita ÄP pakkauksessa, siis värisiä:(

  • Viestiketjun aloittaja ap
  • Ensimmäinen viesti
ap
Alkuperäinen kirjoittaja jessus:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja Joo:
Miksei voi olla beigeä, valkoista ym. neutraalia, vaan kirkuvan keltaisia ja oransseja...
ne kirkuvan keltaiset ym siinä pahimmat onkin =)
vanhemmista pakkauksista jos joku vaihtaa mutta kellä sitten olis käyttämätöntä onkin eri juttu =)

on siinä kanss kehtaa valittaa parista vaatekappaleesta, eikai ny kukaan ala vaihtaa jotain äp vaatteita :0 eikai niin köyhää ole et voi siinä tapaukses marssia kauppaan ostaa mieluisia vaatteita? sit ei kannata niitä kakaroita enää enempää tehä jos noin köyhää on
??
ensinnäkin älä tule lapsiani sanomaan kakaroiksi!!!
köyhää ei ole mutta en laita jotai kamalan räikeää vaatetta vauvani päälle
 
tinni
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja tinni:
itse tykkään tän vuoden pakkauksesta ja toivoisin että ehdin sen saamaan. ainot turhat on ne kestis vaipat. ne menee myyntiin.

huhuja olen kuullut että kestiksiä olisi tulossa pakkaukseen lisää kun kertsikat pakkauksesta poistuvat mutta eihän sitä tiedä.... siinäkin mielessä haluisin tän sukupuolettomamamman pakauksen.
jospa lahjoitan sinulle ne joista en pidä :D

joo otan kyllä mieluusti vastaan. itse nimittäin tykkään siitä oranssi raitaisesta setistä :)
ja olen kirppikseltä jo pongannut sen vihreenkin setin meitin ryynille :)
 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja tinni:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja tinni:
itse tykkään tän vuoden pakkauksesta ja toivoisin että ehdin sen saamaan. ainot turhat on ne kestis vaipat. ne menee myyntiin.

huhuja olen kuullut että kestiksiä olisi tulossa pakkaukseen lisää kun kertsikat pakkauksesta poistuvat mutta eihän sitä tiedä.... siinäkin mielessä haluisin tän sukupuolettomamamman pakauksen.
jospa lahjoitan sinulle ne joista en pidä :D

joo otan kyllä mieluusti vastaan. itse nimittäin tykkään siitä oranssi raitaisesta setistä :)
ja olen kirppikseltä jo pongannut sen vihreenkin setin meitin ryynille :)
no hyvä :D
se ongelma on siis ratkaistu =)
 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja tinni:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja tinni:
itse tykkään tän vuoden pakkauksesta ja toivoisin että ehdin sen saamaan. ainot turhat on ne kestis vaipat. ne menee myyntiin.

huhuja olen kuullut että kestiksiä olisi tulossa pakkaukseen lisää kun kertsikat pakkauksesta poistuvat mutta eihän sitä tiedä.... siinäkin mielessä haluisin tän sukupuolettomamamman pakauksen.
jospa lahjoitan sinulle ne joista en pidä :D

joo otan kyllä mieluusti vastaan. itse nimittäin tykkään siitä oranssi raitaisesta setistä :)
ja olen kirppikseltä jo pongannut sen vihreenkin setin meitin ryynille :)
tosin postikulut saattaa kyl tulla:(
jos et tampereen lähistöllä satu asumaan :D
 
nn
Alkuperäinen kirjoittaja Soraya:
Alkuperäinen kirjoittaja Katja87:
Alkuperäinen kirjoittaja Soraya:
Alkuperäinen kirjoittaja nn:
toppapuku on kyllä niin valtava syksyllä syntyneelle vauvalle, että taitaa jäädä käyttämättä...
Mutta eikös ne oo kuitenkin pienentänyt sitä? Nyt oli 68cm ja joskus aikaisemmin ollut kuulemma 80cm.
Käytännössä kuitenkin haalari on yhtä suuri kuin ennenkin, vaikka kokolappu kertookin muuta.
Harmi juttu jos näin on.
se toppapuku on tosiaan iso, isompi kuin esim, reiman 68cm toppapuku! harmittaa ihan kun tuo äp:n puku on mielstäni tosi nätti... mutta todella iso! mutta kokonaisuudessaan äp on ollut ihana!
 
vieras
Kyllä pitäis olla tyytyväinen, että Suomessa moisen pakkauksen saa. Eipä muualla ole moisia etuuksia mitä Suomen äideillä.
Itse kesävauvaa odottelen ja olen innoissani pakkauksesta...hyödyllisiä kaikki tyynni.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Longchamp:
On laitettu palautetta kelalle,samalla laitoin siitä että kertakäyttövaipat katoaa pakkauksesta.
About kuukausi sitten kuulin muistaakseni radiosta uutisen, että EU suunnittelee kertakäyttövaippojen kieltämistä. Siten Kelahan olisi ihan edelläkävijä.

