Ihan kamalia vaatteita ÄP pakkauksessa, siis värisiä:(

  • Viestiketjun aloittaja ap
  • Ensimmäinen viesti
ap
Alkuperäinen kirjoittaja Soraya:
Alkuperäinen kirjoittaja Joo:
Miksei voi olla beigeä, valkoista ym. neutraalia, vaan kirkuvan keltaisia ja oransseja...
No beigevoittoinenhan se nimenomaan oli ja todella neutraali. Yksi ainoa asu keltaoranssisävyisenä. Livenä kun sitä on hypistellyt, niin kyllä se minusta juuri tuota toivomaasi beigeä, valkoista, neutraalia oli. :)
toppapuku varmaan vielä meneekin mutta ne räikeät sisävaatteet ei, kestovaipat olen ajatellut lahjoittaa tarvitsevalle kun itse emme kestoile =)
että "varauksia" vain kuka haluaa kestot :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja Joo:
Miksei voi olla beigeä, valkoista ym. neutraalia, vaan kirkuvan keltaisia ja oransseja...
ne kirkuvan keltaiset ym siinä pahimmat onkin =)
vanhemmista pakkauksista jos joku vaihtaa mutta kellä sitten olis käyttämätöntä onkin eri juttu =)
No mutta hyvänen aika. Siinä näkyy olevan kolme kirkkaan keltaista vaatetta ja varmaa 15 (noin äkkiä laskettuna) vaaleaa vaatetta. Ja ne yhdet tummat housut vai mitkä lie.

Voihan ne kirkkaat vaikka antaa kaverille ja pyytää vaihtarina jotain noista muista? tai jotain.. ei voi yksi pakkaus kaatua pariin vaatteeseen jonka väri ei miellytä... en mäkään tykänny aluksi niistä -07 vihreistä vaatteista mutta ne olikin sitten ihan kivat käytössä :) Nyt vähän ennakkoluulottomuutta kehiin!
 
Alkuperäinen kirjoittaja Joo:
Miksei voi olla beigeä, valkoista ym. neutraalia, vaan kirkuvan keltaisia ja oransseja...
Jos Kelan sivuihin on luottaminen, niin onhan siellä peräti YKSI kelta-oranssi asu/setti. Muu näkyy olevan nimenomaan sitä beigeä ja muuta erittäin vaaleaa :D
 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja Logotar:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja Joo:
Miksei voi olla beigeä, valkoista ym. neutraalia, vaan kirkuvan keltaisia ja oransseja...
ne kirkuvan keltaiset ym siinä pahimmat onkin =)
vanhemmista pakkauksista jos joku vaihtaa mutta kellä sitten olis käyttämätöntä onkin eri juttu =)
No mutta hyvänen aika. Siinä näkyy olevan kolme kirkkaan keltaista vaatetta ja varmaa 15 (noin äkkiä laskettuna) vaaleaa vaatetta. Ja ne yhdet tummat housut vai mitkä lie.

Voihan ne kirkkaat vaikka antaa kaverille ja pyytää vaihtarina jotain noista muista? tai jotain.. ei voi yksi pakkaus kaatua pariin vaatteeseen jonka väri ei miellytä... en mäkään tykänny aluksi niistä -07 vihreistä vaatteista mutta ne olikin sitten ihan kivat käytössä :) Nyt vähän ennakkoluulottomuutta kehiin!
vaihtoa olenkin ajatellut mutta ongelma on se että jos annan uuden käyttämättömän niin vaihtarinkin pitäisi olla käyttämätön...
 
Alkuperäinen kirjoittaja åboriginaali:
Alkuperäinen kirjoittaja Joo:
Miksei voi olla beigeä, valkoista ym. neutraalia, vaan kirkuvan keltaisia ja oransseja...
Jos Kelan sivuihin on luottaminen, niin onhan siellä peräti YKSI kelta-oranssi asu/setti. Muu näkyy olevan nimenomaan sitä beigeä ja muuta erittäin vaaleaa :D

2008 pakkauksen saaneena voin todeta, että näin on :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
vaihtoa olenkin ajatellut mutta ongelma on se että jos annan uuden käyttämättömän niin vaihtarinkin pitäisi olla käyttämätön...
Ja sä et voi antaa niitä oransseja pois/lykätä niitä kaapin perälle, ja ostaa itse kaupasta jotain tilalle? :snotty: Kai teidän vauvalla tulee olemaan muutakin vaatetta kuin äitiyspakkauksen vaatteet?

No, asioista saa vaikeita jos oikein kovasti yrittää :xmas:
 
Munkin mielestä 2007 ja 2008 pakkaukset on ihan kivoja. Verrataanpa 1999 pakkaukseen, joka oli täysin poikapakkaus. Paljon vaaleansinisiä vaatteita. Pukukin meillä oli valleansini/sininen. (Puku vaihtui sinä vuonna useamman kerran.)
Tyttö tuli ja kuitenkin käytin niitä vaatteita, jopa niitä vaaleansinisiäkin (lähinnä yöllä). Eihän sitä pakkausta ole pakko ottaa, on myös raha vaihtoehto.
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja jennuli:
jos katsoit kelan kuvia niin ne on sit osittain hyvinkin erivärisiä kun niissäm kuvissa..mä yllätyin hieman kun sain sen, oli osa kivempia kun mitä kuvat näitti, puhun siis 2008 mallista..

Näin juuri. Ja ainakin mun mielestä ne oli jo kuvissa kivan näköisiä. :)
Sävyeroja, mutta positiiviseen suuntaan.
 
Mä laitoin suoraan melkein koko äitiyspakkauksen kierrätykseen. Ällötti ne mallit ja värit..varsinkin ne keltaraitaiset potkarit. Potkareissa ei ollu neppareita haaruksissa ja hirvee kasa oli vaatteita kokoa 70.. Itselleni säästin sen toppapussin,muutamat puolipotkarit ja yhden kietaisupaidan. Muut laitoin UFFille. Kaikki mukana tulleet tavarat otin talteen..kestovaipat lähti kans kiertoon. :x
Nyt nähtyäni pakkauksen,sillä rahalla olis saanu vaikka h&m:ltä nättejä vaatteita..
 
Alkuperäinen kirjoittaja Longchamp:
Mä laitoin suoraan melkein koko äitiyspakkauksen kierrätykseen. Ällötti ne mallit ja värit..varsinkin ne keltaraitaiset potkarit. Potkareissa ei ollu neppareita haaruksissa ja hirvee kasa oli vaatteita kokoa 70.. Itselleni säästin sen toppapussin,muutamat puolipotkarit ja yhden kietaisupaidan. Muut laitoin UFFille. Kaikki mukana tulleet tavarat otin talteen..kestovaipat lähti kans kiertoon. :x
Nyt nähtyäni pakkauksen,sillä rahalla olis saanu vaikka h&m:ltä nättejä vaatteita..
Siis etkö, ihan oikeasti, tutustunut pakkauksen sisältöön ennen kun tavallaan ostit sen 140 eurolla? :eek: :headwall:
 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja åboriginaali:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
vaihtoa olenkin ajatellut mutta ongelma on se että jos annan uuden käyttämättömän niin vaihtarinkin pitäisi olla käyttämätön...
Ja sä et voi antaa niitä oransseja pois/lykätä niitä kaapin perälle, ja ostaa itse kaupasta jotain tilalle? :snotty: Kai teidän vauvalla tulee olemaan muutakin vaatetta kuin äitiyspakkauksen vaatteet?

No, asioista saa vaikeita jos oikein kovasti yrittää :xmas:
noh juu mulla noi hormoonitkin saa kaiken tuntumaan välillä hiukan *** :D
voihan ne sitten ollakkin ihan ok kun paketin saa, nyt vaan tuntuu olevan ettei...
juu kyllä vauvalla on paaaljon muutakin vaatetta :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja Logotar:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja Joo:
Miksei voi olla beigeä, valkoista ym. neutraalia, vaan kirkuvan keltaisia ja oransseja...
ne kirkuvan keltaiset ym siinä pahimmat onkin =)
vanhemmista pakkauksista jos joku vaihtaa mutta kellä sitten olis käyttämätöntä onkin eri juttu =)
No mutta hyvänen aika. Siinä näkyy olevan kolme kirkkaan keltaista vaatetta ja varmaa 15 (noin äkkiä laskettuna) vaaleaa vaatetta. Ja ne yhdet tummat housut vai mitkä lie.