Olen myös kuullut, että kertikset poistuisivat äitiyspakkauksesta. Minusta kertisten poistaminen olisi edistystä jo ihan luonnonsuojelulliseltakin kannalta ja ihan ymmärrettävää kehitystä.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Gilda:
About kuukausi sitten kuulin muistaakseni radiosta uutisen, että EU suunnittelee kertakäyttövaippojen kieltämistä. Siten Kelahan olisi ihan edelläkävijä.
Vau, tuohan olisi todella hyvä juttu, toivottavasti suunnittelusta tulee totta! Sen verran kertikset tuottaa turhaa jätettä.
 
toinen tulossa
Alkuperäinen kirjoittaja hoya bella:
Alkuperäinen kirjoittaja Gilda:
About kuukausi sitten kuulin muistaakseni radiosta uutisen, että EU suunnittelee kertakäyttövaippojen kieltämistä. Siten Kelahan olisi ihan edelläkävijä.
Vau, tuohan olisi todella hyvä juttu, toivottavasti suunnittelusta tulee totta! Sen verran kertikset tuottaa turhaa jätettä.
meidän vauvasta tulisi sitten täysin vaipattomia, kestoja emme ala käyttämään
 
Alkuperäinen kirjoittaja toinen tulossa:
Alkuperäinen kirjoittaja hoya bella:
Alkuperäinen kirjoittaja Gilda:
About kuukausi sitten kuulin muistaakseni radiosta uutisen, että EU suunnittelee kertakäyttövaippojen kieltämistä. Siten Kelahan olisi ihan edelläkävijä.
Vau, tuohan olisi todella hyvä juttu, toivottavasti suunnittelusta tulee totta! Sen verran kertikset tuottaa turhaa jätettä.
meidän vauvasta tulisi sitten täysin vaipattomia, kestoja emme ala käyttämään
Miksi ei kestoja? Onhan niitäkin jotka pissattaa vauvaa esim lavuaarissa.
 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
se on ä-pakkaus tai äp-pakkaus! ja ne vaatteet on teille ilmaisia, KEHTAATTEKIN VALITTAA KIITTÄMÄTTÖMÄT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
vaikka ilmasia ovatkin niin mitä tahansa en vauvalle laita, mutta ratkaistu on sekin kun ottaja löytyi.....
 
toinen tulossa
Alkuperäinen kirjoittaja hoya bella:
Alkuperäinen kirjoittaja toinen tulossa:
Alkuperäinen kirjoittaja hoya bella:
Alkuperäinen kirjoittaja Gilda:
About kuukausi sitten kuulin muistaakseni radiosta uutisen, että EU suunnittelee kertakäyttövaippojen kieltämistä. Siten Kelahan olisi ihan edelläkävijä.
Vau, tuohan olisi todella hyvä juttu, toivottavasti suunnittelusta tulee totta! Sen verran kertikset tuottaa turhaa jätettä.
meidän vauvasta tulisi sitten täysin vaipattomia, kestoja emme ala käyttämään
Miksi ei kestoja? Onhan niitäkin jotka pissattaa vauvaa esim lavuaarissa.
ne maksavat ihan liikaa(pitäisi olla plajon vaippoja kerralla ja uusia ostaa sitä mukaa kun kasvaa), käytettyä en osta, en ala säilyttämään kakkavaippoja että saisi koneellisen pesuun ja samassa muiden pyykkien kanssa en todellakaan pese.
tässä omia syitäni...
 
shihtzu
se oranssi-keltainen puku on todella nätti lapsen päällä. Ja minä olen noita potkupukuja käyttänyt yöpukuina, kun meillä ei öisin vaippaa vaihdeta, niin ei todellakaan haittaa vaikka ei nappeja haaruksissa olekaan. Minusta toi pakkaus on todella kiva ja tykkäsin erityisesti niistä limenvärisistä vaatteista.
 

Yhteistyössä