Voihan ne kirkkaat vaikka antaa kaverille ja pyytää vaihtarina jotain noista muista? tai jotain.. ei voi yksi pakkaus kaatua pariin vaatteeseen jonka väri ei miellytä... en mäkään tykänny aluksi niistä -07 vihreistä vaatteista mutta ne olikin sitten ihan kivat käytössä :) Nyt vähän ennakkoluulottomuutta kehiin!
vaihtoa olenkin ajatellut mutta ongelma on se että jos annan uuden käyttämättömän niin vaihtarinkin pitäisi olla käyttämätön...
No huh. No ehkä sitten sinuna ottaisin ne keltaiset vaikka vessanpesurätiksi, jos ne siihenkään kelpaavat. Joku jolla ei ole varaa ostaa vaatteita, ottaisi varmasti ylimääräisen keltaisen setin vastaan jos saisi. Jos ne vaikka lahjoittaisi jollekulle...
 
vieras
Kauhea haloo yhdestä oranssisesta setistä. Minusta se on muuten ihana. Ja kaupat pursuaa tällä hetkellä ihan just samanväristä vaatetta. Ap:lle vinkkinä, että laita huutikseen se - siitä taidetaan maksaa ihan kivasti siellä. Ainkin siitä edellisen paketin vastaavasta vihreästä setistä on saanut huomattavan hyvää hintaa siihen nähden, että se on äitiyspakkauksen vaate.

Älytöntä ruikutusta ja tyhmää sanoa, että paketin arvo on enemmän kuin se raha. Entäs sitten. Mitä hienoa on saada vaatteita käyttämättömäksi kaappiin ja myymällä et äitiyspakkauksen vaatteista saa itsellesi sitä 140 euroa edes. Et vaikka myisit ne uutena.

Itse otin esikoiselle paketin, kahdelle seuraavalle en ottanut, koska paketit oli aika poikamaisia ja tiesin, että tytöillä en niitä pitäisi. Ostin sillä rahalal sitten keskimmäiselle vaatetta ja kuopukselle turvakaukalon.

Kaveri kans vaan valittaa siitä miten rumia pakkauksen vaatteet on. Ei ole edes käyttänyt. En ymmärrä miksi otti sen.
 
Alkuperäinen kirjoittaja åboriginaali:
Alkuperäinen kirjoittaja Longchamp:
Mä laitoin suoraan melkein koko äitiyspakkauksen kierrätykseen. Ällötti ne mallit ja värit..varsinkin ne keltaraitaiset potkarit. Potkareissa ei ollu neppareita haaruksissa ja hirvee kasa oli vaatteita kokoa 70.. Itselleni säästin sen toppapussin,muutamat puolipotkarit ja yhden kietaisupaidan. Muut laitoin UFFille. Kaikki mukana tulleet tavarat otin talteen..kestovaipat lähti kans kiertoon. :x
Nyt nähtyäni pakkauksen,sillä rahalla olis saanu vaikka h&m:ltä nättejä vaatteita..
Siis etkö, ihan oikeasti, tutustunut pakkauksen sisältöön ennen kun tavallaan ostit sen 140 eurolla? :eek: :headwall:

Eipä sitä kelan sivuilta näkyny että vaatteissa ei oo neppareita haaroissa,menevät nukkaisiksi jo ekoissa pesuissa ja materiaalit on citymarket tasoa.

 
pyh ja pah
Mä välillä mietin, että mitä tyyppejä nämä nykyajan mammat on, jos ei voi vaatetta käyttää, kun se ei ole just sellanen kuin MINÄ HALUSIN. Ja valittää tosiaan kun pakkauksessa on muutama vaate josta ei tykkää. Ei ymmärrä.
 
tinni
itse tykkään tän vuoden pakkauksesta ja toivoisin että ehdin sen saamaan. ainot turhat on ne kestis vaipat. ne menee myyntiin.

huhuja olen kuullut että kestiksiä olisi tulossa pakkaukseen lisää kun kertsikat pakkauksesta poistuvat mutta eihän sitä tiedä.... siinäkin mielessä haluisin tän sukupuolettomamamman pakauksen.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Longchamp:
Eipä sitä kelan sivuilta näkyny että vaatteissa ei oo neppareita haaroissa,menevät nukkaisiksi jo ekoissa pesuissa ja materiaalit on citymarket tasoa.
Pikku vinkki... Laittakaa asiasta palautetta Kelalle älkääkä valittako täällä Kaksplussalla. Oikeesti, mun käsittääkseni Kelassa kuunnellaan äitiyspakkauksesta saatavaa palautetta huomattavasti herkemmällä korvalla kuin muita palautteita ja valituksia.
 

Yhteistyössä